kuukaudeksi Fuengirolaan

Olen 61v. heteronainen. Olen lähdössä n. kuukaudeksi Fuengirolaan. Tarkoituksena asua hotellissa. Yhdenhengen huone on vain todella kallis verrattuna kahden hengen huoneeseen. Löytyisiköhän ketään mukavaa ja siistiä, suurinpiirtein samanikäistä naisihmistä jakamaan kanssani huonetta ja näin puolittamaan kustannuksia? Ja ihan muutenkin olisi kiva saada seuraa kaikenlaiseen tekemiseen, kahviloihin ja vaikka joskus tanssimaankin. En ole ennen käynyt Fuengirolassa, eikä kielitaitoni ole kehuttava.

16

522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monesti käynyt

      Fuengirola on aika sählinki paikka, paljon liikennettä ja minusta melko rauhaton, toki siellä on kauenpana keskustasta rauhallisiakin paikkoja. Mutta ne kerrat kun siellä käynyt on kokema sellainen, en asuisi isosta rahastakaan, käydä voin. Siellä on kuitenkin melko paljon varkaita, ryöstävät keskellä päivää vanhempia ihmisiä, sietää varoa. Aika ajoin lehdet kirjoittaa ryöstötapauksista, mene mieluummin muualle kuin sinne, on neuvoni.

      • Matkaanvaan

        Ihan totta puhut. Vanhempani muuttivat jo 90- luvulla pois Fuengirolasta koska alue muuttui levottomaksi ja turvattomaksi. Ennemmin suosittelen Portugalia tai vaikka Turkkia.


      • monesti käynyt
        Matkaanvaan kirjoitti:

        Ihan totta puhut. Vanhempani muuttivat jo 90- luvulla pois Fuengirolasta koska alue muuttui levottomaksi ja turvattomaksi. Ennemmin suosittelen Portugalia tai vaikka Turkkia.

        Turkissa on aivan liikaa väkeä, jo Istanbulissa yli 16 milj. Tuntuu soimaavan monia Alanya rannikot, sielläkin alkanut tapahtua ryötelyjä. Portugal on aika leppoisa mutta hyvin kallis paikka, hintatasot melkoisen pilvissä, muuten kyllä menee. Hollannista en tiedä, voi olla ihan passeli paikka, mutta alkaa olla liian pohjoisessa. Kyllä minä mieluummin asun Espanjassa ja tiedän hyviä alueita monia. kaikkialla on rosvoja mutta kuitenkin mitä suuremmat alueet kansoittain sitä enemmän rosvoja. Mieluumin paikkoihin missä asukatiheys on pieni.


      • kukanmyyjä naiset

        Näin voi käydä jopa keskellä päivää, ovelia ovat ryöstäjät.
        Kaksi tummaa kukanmyyjä-naista tässä tapauksessa tekivät ikävän tempun.


    • matkamanne

      Hei, milloin aiot matkustaa? Et kertonut yhtään tarkemasta ajankohdasta, Voisiko olla mahdollista jokin muu paikka?

    • Aileena

      Olen 58 nainen, asunut 14 vuotta Fuengirolassa. Ei voi olla pelkkää hyvää tuuria ettei mua ole koskaan ryöstetty. Olen näitä eläkeläisiä nähnyt kadulla laskemassa rahojaan, baareissa lompakosta näkyy iso setelinippu kun maksetaan 1€ kahvi. Oikein hyvä lomakaupunki, josta löytyy aktiviteetteja. Kimppakämppiksen löytämiselle onnea, muuten kyllä löytyy Suomalaisia puhekavereita joka paikasta. Halutessasi saat kaikki palvelut mitä suinkin tarvitsee Suomen kielellä.

      • Kiitos vastauksista.
        Aileena kertoi sen, mitä toivoin ja mitä matkaltani haen.
        Eli kun kielitaitoni ei ole hääppöinen, niin siksi juuri Fuengirola. Haluan lähteä katsastamaan paikan ihan siksi, koska ajatuksena olisi eläkkeelle päästyäni asustella etelässä osan talvea ainakin. Kiva olisi, jos pystyisi silloin kommunikoimaan myös suomeksi.
        En osaa oikein pelätä noita varkaita, enkä oikein hirveästi muutakaan. Täytyy tietenkin katsoa missä kulkee ja mihin aikaan ja pitää silmät auki.
        Asuin kolmisen vuotta sitten puoli vuotta Las Palmasissa, eikä siellä ainakaan ilmennyt minkäänlaisia ongelmia, vaikka paljon myös iltaisin liikuin kaupoissa,ja kahviloissa - eikä sekään nyt ihan mikään pikkukaupunki ole.
        Fuengirolaan olisin menossa huhtikuussa, silloin minulla on mahdollisuus kuukauden lomaan.
        Aileena, kertoisitko ihan hiukan itsestäsi. Jos sinne tulen, niin olisi kiva saada tutustua sinuun, ihmiseen, joka on asustellut paikassa noinkin kauan - saisin varmasti sinulta erittäinkin tärkeää ja hyödyllistä tietoa paikasta.


    • Matkaanvaan

      'Turkissa on aivan liikaa väkeä, jo Istanbulissa yli 16 milj. Tuntuu soimaavan monia Alanya rannikot, sielläkin alkanut tapahtua ryötelyjä. Portugal on aika leppoisa mutta hyvin kallis paikka, hintatasot melkoisen pilvissä, muuten kyllä menee.'

      Olen käynyt Portugalissa lähes joka vuosi noin 15 vuoden ajan. Turisti paikoissa saa maksaa jos niihin hakeutuu. Kierrän aina kaukaa Albufeirat sun muut rysät..hienompia ja edullisia kohteita löytyy kyllä muualta!

    • kiinnostaakyllä

      Hei, leskirouva1. Kiinostaa hyvä seura Fuengirolassa, olen ollut siellä paljon ja osaan kieliä ja ajokorttikin on. Toivottavasti olet kulttuurista kiinostunut. Kustannukset olisi mukava puolittaa. Laitatko sähköpostiosoitteen niin otan yhteyttä.

    • Lonely woman

      Hei!Olen 61v heteronainen,joka on ihastunut Fuengirolaan lomamatkoillani.Olen käynyt siellä viisi kertaa usein toukokuussa.Työskentelen terveydenhuoltoalla vielä alle vuoden ja haluaisin viettää jatkossa osan elämästäni etelässä.Puhun englantia ja olen myös opiskellut espanjaa.Huhtikuussa minulla on lomaa kaksi viikkoa,jolloin taas haluaisin käydä siellä.Laitatko sähköposti osoitteesi,niin otan yhteyttä..

      • Hei!
        Anteeksi, kun vastaukseni on viipynyt.
        Onpa todella kiva, jos sinullakin on mahdollisuus viettää ainakin kahden viikon loma Fuengirolassa huhtikuussa. Ja todella hienoa, jos jatkossa olet myöskin ajatellut viettää osan talvesta etelässä. Ei tiedä, vaikka jatkossa voitaisiin myöskin jakaa kustannuksia!
        Tässä sähköpostiosoitteeni, otathan yhteyttä, niin suunnitellaan lomaa.

        [email protected]


    • matrix334

      hei! kiinnostaisiko tammikuussa torreviejaan, asunto on hyvillä varusteilla ja paikalla meren ääressä´2uima-allasta taloyhtiössä, kustannukse pienet

      • kerrotko vähän

        kiinnostaa, kerrotko haetko nais- vai miesseuraa matkalle?laitatko vaikka sp. osoitteen. kerrotko hieman tarkemmin ajankohdan.


      • olenjotäällä

        Hei matrix334 oletko nainen vai mies minä olen nainen ja olen jo nyt Torreviejassa tavataanko laita sp.osoitteesi.


    • stepmummo

      koska olet ajatellut lähteä,vuokrauskin olisaika kiva juttujos on kuukauden. mut uimaallas pitäs olla.kyllä reissussa pärjää vaik ei kielitaito ole kehuttava.soveltaa eikä anna pipan kiristää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      452
      3284
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      411
      2909
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2789
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2162
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      1990
    6. Mitkä kolme sanaa haluat nyt sanoa ikäväsi kohteelle?

      Niitä tässä odotan.
      Ikävä
      176
      1390
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1337
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1216
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      77
      1181
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1030
    Aihe