Tämän yli ajettiin autolla hirvipeijaisten jälkeen pihalla. Tekijä oli niin kännissä, ettei edes huomannut mokomaa asiaa.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288776241137.html?pos=ok-nln
Sellaista on jahtimaiden "hupi".
Metsästyksen kuolonuhreja
9
155
Vastaukset
Röh rö rö röh, taas haisee metsästäjän rö röh vuodattama röh ihmisveri. Varmaan röh ajoi röh röh tahallaan yli röh ettei röh röh tarvi lihoja röh jakaa uhrin kanssa rö rö röh röh.
- en vain tiedä kumpi
Taas tuli yksi "kaato" lisää tilille.
- Vaan peijaisiin
osallistuu muitakin kuin metsästäjiä...
- voi hulluparka
luuletko sinä resupekka todellakin että hirvipeijaisissa käyvät vain metsästäjät ?
et onneton runkkari tiedä niiden olevan siellä vähemmistönä kävijöiden ollessa maanomistajia, kyläläisiä, sukulaisia, tuttavia ja useasti täysin ulkopuolisiakin joita ei myöskään käännytetä ovelta takaisin sillä tämä on sosiaalinen tapahtuma jossa ei ole kukkona tunkiolla sellaisia rasistihurttia kuin sinä, joka et sontaläjä loppujen lopuksi ymmärrä mistään mitään edes alkeita, sen näkee kaikesta mökellyksestäsi.- ystävien piikkiin ..
Sukulaisesi ja tuttavasi siis hölmöilevät siellä, mutta metsästäjät eivät ollenkaan?
Jo on paksu vale.
- 11+17
Hirvipeijaisissa tuli tänään oltua. Kukaan ei juonu viinaa, syötiin hirvikeittoa vieraiden kanssa. Mä olin se paheellinen yksilö joka poltti tupakkaa.
- mietippä vähän
Kyllä ne nyt esittää niin hyvellisiä täällä, mutta lehdistä voidaan lukea totuus. Ei se mitään auta, vaikka yksi tai kaksi porukkaa olisi kunnolla kun suurin osa sitten rellestää ja mellastaa miten sattuu. Eihän noista suurintakaan osaa edes uutisoida. Sitten kun joku on ammuttu tai yliajettu, niin ne päätyvät lehtien otsikoihin. Kaikista muista kolttosistaan pääsevät kuin koira veräjästä.
- Niin että
mietippä vähän kirjoitti:
Kyllä ne nyt esittää niin hyvellisiä täällä, mutta lehdistä voidaan lukea totuus. Ei se mitään auta, vaikka yksi tai kaksi porukkaa olisi kunnolla kun suurin osa sitten rellestää ja mellastaa miten sattuu. Eihän noista suurintakaan osaa edes uutisoida. Sitten kun joku on ammuttu tai yliajettu, niin ne päätyvät lehtien otsikoihin. Kaikista muista kolttosistaan pääsevät kuin koira veräjästä.
" suurin osa sitten rellestää ja mellastaa miten sattuu"
Eikös tuo päde ihan tavallisiin pikkujouluihin? Kyllä sielläkin kännissä kaahaillaan.
Ja vielä tiedoksi, että hirvipeijaisissa ei kanneta asetta.
Ja vielä tiedoksi, että enemmän aseluvattomat toisia tai sivullisia ampuvat kuin hirvimiehet tai muut metsästäjät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1637250Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142648Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481948Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141471Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901365Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271149- 711147
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.511127Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631123- 691027