Hei, olen v-64 synt. nainen. Elämässä on ollut paljon vastoinkäymisiä ja tuntuu ettei niissä näy loppua. Milloin elämääni tulee ilojen aika ? Olen erittäin huolissani lapsestani, selviääkö hänen asiat hyvin ? Miten rakkauselämäni, onko ihanaa rakastavaa parisuhdetta tiedossa ? Entä koti ja raha-asiat, terveys?
Lämmöllä kiittäen otan vastaan kaiken sen mitä kortit kertovat, kunhan saisin jotain selvyyttä ja vinkkiä tähän elämäntilanteeseeni.
Sagamar tai Smile, kumpi tahansa
2
110
Vastaukset
Tähän tulee jotain uusia edellytyksiä toteuttaa asiaoita tulevaisuuteen. Yhteistyö auttaa sinua eteenpäin. Vain tehdä kaikesta valmista juuri nyt kun olet tässä pisteessä kun asiat vievät loppuaan. Takana on jokin loistava asia joka toteutunut ja vaikuttanut tunne-elämääsi. Tulet saamaan elämäsi järjestykseen ihan kohta ja löytämään käytännön ulospääsyn asioissasi, johtuen siitä että jokin on menossa väärään suuntaan ja saa jättää tämän taistelu missä kokee vain riittämättömyyttä.
Lapsestasi: Tässä on vähän niin että ongelmia on tasoitettava maahan mutta asioita olisi toteutettava myös, ehkä se joskus tuntuu vaikealta kun on nuori vielä ja haluaa valita toisia teitä, mutta tämä on ainoastaan että säästyy siltä mikä on liian raskasta ja tuntea sitä kautta tasapainoa ja voi toteuttaa sitä mitä haluaa. Tässä on että jokin ei kehity tai mene toivotusti läpi, ehkä jää jotenkin kiinni vanhoihin käyttäytymismalleihin vähän ja siitä on vaikea mennä eteenpäin. Mutta jo vähän eteenpäin saan jotain uutta joka avautuu koko ajan. Kun näkee todellisuuden uusin silmin niin uudet suunnitelmat tulevat pinnalle, kiitos elämän haasteiden, kun etsii apua tullakseen tavoitteisiinsa ja näin voi kääntää vähän kurssia toiseen suuntaan.
Miesasiat: olet jotenkin ollut utelias ja se toi sinut perille johonkin merkittävään. Tässä on kehitystä juuri nyt johonkin syvempään, ehkä koet että jokin on alkuvaiheessa nyt kun näyttää että asiat ovat hyvään suuntaan menossa. Eteen saan että annat kaiken tapahtua niinkuin tapahtuu, kunhan tunnet sisäistä rauhaa ja ehkä jätät tavoitteet joita et tarvitse, kaikki tämä johtuen siitä että jokin asia ei ole toteutettavissa niinkuin pitää, tämä tuo sinulle ihan uutta toivoa ja uusia tavoitteita eteenpäin jolloin olet valmis johonkin uuteen elämässä mikä tuntuu hyvin helpottavalta.
Koti ja raha-asiat: Kovasti olet yrittänyt eikä tunnu mitään palkkiota siitä saanut.. Jokin on menossa vähän lukkoon johtuen tästä selvyydestä joka tullut kuvaan. Eteen vain levollisuutta, kodin lämpöä ja hyvää oloa, tilanne on jotenkin toivossa elämistä vielä, tai ehkä itse vähän haluat pysähtyä.
Terveys: jotain epäselvyyttä on ollut mutta olet avoin mieleltäsi kun jotenkin on vielä matkaa, on työtä jotta on perillä. Eteen saan että luot tilannetta jotenkin paremmaksi, ehkä otat selvää terveysasioista täällä kun jokin ei ole ihan varmaa jatkosta eteenpäin. Tämä jatkuu sillä lailla että ongelmat otetaan esille tai ratkaistaan ja tilanne säilytetään hyvänä, hyvää terveyttä on luvassa ja hiljalleen asiat selkenevät.- elämää...
Hei Sagamar7 ja lämmin kiitos.
Sanoistasi on kulunut jonkin aikaa ja monet asioista ovat menneet juuri niinkuin kerroit. Vielä on kuitenkin myös epäselvyyksiä. Esimerkiksi nuorimman lapseni asiat ovat vielä selviämättä. Äitinä toivon lujasti, että hän löytäisi vielä paikkansa elämässä ja että se yksi erittäin iso asia menisi hänen kannaltaan hyvin.
Rakkauselämässäni taitaa tosiaan olla menossa muutosvaihe....eräs tumma mies on nyt jäämässä taka-alalle omasta syystään. Tunnen, ettei hänellä ollut aitoja tunteita minua kohtaan, joten... Tuo, kun mainitsit "sisäisestä rauhastani" on totta. Monien elämänvaikeuksien jälkeen haluan ja toivon kohtaavani vain sisäisen rauhan, jossa voisin /uskaltaisin olla oikeasti onnellinen.
Mikäli joku uusi mies tulee vielä kohdalleni ja hyväksyy minut tällaisena kuin olen ja että minä voin olla hänelle hänen kaivattunsa, niin silloinhan asiat olisivat rakkauselämässä onnellisesti. Ihmisen ei ole hyvä olla yksin ainakaan liian kauan.
Terveyden osalta se epäselvyyttä aiheuttanut asia selvisi onnellisesti, ihanaa niin!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569