New Beetle on muuten ihan turha auto.
Olinpa eka
6
2783
Vastaukset
- P K
No sait tästä eka postauksestasi varmaan mainetta ja kunniaa. Oliko sen arvoista? Etenkin kun sulla ei edes ole mitään asiaa.
- houg8to0igh08yiug
Ylihinnoiteltu jonka arvo romahtaa
käytettynä.
Kukaan ei maksa leikkiautosta oikean hintaa.- Junis
Niinhän se on, Passatin hintainen pikkuauto ei hintaansa pidä.
Mutta, nyt käytettyjen Beetlejen hinnat ovat jo tippuneet sille tasolle, että useimmilla halukkailla on mahdollisuus sellaisen hankkimiseen. Eikä hintakaan enää tipu huimasti, kun on jo 50 % romahtanut. Tästä eteenpäin lienee odotettavissa, että Beetlejen hinnat säilyvät suht vakaina, koska käytettyjä Beetlejä on tarjolla rajallisesti. Veikkaisin Beetlelle tästä eteenpäin parempaa hinnan säilymistä kui esim. Golfille.
- New Beetle- kuski
Kyllä tällainen makea New Beetle on keräilykamaa. Ja on sellainen auto, jota jokaisella nissankuskilla ei sitten olekaan. Ei huolta.=)
- ml 320
tervehdys, vaikea ymmärtää kommenttia...
Olen iloinen mm. mustan beetlen omistaja. Mittarissa 90 tkm ja vaivoja 1 kpl (pelkääjän ikkunannostin).
Auto kulkee kitkoilla talvella paremmin kuin moni muu nastoilla. Tilan tuntua sisällä riittävästi, vaikkakin takaluukku aika pieni. Penkit kun kaataa, menne vaikka pesukone heittämällä sisään.
Aina kun vieras istahtaa autooni, niin huono tuuli on tipotiessään. Auto vain on sympaattinen. Oletko nähnyt yhtään beetle kuskia liikenteessä vetävän nyrpeää työsuhdecorolla ilmettä ruman kravatin höystämänä?? Minä en... - Rsi
Mikä ahistaa? Eikö ole varaa ajella lifestyle autolla,vai onk ravatti tiukalla? Kyllä ajelan mieluummin beetlellä kun jollaa harmaal japsil tai kantti volvolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391