Edullinen Android puhelin

Android 4.4.4

Olisiko hyvä tommoinen Motorola Moto E. Mustapörssi myy tuota puhelinta hieman alle sata euroa.Puhelimen käyttökokemuksia olisi kiva kuulla, kameran laadulla ei ole mitään merkitystä, ei kannata siitä kirjoitella.

12

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16+15

      Tuo hinta on aika hyvä. Gigantissa vastaava on 120e. Kalliimpi malli Moto G on sitten jo 170 euron hujakoilla. Jos 4,3 näyttö riittää niin kyllä kai Moto E:llä pärjää.

    • huippu luuri

      Minusta tämä on hyvä ja halpa. Kaikille ei varmaan ominaisuudet riitä, mutta vaikuttaa oikein laadukkaalta luurilta, niin henkisesti, kuin fyysisestikin.

      Kaksi edellistä puhelintani nokialaisia, ja kumpikin alkoi vituttaa puolen vuoden jälkeen, niin paljon, että heitin roskiin.

      Motorolan puhelin oli itselle uusi tuttavuus, jonka vaan nappasin hyllystä. Tarkoitus oli ottaa kokeeksi joku puhelin jota ei minulla ennen ole ollut.

      Vaikka tämä onkin ominaisuuksiltaan vaatimaton, niin olen myönteisesti yllättynyt, kuinka hyvin tämä toimii. Varsinkin jos vertaa nokialaisiin joihin sorruin pitkän tauon jälkeen, vain todetakseni kuinka paskoja ne oikeasti ovat.

      Erityisesti ihmetyttää, että tämä puhelin ei ole jumittanut, eikä tiltannut kertaakaan. Nokialaisissa ja joissakin sonyn vehkeissä on ollut tätä vikaa paljonkin. Nokian 635, mikä minulla oli viimeksi, sammui itsekseen yhtenään ja tuntui ettei se lähde käyntiin, vaikka itkis ja nussis ja näkis kuoleman unta:)

      Moto e on halpuudestaan huolimatta, ollut paras puhelin mitä minulla on ollut. Varmatoimisin ja jämerin. Minulle ominaisuudet riittää, joten olen erittäin tyytyväinen.

      Suosittelen kokeilemaan. Luulen että ihastut.

      • eimopoa

        Sisäinen muisti kun ei vaan riitä. vähintään 16 gigaa pitää sisäisen muistin olla ja ram vähintään 2 gigaa. Kuulemma toi motorola lagaa juurikin ton 1 gigan ramin takia. Parempi suoritinkin saisi olla. motorola meni sössimään nexus 6 liian suurella näytöllä ja kalliilla hinnalla ja lg pilasi nexus 6 huonolla akulla. tässä on syy miksei vanilla androidit yleisty. Itsekin jouduin tyytymään s4 4g koska siinä on s800 prossu ja hintakin halpa.


    • Ei se Ramin tagia lagaa. Android 4.4 on tehty tuota alemmille RAM määrille.

      • kökkänä

        Mitätön, vain 4GB:n sisäinen muisti tuossa luurissa tuottaa melkoisen pian ongelmia.
        Halvoissa Lumia puhelimissa on sisäistä muistia kuitenkin 8 GB ja sekin
        määrä tuntuu joidenkin Android fanien mielestä olevan liian vähän.
        Lumiassa sentään pystyy asetuksista valitsemaan ladattavien sovellusten ja muun tauhkan tallennuspaikaksi SD-kortin.

        Eli kyllä tuo Moto E on täyspaska.


      • PPAP2
        kökkänä kirjoitti:

        Mitätön, vain 4GB:n sisäinen muisti tuossa luurissa tuottaa melkoisen pian ongelmia.
        Halvoissa Lumia puhelimissa on sisäistä muistia kuitenkin 8 GB ja sekin
        määrä tuntuu joidenkin Android fanien mielestä olevan liian vähän.
        Lumiassa sentään pystyy asetuksista valitsemaan ladattavien sovellusten ja muun tauhkan tallennuspaikaksi SD-kortin.

        Eli kyllä tuo Moto E on täyspaska.

        jassoo, eihän super suositussa trend plus luurissakaan ole tuon enempää flashia. vai tahtooko tuo epistola sanoa, että muistikortin hankinta on ongelma?


      • kökkänäseon
        PPAP2 kirjoitti:

        jassoo, eihän super suositussa trend plus luurissakaan ole tuon enempää flashia. vai tahtooko tuo epistola sanoa, että muistikortin hankinta on ongelma?

        Muistikortin hankinta ei lisää puhelimen sisäistä muistia.
        Syystä, että puhelimen sisäiseen muistiin tallennettua dataa ei pysty siirtämään muistikortille.
        Neljä gigaa puhelimen sisäistä muistia on todella vähän Android luureissa,
        koska tehtaalta tullessa pahimmillaan 3 gigaa on jo puhelimen käytössä.
        Tälläkin sivustolla intoilijat ovat vuosia jauhaneet kuinka mahdottoman paljon
        Android luureihin on tauhkaa ladattavissa.
        Mutta mitä hyötyä suuresta sovellusvalikoimasta on kun edes tarvittavia sovelluksia ei pysty lataamaan muualle kuin puhelimen nopeasti täyttyvään pieneen sisäiseen muistiin?
        Puhelimen ollessa uusi melkoisen määrän sovelluksia pystyy lataamaan, mutta
        ongelmat alkavat kun sovelluksiin tulee päivityksiä jotka syövät melkoisen
        nopeaan vähäisen käytettävissä olevan muistin.
        Vai luuleeko joku, että puhelimen sisäisessä muistissa olevien sovellusten päivitykset voi ladata muistikortille.


      • Kalevi_miettii

        Tiedoksesi, että Moto-luuri osaa automaattisesti ladata sovelluksia ulkoiselle muistikortille. Minulla on Moto G 4G ja siinä 16 Gtavun muistikortti. Kun katson puhelimen sovelluksia, niin 7 niistä on ulkoisella muistikortilla ja sinne ne myös päivittyvät. Puhelin osasi ottaa ulkoisen muistikortin käyttöön sovelluksille automaattisesti. Vaikka minulla ei ole Moto E -luuria, niin uskon, että se toimii samalla tavalla.


      • liian_vähän_muistia
        Kalevi_miettii kirjoitti:

        Tiedoksesi, että Moto-luuri osaa automaattisesti ladata sovelluksia ulkoiselle muistikortille. Minulla on Moto G 4G ja siinä 16 Gtavun muistikortti. Kun katson puhelimen sovelluksia, niin 7 niistä on ulkoisella muistikortilla ja sinne ne myös päivittyvät. Puhelin osasi ottaa ulkoisen muistikortin käyttöön sovelluksille automaattisesti. Vaikka minulla ei ole Moto E -luuria, niin uskon, että se toimii samalla tavalla.

        Tuostakin selittelystä huolimatta 4 gigaa Android puhelimen sisäistä muistia on liian vähän.


      • liian_vähän_muistia kirjoitti:

        Tuostakin selittelystä huolimatta 4 gigaa Android puhelimen sisäistä muistia on liian vähän.

        Riippuu käytöstä. Usealle se riittää.


      • PPAP2
        kökkänäseon kirjoitti:

        Muistikortin hankinta ei lisää puhelimen sisäistä muistia.
        Syystä, että puhelimen sisäiseen muistiin tallennettua dataa ei pysty siirtämään muistikortille.
        Neljä gigaa puhelimen sisäistä muistia on todella vähän Android luureissa,
        koska tehtaalta tullessa pahimmillaan 3 gigaa on jo puhelimen käytössä.
        Tälläkin sivustolla intoilijat ovat vuosia jauhaneet kuinka mahdottoman paljon
        Android luureihin on tauhkaa ladattavissa.
        Mutta mitä hyötyä suuresta sovellusvalikoimasta on kun edes tarvittavia sovelluksia ei pysty lataamaan muualle kuin puhelimen nopeasti täyttyvään pieneen sisäiseen muistiin?
        Puhelimen ollessa uusi melkoisen määrän sovelluksia pystyy lataamaan, mutta
        ongelmat alkavat kun sovelluksiin tulee päivityksiä jotka syövät melkoisen
        nopeaan vähäisen käytettävissä olevan muistin.
        Vai luuleeko joku, että puhelimen sisäisessä muistissa olevien sovellusten päivitykset voi ladata muistikortille.

        juu ei lisääkkään. ja totta on, että tietynlaiset sovellukset eivät suostu asentumaan muualle kuin flashiin. vaan eipä tuo ole ollut ongelma ainakaan omassa tapauksessani. 4 gigaa 16 gigan muistikortti on riittänyt ja vallan mainiosti. eli riippunee tuokin siitä mistä roikkuu?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4944
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3237
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1385
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1216
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      66
      912
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      847
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      718
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe