Olisiko hyvä tommoinen Motorola Moto E. Mustapörssi myy tuota puhelinta hieman alle sata euroa.Puhelimen käyttökokemuksia olisi kiva kuulla, kameran laadulla ei ole mitään merkitystä, ei kannata siitä kirjoitella.
Edullinen Android puhelin
12
263
Vastaukset
http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/MOTMOTOEBL/motorola-moto-e-musta
Hyviä arvosteluja on saanut mutta sisäistä muistia on varsin vähän.- 16+15
Tuo hinta on aika hyvä. Gigantissa vastaava on 120e. Kalliimpi malli Moto G on sitten jo 170 euron hujakoilla. Jos 4,3 näyttö riittää niin kyllä kai Moto E:llä pärjää.
- huippu luuri
Minusta tämä on hyvä ja halpa. Kaikille ei varmaan ominaisuudet riitä, mutta vaikuttaa oikein laadukkaalta luurilta, niin henkisesti, kuin fyysisestikin.
Kaksi edellistä puhelintani nokialaisia, ja kumpikin alkoi vituttaa puolen vuoden jälkeen, niin paljon, että heitin roskiin.
Motorolan puhelin oli itselle uusi tuttavuus, jonka vaan nappasin hyllystä. Tarkoitus oli ottaa kokeeksi joku puhelin jota ei minulla ennen ole ollut.
Vaikka tämä onkin ominaisuuksiltaan vaatimaton, niin olen myönteisesti yllättynyt, kuinka hyvin tämä toimii. Varsinkin jos vertaa nokialaisiin joihin sorruin pitkän tauon jälkeen, vain todetakseni kuinka paskoja ne oikeasti ovat.
Erityisesti ihmetyttää, että tämä puhelin ei ole jumittanut, eikä tiltannut kertaakaan. Nokialaisissa ja joissakin sonyn vehkeissä on ollut tätä vikaa paljonkin. Nokian 635, mikä minulla oli viimeksi, sammui itsekseen yhtenään ja tuntui ettei se lähde käyntiin, vaikka itkis ja nussis ja näkis kuoleman unta:)
Moto e on halpuudestaan huolimatta, ollut paras puhelin mitä minulla on ollut. Varmatoimisin ja jämerin. Minulle ominaisuudet riittää, joten olen erittäin tyytyväinen.
Suosittelen kokeilemaan. Luulen että ihastut.- eimopoa
Sisäinen muisti kun ei vaan riitä. vähintään 16 gigaa pitää sisäisen muistin olla ja ram vähintään 2 gigaa. Kuulemma toi motorola lagaa juurikin ton 1 gigan ramin takia. Parempi suoritinkin saisi olla. motorola meni sössimään nexus 6 liian suurella näytöllä ja kalliilla hinnalla ja lg pilasi nexus 6 huonolla akulla. tässä on syy miksei vanilla androidit yleisty. Itsekin jouduin tyytymään s4 4g koska siinä on s800 prossu ja hintakin halpa.
Ei se Ramin tagia lagaa. Android 4.4 on tehty tuota alemmille RAM määrille.
- kökkänä
Mitätön, vain 4GB:n sisäinen muisti tuossa luurissa tuottaa melkoisen pian ongelmia.
Halvoissa Lumia puhelimissa on sisäistä muistia kuitenkin 8 GB ja sekin
määrä tuntuu joidenkin Android fanien mielestä olevan liian vähän.
Lumiassa sentään pystyy asetuksista valitsemaan ladattavien sovellusten ja muun tauhkan tallennuspaikaksi SD-kortin.
Eli kyllä tuo Moto E on täyspaska. - PPAP2
kökkänä kirjoitti:
Mitätön, vain 4GB:n sisäinen muisti tuossa luurissa tuottaa melkoisen pian ongelmia.
Halvoissa Lumia puhelimissa on sisäistä muistia kuitenkin 8 GB ja sekin
määrä tuntuu joidenkin Android fanien mielestä olevan liian vähän.
Lumiassa sentään pystyy asetuksista valitsemaan ladattavien sovellusten ja muun tauhkan tallennuspaikaksi SD-kortin.
Eli kyllä tuo Moto E on täyspaska.jassoo, eihän super suositussa trend plus luurissakaan ole tuon enempää flashia. vai tahtooko tuo epistola sanoa, että muistikortin hankinta on ongelma?
- kökkänäseon
PPAP2 kirjoitti:
jassoo, eihän super suositussa trend plus luurissakaan ole tuon enempää flashia. vai tahtooko tuo epistola sanoa, että muistikortin hankinta on ongelma?
Muistikortin hankinta ei lisää puhelimen sisäistä muistia.
Syystä, että puhelimen sisäiseen muistiin tallennettua dataa ei pysty siirtämään muistikortille.
Neljä gigaa puhelimen sisäistä muistia on todella vähän Android luureissa,
koska tehtaalta tullessa pahimmillaan 3 gigaa on jo puhelimen käytössä.
Tälläkin sivustolla intoilijat ovat vuosia jauhaneet kuinka mahdottoman paljon
Android luureihin on tauhkaa ladattavissa.
Mutta mitä hyötyä suuresta sovellusvalikoimasta on kun edes tarvittavia sovelluksia ei pysty lataamaan muualle kuin puhelimen nopeasti täyttyvään pieneen sisäiseen muistiin?
Puhelimen ollessa uusi melkoisen määrän sovelluksia pystyy lataamaan, mutta
ongelmat alkavat kun sovelluksiin tulee päivityksiä jotka syövät melkoisen
nopeaan vähäisen käytettävissä olevan muistin.
Vai luuleeko joku, että puhelimen sisäisessä muistissa olevien sovellusten päivitykset voi ladata muistikortille. - Kalevi_miettii
Tiedoksesi, että Moto-luuri osaa automaattisesti ladata sovelluksia ulkoiselle muistikortille. Minulla on Moto G 4G ja siinä 16 Gtavun muistikortti. Kun katson puhelimen sovelluksia, niin 7 niistä on ulkoisella muistikortilla ja sinne ne myös päivittyvät. Puhelin osasi ottaa ulkoisen muistikortin käyttöön sovelluksille automaattisesti. Vaikka minulla ei ole Moto E -luuria, niin uskon, että se toimii samalla tavalla.
- liian_vähän_muistia
Kalevi_miettii kirjoitti:
Tiedoksesi, että Moto-luuri osaa automaattisesti ladata sovelluksia ulkoiselle muistikortille. Minulla on Moto G 4G ja siinä 16 Gtavun muistikortti. Kun katson puhelimen sovelluksia, niin 7 niistä on ulkoisella muistikortilla ja sinne ne myös päivittyvät. Puhelin osasi ottaa ulkoisen muistikortin käyttöön sovelluksille automaattisesti. Vaikka minulla ei ole Moto E -luuria, niin uskon, että se toimii samalla tavalla.
Tuostakin selittelystä huolimatta 4 gigaa Android puhelimen sisäistä muistia on liian vähän.
liian_vähän_muistia kirjoitti:
Tuostakin selittelystä huolimatta 4 gigaa Android puhelimen sisäistä muistia on liian vähän.
Riippuu käytöstä. Usealle se riittää.
- PPAP2
kökkänäseon kirjoitti:
Muistikortin hankinta ei lisää puhelimen sisäistä muistia.
Syystä, että puhelimen sisäiseen muistiin tallennettua dataa ei pysty siirtämään muistikortille.
Neljä gigaa puhelimen sisäistä muistia on todella vähän Android luureissa,
koska tehtaalta tullessa pahimmillaan 3 gigaa on jo puhelimen käytössä.
Tälläkin sivustolla intoilijat ovat vuosia jauhaneet kuinka mahdottoman paljon
Android luureihin on tauhkaa ladattavissa.
Mutta mitä hyötyä suuresta sovellusvalikoimasta on kun edes tarvittavia sovelluksia ei pysty lataamaan muualle kuin puhelimen nopeasti täyttyvään pieneen sisäiseen muistiin?
Puhelimen ollessa uusi melkoisen määrän sovelluksia pystyy lataamaan, mutta
ongelmat alkavat kun sovelluksiin tulee päivityksiä jotka syövät melkoisen
nopeaan vähäisen käytettävissä olevan muistin.
Vai luuleeko joku, että puhelimen sisäisessä muistissa olevien sovellusten päivitykset voi ladata muistikortille.juu ei lisääkkään. ja totta on, että tietynlaiset sovellukset eivät suostu asentumaan muualle kuin flashiin. vaan eipä tuo ole ollut ongelma ainakaan omassa tapauksessani. 4 gigaa 16 gigan muistikortti on riittänyt ja vallan mainiosti. eli riippunee tuokin siitä mistä roikkuu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621562Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271522Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251242- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1741087Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3101027- 781026