FC Barcelona rulettaa!!!

Parseloona

Kuka muu on sitä mieltä että Barcelona rulettaa? Kyl Barca vie la ligan, siit ei oo epäilystäkää.

9

1408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miglu

barca on maailman paras seura... barca vie mestareiden liigan ja espanjan liigan ja kaiken muun mahollisen... ei oo realista haastajaks... GO BARCELONA!

• Barcelona rulez

barca voittaa la ligan, cupin ja champions leaguen!!

• Niin, se Barca kyllä on kovin La Ligassa ja tuskinpa löytyy ketään joka pystyy mestaruudesta haastamaan!!
        Mutta Espanjan Cupia Barca ei voita koska se tippui siitä ensimmäisellä kierroksella.

• 878

NAPPAISIN LA LIGAN MESTARUUDEN. JA CUP MESTARUUS < BARCELONA - REAL MADRID 4 - 2 RANKKAREILLA.
        0 - 1 GAIXA 1 - 1 JULIO MENDES 1 - 2 NIELSEN
        2 - 2 MINÄ ITSE. RANGAISTUSPOTKUKILPAILU 0 - 1 NIELSEN 1 - 1 GAIXA 2 - 1 NEMES 2 - 2 MAGNUSSON
        3 - 2 MAGNUSSON 4 - 2 MINÄ ITSE. OLISI HIENOA PÄÄSTÄ KATTOMAAN JOSKUS JALKAPALLOSSA< BARCELONAA JA MALLORCAA

• spike-dudley

niin vissii madrid vie joka cupin se on maailman paras joukkue sielä pelaa zidane,raul,ronaldo,owen,beckham ymt...

• ammuu

Nii, kylhän siel pelaa kaiken maailman taavi purokinkut sun muut läskimaha jonesit mut miten ne on pärjänny? Ai ai ai, kuka onkaan La ligan kärjessä? Mietippä sitä :)

• mies suomesta

parhaat joukkueet cf malaga.real madrid.zaragoza.barcelona.tenerife.real valladolid.ja italian liigasta juventus

• man-legally

se on italian ja saksan liigojen ohella paras

• FC Barcelona-fani!!

FC Barcelona on kyllä paras.. Mutta sen on vaikeaa voittaa Uefa Champpion League koska se pelaa keskiviikkona Chelseaa vastaan joka on kova vastus jopa FC Barcelonalle!! Uefa Champion League on kova liiga jota ei niin vaan voiteta... vaikka olisikin kyseessä FC Barcelonan kaltainen HUIPPUJOUKKOE!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1899
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1880
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      375
      1738
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1238
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1148
    6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1121
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1066
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      87
      1040
    9. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1025
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      50
      1001
    Aihe