katsoisitko minullekin kortit ihmissuhteisiin ,syksy ollu vaikeeta aikaa, mitä näät nainen kysyy
Vastaukset 1
Saan onnetonta epätasapainoa ihmissuhteisiin, kaikki on vähän liikaa ja juuretonta, täytyy odottaa tässä turvattomassa tilanteessa mihin on sekaantunut kun kaikella on seurauksensa, tässä on takana vähän tunnetta että on yksin koetuksessa mikä on ollut vaikea selvittää tai ehkä ei ole halunnut sitä, kaikki tämä johtuu jostain kanssakäymisestä tai siitä kun ongelmien yli ei ole päästy täysipainoisesti, kuten keskustelemalla. Saan tähän kuitenkin helpotusta tai apua asiaan, koska takana on kokemusta jo niin tietää miten menetellä toisen tai kaikkien osapuolten kesken. Ehkä asit kääntyvät siitä kun jotenkin halutaan välttää erimielisyyksiä ja kun kykynee käsittelemään ongelmat oikealla tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791406
- 851273
- 1021023
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7586Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44522Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520