katsoisitko minullekin kortit ihmissuhteisiin ,syksy ollu vaikeeta aikaa, mitä näät nainen kysyy
Sagamar
1
110
Vastaukset
Saan onnetonta epätasapainoa ihmissuhteisiin, kaikki on vähän liikaa ja juuretonta, täytyy odottaa tässä turvattomassa tilanteessa mihin on sekaantunut kun kaikella on seurauksensa, tässä on takana vähän tunnetta että on yksin koetuksessa mikä on ollut vaikea selvittää tai ehkä ei ole halunnut sitä, kaikki tämä johtuu jostain kanssakäymisestä tai siitä kun ongelmien yli ei ole päästy täysipainoisesti, kuten keskustelemalla. Saan tähän kuitenkin helpotusta tai apua asiaan, koska takana on kokemusta jo niin tietää miten menetellä toisen tai kaikkien osapuolten kesken. Ehkä asit kääntyvät siitä kun jotenkin halutaan välttää erimielisyyksiä ja kun kykynee käsittelemään ongelmat oikealla tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471