Ottakaa käyttöön homeelle allergiset ihmiset, siinä saa vartissa suoraa tietoa siitä onko kiinteistössä ihmiselle vaarallista hometta vai ei.
Kokemukseen perustuvaa tietoa.
Homekoira haistaa tarkasti kaiken homeen ja osaa paikantaa sen, mut se siinä.
Homeallerginen ei osaa paikantaa, mutta oireilee välittömästi ihmisille vaarallisten homeiden olemassaolon kiinteistössä, mitä koira ei pysty erottelemaan, elikkä hometta on mutta vasta oireet vahvistavat diaknoosin ihmiselle vaaralliseksi, sllä koira ei sairastu haisteltuaan hometta,se vaan tietää missä sitä on mutta ei sitä onko se vaarallista vai ei, sitä kun on vaarallista ja ei vaarallista, muta hometta yhtäkaikki.
Minä allergisena tiedän vartissa onko kiinteistössä ihmisille vahingollista hometta.
Joten ottakaa yhteyttä jos kiinteistökauppa arveluttaa......
Helppo ratkaisu tarkistaa onko talossa hometta
HOMEKOIRAT
2
120
Vastaukset
"Minä allergisena tiedän vartissa, onko kiinteistössä ihmisille vahingollista hometta."
Niin minäkin luulin...Muuton jälkeen kun tuli imu päälle, rupesi parin viikon jälkeen vasta pari huonetta käryymään nokkaan...
Lähes pari vuotta myöhemmin, taasen uuden etsintä eessä...Kaikki eivät sitä haista samalla tavoin koska eivät ole siihen samalla tavin vielä altistuneet. Ota koira avuksesi niin ei tarvitse odottaa kahta vuotta. Ei home ole leikin asia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917405- 373937
- 453500
- 2332713
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402642- 402433
- 1292369
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292249Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202168- 451942