susi uhka

mummeli2

Hyrynsalmen perukoillakin sudet alkaa talojen nurkilla väijyä kovin lähelle jo pakkauttuut.

18

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paliskunnan neuvo

      Hätistele porot kauemmas niin siinä ne sudetkin häippäsee samalla.

      • mummeli2

        EI ole poroja lähelläkään.Tulevat jo nurkille ilman porojakin.Koiria vaaniit.


    • Ovet lukkoon

      "Susi painoi ripaa ja ovi lensi auki. Suoraa päätä ja sanaakaan sanomatta susi astui mummon vuoteen luo ja nielaisi hänet suuriin suihinsa. Sitten se puki kiireellä mummon vaatteet ylleen, pani myssyn päähänsä, kävi vuoteeseen ja veti uutimet eteen. Tuvan hämärässä susi saattoi vuoteessa näyttää kauempaa ihan mummolta".

      Tositarina joka on tapahtunut metsässä puolen tunnin matkan päässä kylältä, sillon kun Punahilkka oli vielä nuori hento tyttö.

    • Hilkka Puuma

      Mistä ihmeestä sinä tiesit että se olen minä. Puunhakkaajako sen sinulle kertoi, kutale se teki minulle väkivaltaa, hyvää sellaista.

    • Vihtori Puumalainen

      Vihtori painoi Hilkkaa ja Hilkka aukesi, sinäkö muistat vielä. Oltiin kyllä aika tuiskeessa.

    • Ovet lukkoon

      "Punahilkka oli poiminut jo tovin kukkia, ja kun hänellä oli niin paljon, ettei hän jaksanut enempää kantaa, muistui mummo hänen mieleensä ja hän läksi mummon punaiselle metsämökille. Plap lap laa......Sitten hän astui vuoteen luo ja vetäisi uutimet syrjään. Höpö löpö löö....hyökkäsi kiinni Punahilkkaan ja......Kun susi oli tyydyttänyt halunsa, kävi se taasen vuoteeseen makaamaan ja alkoi ääneensä kuorsata".

      Tarinaa hiukan lyhentelin, mutta tämäkin tapahtui mummon mökissä.

    • Hilkka Puuma

      Se on kyllä vale että minä kuorsaan. Sitä paitsi minä en ole ollut minkäänlaisessa suhteessa Hukkasen Sepen kanssa. Minun ystäväni metsuri, Vihtori Puumalainen on tällä hetkellä minulle numero 1. Mummo lähti kyllä reissuun kun sai eläkkeen.

    • Kettuviekas

      Eläpä valehtele. Vietimme mukavan yön silloin kun Vihtori ei ollut paikalla

    • Hilkka Puuma

      Kuulehan ketunvinkula, älä yritä sotkea meidän parisuhdettamme. Ei sinun tarvitse kuuluttaa meidän, eikun valheita levitellä. Olen uskollinen, yhden miehen nainen, kerrallaan. Muistaakseni.

    • Ei sitä naisihminen saata kohta enää yksin nukkua muuten kuin rooninki sängyn vieressä, tiedä milloin sushukka tulee nurkkia kynsimään.

      • Susiturkki

        Odotatko sinä minua, oletko yksinäinen, kaipaatko laatu seuraa. Otappa rohkeasti yhteyttä niin voin tulla teille yökylään. Toivoisinkin että riisuisit flanellisen nutun ja pukeutuisit hieman aistikkaammin, viettelevästi. Olisi tosiaankin ihanaa tutustua hmm.. lähemmin ja vaihtaa kuulumisia. Toivoisinkin että laittaisit rooningin yöpöydän laatikkoon, mielestäni sinä et sitä tarvitse. Antaudun villeimmillekkin fantasijoillesi täysin vapaaehtoisesti ja annan itsestäni kaiken vain sinulle.


      • Susiturkki kirjoitti:

        Odotatko sinä minua, oletko yksinäinen, kaipaatko laatu seuraa. Otappa rohkeasti yhteyttä niin voin tulla teille yökylään. Toivoisinkin että riisuisit flanellisen nutun ja pukeutuisit hieman aistikkaammin, viettelevästi. Olisi tosiaankin ihanaa tutustua hmm.. lähemmin ja vaihtaa kuulumisia. Toivoisinkin että laittaisit rooningin yöpöydän laatikkoon, mielestäni sinä et sitä tarvitse. Antaudun villeimmillekkin fantasijoillesi täysin vapaaehtoisesti ja annan itsestäni kaiken vain sinulle.

        Laatuseura on aina paikallaan ja flanellia en käytä, se on mummoille ja liian kuuma muutenkin.


    • 014016=3

      Ei niistä ole ihmisille vaaraa, mutta tehkää nyt perkele koirillenne kunnon aitaukset missä voi turvallisesti olla.

    • Rankaneuvos

      Kuvasin Lietekylässä n. 8 km kirkolta jäljet, jotka arvioitin asiantuntijoilla. Susi.

      • Uhriko ?

        Minäpä näin puuman jäljet, seurasin niitä ja NAM.


      • Aaauuuaaauuuiiiaaauuu
        Uhriko ? kirjoitti:

        Minäpä näin puuman jäljet, seurasin niitä ja NAM.

        "8km kirkolta" Sotkamossa kävi Makkosen mäellä viime talavena kirkon takana. Hirvimetällä oltiin viime pyhänä Sotkamon ja Paakin välillä,melkein kaikkia hirviä oli suet jälittäny etellis viikolla. Hirvikoira kun päivällä hakee hirviä niin susi jäljestää kaikki koiran jäljet seuraavana yönä.


    • erkimerki

      Ilmavainu riittää puuman jäljitykseen, eikä tartte olla koiraakaan.

    • Hanuri ja hattu

      Luotettavasta, juuri tulleiden tietojen mukaan Hyryllä liikkuu susi lammasten vaatteissa. Kyseinen valepukuinen henkilö on erittäin luihun oloinen ja tuntee erittäin suurta kiinnostusta samaa sukupuolta oleviin henkilöihin. Loukkaantuu helposti jos kaikki ei mene hänen mielensä mukaan, mustasukkainen. Erittäin kiinnostunut hän on hanurista, en tiedä osaako hän soittaa. Palkeisiin pumppaa kylläkin ilmaa hullunkiilto silmissä ja ilmiselvästi nauttii kyseistä toimenpiteestä. Varokaa kyseistä henkilöä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      437
      3216
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      114
      2693
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      397
      2674
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      161
      2112
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1927
    6. 173
      1335
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1317
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1196
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      74
      1154
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1010
    Aihe