Sagamar

punaista huulilla

Hei! Ajattelin pyytää sinulta tulkintaa siihen että alkaako elämäni aukeamaan ulospäin sosiaalisesti? Olen yrittänyt tutustua uusiin ihmisiin mutta aina huomaan ottaneeni mädän omenan maasta. Nykyisten tuttavien kanssa taas en koe oikein ystävyyttä, eikä tarvitsekkään väkisin yrittää. Ymmärrän kyllä että yksin elämisessä ja olemisessa on oppinsa ja viehätyksensäkkin, mutta ei tätä jaksaisi vuodesta toiseen.

ps. Olet kerran aijemminkin tulkinnut minulle, toit toivoa opintoihin liittyen ja lopulta onnistuin.

2

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tähän tulee ensin eteen mahdollisuuksia ja samankaltaista energiaa joka mahdollistaa ystävyyden, ehkä sinulla on jotain menneisyydestä mikä voisi tulla pinnalle jälleen, ihan opiskelukavereista naapureihin asti, mutta luulen että sinulla on joku tai useitakin kiinnostavia tai samankaltaisia ihmisiä joilla on ollut kosketusta sinuun mutta pidät heitä kuitenkin kaukaisina etkä ole valinnut heitä elämääsi vaikka ehkä olisi halunnut. Oletko todella katsonut kaikkia vaihtoehtoja sillä on helpompi ystävystyä ihmiseen jonka tuntee vähän jo ulkoapäin kuin etsiä täysin tuntemattomia. Luulen että joku henkilö on joka saa sinut viihtymään ja josta voit hyvin mutta sinä et näe mahdollisuuksia löytää se henkilö ystävyystasolla. Ala avautumaan tälle henkilölle, tai useillekin vaikka kirjoittamalla joihin sinulla on mahdollisuus saada kosketus, esim facebookin kautta on suuria mahdollisuuksia tähän jos sinulla on sellainen. Siellä on helppo tavoittaa ihmiset joita tunnet pintapuolisesti mutta ei syvältä, juuri sitä mitä ihmiset kaipaavat. Tulee siis kehoitus avautua sisältä päin luottamuksen luomiseksi, vaikka ottaa esille elämän ongelmat, ja vain hypätä tuntemattomaan vähän eikä jäädä tähän huonoon suuntaukseen mikä sinulla on. On ihmisiä jotka mielellään kirjoittelevat sisäisiä ajatuksiaan ja haluavat ymmärtää sinua paremmin. Kokeile jotain uutta ja saat vastauksen sitä kautta, ehkä kohtaat jonkun ihmisen uudestaan ja näet menneisyyden uusin silmin. Jos välillä epäilet ettei joku välitä, niin asiat järjestyvät ajallaan, vain keksiä uusia juttuja ja olla aktiivinen ja kiinnostunut muiden elämästä. Hyviä ystävyyssuhteita tulet löytämään ja rakentamaan kunhan luotat vain itseesi, antaudut elämälle ja uskot että kaikilla ihmisillä joita olet kohdannut on tarkoituksensa sinun elämässä.

• punaista huulilla

Kiitos Paljon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      207
      4586
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      186
      2571
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1512
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1210
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      125
      1119
    6. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      104
      1106
    7. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1071
    8. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1042
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      131
      1017
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      107
      977
    Aihe