Beretta A303

Metsälle mieli

Olen aikeissa ostaa käytetyn Beretta A303.Aseessa on käytön jälkiä, onhan se jo 10 vuotta vanha.Maksoi tuolloin noin 5000mk.Kysyisin onko 450euroa kohtuullinen hinta puoliautomaatti aseesta?

13

6514

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jampura

      Omistan kyseisen aseen ja olen ollut tosi tyytyväine pelaa hyvin ja on hyvä ampua.Kaiken lisäksi tappaa hyvin toisin kun vanhat päällekkäispiippuset valmetit!Ostin aseen -92 ja makso 3700mk joten aika korkeelta hinta tuntuu mut onhan aseiden hinnat siitä noussut siitä ja kunto ratkasee!

    • eepi

      Minulla oli vielä muutama vuosi sitten tuommoinen ase 30" piipulla. Magnumipesä siinä oli ja vaihtosupistimet. Uutena se hankittiin ja maksoi silloin n. 3500 mk. Epäilen kyllä että oiskohan kyseinen ase kymmenen vuotta sitten voinut maksaa 5000 mk! Vuonna 1994 Beretalla oli jo uusi malli A 390 markkinoilla, se on voinut maksaa silloin sen viisi tonnia. Siinä mielessä 450 € tuntuu ehkä vähän kovalta hinnalta(henk.koht mielipide).

      Onko muuten aseessa 76mm:n patruunapesä ja vaihtosupistimet? Miten pitkä piippu aseessa on? Eli onko ns. perusversio? Mielestäni 450 €:n hintaan pitää olla jo vaihtosupistimet ja 76 mm:n patruunapesä.

      Nämä nyt ovat vain minun mielipiteitäni, voihan olla että olet päättänyt tulla toimeen ilman vaihtosupistimia ja magnumeita. Beretta on kyllä ihan perusversionakin hyvä peli. Sen voin sanoa ihan kokemuksesta, minun entinen A 303 on nyt isäukolla ja itselläni on A 390.

      Tingi nyt ainakin se viiskymppinen hinnasta pois!

      • Metsälle mieli

        Kiitos palautteesta.Aseen mukaan tulisi vaihtosupistajat.Piippu on 30 tuumainen 76 ja magnum.Soitin aseen edustajalle,liekkö maahantuoja ja hän kertoi hinnasta joka oli 5000 mummon markkaa vuonna -94.Sähköpostilla ollaan kauppaa käyty ja alle 400 emme vissiin pääse.Mutta olen saanut nyt tietää oikean hinnan mikä vallitsi vuonna 1994(3700mk).Tällä palstalla kaksi kyseieen aseen hankkinutta henkilöä kertoivat samat hinnat Beretta A 303.Taisi maahantuoja vetää kotiin päin.


      • eepi
        Metsälle mieli kirjoitti:

        Kiitos palautteesta.Aseen mukaan tulisi vaihtosupistajat.Piippu on 30 tuumainen 76 ja magnum.Soitin aseen edustajalle,liekkö maahantuoja ja hän kertoi hinnasta joka oli 5000 mummon markkaa vuonna -94.Sähköpostilla ollaan kauppaa käyty ja alle 400 emme vissiin pääse.Mutta olen saanut nyt tietää oikean hinnan mikä vallitsi vuonna 1994(3700mk).Tällä palstalla kaksi kyseieen aseen hankkinutta henkilöä kertoivat samat hinnat Beretta A 303.Taisi maahantuoja vetää kotiin päin.

        Maahantuoja taitaa tosiaan vetää hieman kotiin päin. Ase näyttäs olevan juurikin samanlainen kuin minulla oli aikoinaan, hyvä peli siis. Jos olette jo päässeet 400 € keskustellessanne hinnasta, niin se kuullostaa ihan hyvältä(taas henk.koht mielipide). :)
        Tingi vielä patruunoita, hihna, pussi ym. mukaan jos ei hinnasta enää pudota.


      • ase
        eepi kirjoitti:

        Maahantuoja taitaa tosiaan vetää hieman kotiin päin. Ase näyttäs olevan juurikin samanlainen kuin minulla oli aikoinaan, hyvä peli siis. Jos olette jo päässeet 400 € keskustellessanne hinnasta, niin se kuullostaa ihan hyvältä(taas henk.koht mielipide). :)
        Tingi vielä patruunoita, hihna, pussi ym. mukaan jos ei hinnasta enää pudota.

        onko ase myynissä lapualla jos tiedän kyseisen aseen on hyvä käyntinen ja lataa hyvin


    • Hyvä ase

      Minusta 450e kuulostaa aika kohtuulliselta kun kyseessä on kuitenkin puoliautomaatti Beretta (laatu maksaa aina) mutta jos pääset 400e niin itse olisin jo rahapussi kourassa myyjän luona :) ja muista pyytää pussi ja kantohihna jos semmoiset on :).

    • Anonyymi

      Moi vähän myöhässä kyselen jos joku asetta vielä omistaa onko makasiini minkä kokoinen

      • Anonyymi

        kvg


      • Anonyymi

        Ilman rajoitinta menee 3patruunaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kvg

        3mennee lippaasee..70 tai 76


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3mennee lippaasee..70 tai 76

        Miksi vastaat jo kerran vastattuun saman vastauksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vastaat jo kerran vastattuun saman vastauksen?

        Kyllä niitä 3 menee, usko nyt.


    • Anonyymi

      Olen tykännyt ja ei ole ollut mitään ongelmia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe