Olen aikeissa ostaa käytetyn Beretta A303.Aseessa on käytön jälkiä, onhan se jo 10 vuotta vanha.Maksoi tuolloin noin 5000mk.Kysyisin onko 450euroa kohtuullinen hinta puoliautomaatti aseesta?
Beretta A303
13
5235
Vastaukset
- jampura
Omistan kyseisen aseen ja olen ollut tosi tyytyväine pelaa hyvin ja on hyvä ampua.Kaiken lisäksi tappaa hyvin toisin kun vanhat päällekkäispiippuset valmetit!Ostin aseen -92 ja makso 3700mk joten aika korkeelta hinta tuntuu mut onhan aseiden hinnat siitä noussut siitä ja kunto ratkasee!
- eepi
Minulla oli vielä muutama vuosi sitten tuommoinen ase 30" piipulla. Magnumipesä siinä oli ja vaihtosupistimet. Uutena se hankittiin ja maksoi silloin n. 3500 mk. Epäilen kyllä että oiskohan kyseinen ase kymmenen vuotta sitten voinut maksaa 5000 mk! Vuonna 1994 Beretalla oli jo uusi malli A 390 markkinoilla, se on voinut maksaa silloin sen viisi tonnia. Siinä mielessä 450 € tuntuu ehkä vähän kovalta hinnalta(henk.koht mielipide).
Onko muuten aseessa 76mm:n patruunapesä ja vaihtosupistimet? Miten pitkä piippu aseessa on? Eli onko ns. perusversio? Mielestäni 450 €:n hintaan pitää olla jo vaihtosupistimet ja 76 mm:n patruunapesä.
Nämä nyt ovat vain minun mielipiteitäni, voihan olla että olet päättänyt tulla toimeen ilman vaihtosupistimia ja magnumeita. Beretta on kyllä ihan perusversionakin hyvä peli. Sen voin sanoa ihan kokemuksesta, minun entinen A 303 on nyt isäukolla ja itselläni on A 390.
Tingi nyt ainakin se viiskymppinen hinnasta pois!- Metsälle mieli
Kiitos palautteesta.Aseen mukaan tulisi vaihtosupistajat.Piippu on 30 tuumainen 76 ja magnum.Soitin aseen edustajalle,liekkö maahantuoja ja hän kertoi hinnasta joka oli 5000 mummon markkaa vuonna -94.Sähköpostilla ollaan kauppaa käyty ja alle 400 emme vissiin pääse.Mutta olen saanut nyt tietää oikean hinnan mikä vallitsi vuonna 1994(3700mk).Tällä palstalla kaksi kyseieen aseen hankkinutta henkilöä kertoivat samat hinnat Beretta A 303.Taisi maahantuoja vetää kotiin päin.
- eepi
Metsälle mieli kirjoitti:
Kiitos palautteesta.Aseen mukaan tulisi vaihtosupistajat.Piippu on 30 tuumainen 76 ja magnum.Soitin aseen edustajalle,liekkö maahantuoja ja hän kertoi hinnasta joka oli 5000 mummon markkaa vuonna -94.Sähköpostilla ollaan kauppaa käyty ja alle 400 emme vissiin pääse.Mutta olen saanut nyt tietää oikean hinnan mikä vallitsi vuonna 1994(3700mk).Tällä palstalla kaksi kyseieen aseen hankkinutta henkilöä kertoivat samat hinnat Beretta A 303.Taisi maahantuoja vetää kotiin päin.
Maahantuoja taitaa tosiaan vetää hieman kotiin päin. Ase näyttäs olevan juurikin samanlainen kuin minulla oli aikoinaan, hyvä peli siis. Jos olette jo päässeet 400 € keskustellessanne hinnasta, niin se kuullostaa ihan hyvältä(taas henk.koht mielipide). :)
Tingi vielä patruunoita, hihna, pussi ym. mukaan jos ei hinnasta enää pudota. - ase
eepi kirjoitti:
Maahantuoja taitaa tosiaan vetää hieman kotiin päin. Ase näyttäs olevan juurikin samanlainen kuin minulla oli aikoinaan, hyvä peli siis. Jos olette jo päässeet 400 € keskustellessanne hinnasta, niin se kuullostaa ihan hyvältä(taas henk.koht mielipide). :)
Tingi vielä patruunoita, hihna, pussi ym. mukaan jos ei hinnasta enää pudota.onko ase myynissä lapualla jos tiedän kyseisen aseen on hyvä käyntinen ja lataa hyvin
- Hyvä ase
Minusta 450e kuulostaa aika kohtuulliselta kun kyseessä on kuitenkin puoliautomaatti Beretta (laatu maksaa aina) mutta jos pääset 400e niin itse olisin jo rahapussi kourassa myyjän luona :) ja muista pyytää pussi ja kantohihna jos semmoiset on :).
- Anonyymi
Moi vähän myöhässä kyselen jos joku asetta vielä omistaa onko makasiini minkä kokoinen
- Anonyymi
kvg
- Anonyymi
Ilman rajoitinta menee 3patruunaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kvg
3mennee lippaasee..70 tai 76
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3mennee lippaasee..70 tai 76
Miksi vastaat jo kerran vastattuun saman vastauksen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vastaat jo kerran vastattuun saman vastauksen?
Kyllä niitä 3 menee, usko nyt.
- Anonyymi
Olen tykännyt ja ei ole ollut mitään ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1307768- 555788
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72903Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091610Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3301323Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351172Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071