Beretta A303

Metsälle mieli

Olen aikeissa ostaa käytetyn Beretta A303.Aseessa on käytön jälkiä, onhan se jo 10 vuotta vanha.Maksoi tuolloin noin 5000mk.Kysyisin onko 450euroa kohtuullinen hinta puoliautomaatti aseesta?

12

4642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jampura

      Omistan kyseisen aseen ja olen ollut tosi tyytyväine pelaa hyvin ja on hyvä ampua.Kaiken lisäksi tappaa hyvin toisin kun vanhat päällekkäispiippuset valmetit!Ostin aseen -92 ja makso 3700mk joten aika korkeelta hinta tuntuu mut onhan aseiden hinnat siitä noussut siitä ja kunto ratkasee!

    • eepi

      Minulla oli vielä muutama vuosi sitten tuommoinen ase 30" piipulla. Magnumipesä siinä oli ja vaihtosupistimet. Uutena se hankittiin ja maksoi silloin n. 3500 mk. Epäilen kyllä että oiskohan kyseinen ase kymmenen vuotta sitten voinut maksaa 5000 mk! Vuonna 1994 Beretalla oli jo uusi malli A 390 markkinoilla, se on voinut maksaa silloin sen viisi tonnia. Siinä mielessä 450 € tuntuu ehkä vähän kovalta hinnalta(henk.koht mielipide).

      Onko muuten aseessa 76mm:n patruunapesä ja vaihtosupistimet? Miten pitkä piippu aseessa on? Eli onko ns. perusversio? Mielestäni 450 €:n hintaan pitää olla jo vaihtosupistimet ja 76 mm:n patruunapesä.

      Nämä nyt ovat vain minun mielipiteitäni, voihan olla että olet päättänyt tulla toimeen ilman vaihtosupistimia ja magnumeita. Beretta on kyllä ihan perusversionakin hyvä peli. Sen voin sanoa ihan kokemuksesta, minun entinen A 303 on nyt isäukolla ja itselläni on A 390.

      Tingi nyt ainakin se viiskymppinen hinnasta pois!

      • Metsälle mieli

        Kiitos palautteesta.Aseen mukaan tulisi vaihtosupistajat.Piippu on 30 tuumainen 76 ja magnum.Soitin aseen edustajalle,liekkö maahantuoja ja hän kertoi hinnasta joka oli 5000 mummon markkaa vuonna -94.Sähköpostilla ollaan kauppaa käyty ja alle 400 emme vissiin pääse.Mutta olen saanut nyt tietää oikean hinnan mikä vallitsi vuonna 1994(3700mk).Tällä palstalla kaksi kyseieen aseen hankkinutta henkilöä kertoivat samat hinnat Beretta A 303.Taisi maahantuoja vetää kotiin päin.


      • eepi
        Metsälle mieli kirjoitti:

        Kiitos palautteesta.Aseen mukaan tulisi vaihtosupistajat.Piippu on 30 tuumainen 76 ja magnum.Soitin aseen edustajalle,liekkö maahantuoja ja hän kertoi hinnasta joka oli 5000 mummon markkaa vuonna -94.Sähköpostilla ollaan kauppaa käyty ja alle 400 emme vissiin pääse.Mutta olen saanut nyt tietää oikean hinnan mikä vallitsi vuonna 1994(3700mk).Tällä palstalla kaksi kyseieen aseen hankkinutta henkilöä kertoivat samat hinnat Beretta A 303.Taisi maahantuoja vetää kotiin päin.

        Maahantuoja taitaa tosiaan vetää hieman kotiin päin. Ase näyttäs olevan juurikin samanlainen kuin minulla oli aikoinaan, hyvä peli siis. Jos olette jo päässeet 400 € keskustellessanne hinnasta, niin se kuullostaa ihan hyvältä(taas henk.koht mielipide). :)
        Tingi vielä patruunoita, hihna, pussi ym. mukaan jos ei hinnasta enää pudota.


      • ase
        eepi kirjoitti:

        Maahantuoja taitaa tosiaan vetää hieman kotiin päin. Ase näyttäs olevan juurikin samanlainen kuin minulla oli aikoinaan, hyvä peli siis. Jos olette jo päässeet 400 € keskustellessanne hinnasta, niin se kuullostaa ihan hyvältä(taas henk.koht mielipide). :)
        Tingi vielä patruunoita, hihna, pussi ym. mukaan jos ei hinnasta enää pudota.

        onko ase myynissä lapualla jos tiedän kyseisen aseen on hyvä käyntinen ja lataa hyvin


    • Hyvä ase

      Minusta 450e kuulostaa aika kohtuulliselta kun kyseessä on kuitenkin puoliautomaatti Beretta (laatu maksaa aina) mutta jos pääset 400e niin itse olisin jo rahapussi kourassa myyjän luona :) ja muista pyytää pussi ja kantohihna jos semmoiset on :).

    • Anonyymi

      Moi vähän myöhässä kyselen jos joku asetta vielä omistaa onko makasiini minkä kokoinen

      • Anonyymi

        kvg


      • Anonyymi

        Ilman rajoitinta menee 3patruunaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kvg

        3mennee lippaasee..70 tai 76


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3mennee lippaasee..70 tai 76

        Miksi vastaat jo kerran vastattuun saman vastauksen?


    • Anonyymi

      Olen tykännyt ja ei ole ollut mitään ongelmia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe