Te olitte minun elämässäni monta kuukautta, minun elämäni ei ollut niin yksinäistä , odotin milloin te heräsitte ja aloititte päivänne. Nyt on niin tyhjää. Mitä teille kuuluu? Minä kaipaan teitä kaikkia, tämä on fani kirje ihan oikeesti.
Minulla on teitä ikävä
Ihan oikea fani
4
192
Vastaukset
- Elämä hallinnassa
Mulla ei oo yhtään ikävä teitä eikä koko BBtä. Hyvä kun loppui nyt on aika tehdä jotain muuta.
- Eunukit
Kutu-Jenna kotiisi niin saat sitä
viih
dettä - Onnenlinen
AAAAAAAARRRRRRGGGGGGGHHHHHH näin tänään Tinon takaapäin kaupungilla.
- 3yy
Mahtaakohan tänävuonna tulla bb:tä lainkaan? Mitään ei ole vieläkään kuulunu. Kun eikös tähänaikaan ole edellisvuosina ollut jo haku meneillään. Eli tuskin ainakaan tavallista kautta tulee. Saattaa olla, että sitten se all stars tulee jossa kaikki entisiä asukkaita tai sitten ei lainkaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770