tulostimet ja halvat mustekasetit netistä

aloittelija294875

Hankin tulostimen, ja sen käyttöohjeissa sanottiin, että siinä saa käyttää vain alkuperäisiä kasetteja (brother). Huomasin kuitenkin, että netissä (esim. prink, variaine, kasettitaikuri) myydään myös kasetteja, jotka ovat paljon halvempia. Voiko niitä turvallisesti käyttää, vai menettääkö takuun? Onko teille tullut ongelmia ko. "feikkikasettien" käytöstä??? Kannattako sellaisia ostaa?

5

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1018

Mulla on itselläni HP:n monitoimitulostin, ei aivan halpamalli. Se tarkistaa aina, onko vaihtokasetti alkuperäinen. Varmaan tuonkin pystyisi jollakin keinolla kiertämään. Joka tapauksessa tulostin rekisteröi tiedot omaa muistiinsa. Tulostimella on kolmen vuoden takuu, josta nyt on mennyt jo yli vuosi.

Itse olen käyttänyt aitoja, koska on pieni pelko, että koko tulostin alkaa lakkoilla kakkosvalmistajien kaseteilla. Lisäksi tulostusjälki voi olla heikkoa.

Olen ostanut noita alkuperäisiä kasetteja pääosin Saksasta, joskus myös Englannista ja Ruotsista. Saa paljon halvemmalla kuin Suomesta. Kun lisäksi ostan vähän useamman kerralla, eivät postimaksutkaan tunnu siinä ohessa. Tässä on sen verran isot kasetit, että tulostus tulee niillä suhteellisen halvaksi alkuperäislläkin. Tämä on siis mustesuihkutulostin. Oikeastaan halvempaa tulostusta kuin lasereilla.

• Anonyymi00002

Tilaan mustekasetit Puolasta, -50% halvempia kuin Suomessa.

• Anonyymi00004

Oletko idiootti? Yli kymmenen vuotta vanha ketju... aloita uusi äläkä nosta mitään asiaan kuulumatonta!

• Anonyymi00003

Mustesuihkutulostimessa ei kannata käyttää tarvikemustetta. Jos käytössä lasertulostin tarvikemusteet toimii hyvin. Suosittelen lasertulostinta!

• Anonyymi00005

Mustesuihkut on vähän kuin kuivamustekynät. Oltuaan viikon käyttämättä ne on rutikuivia ja voi heittää roskiin käyttökelvottomina. Minulla on parikymmentä vuotta sitten Anttilasta ostettu lasertulostin ja siinä toimii vieläkin alkuperäinen kasetti joka tulostaa moitteetta kaiken.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      330
      5281
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2676
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1692
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      113
      1556
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      122
      1443
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1403
    Aihe