Hankin tulostimen, ja sen käyttöohjeissa sanottiin, että siinä saa käyttää vain alkuperäisiä kasetteja (brother). Huomasin kuitenkin, että netissä (esim. prink, variaine, kasettitaikuri) myydään myös kasetteja, jotka ovat paljon halvempia. Voiko niitä turvallisesti käyttää, vai menettääkö takuun? Onko teille tullut ongelmia ko. "feikkikasettien" käytöstä??? Kannattako sellaisia ostaa?
tulostimet ja halvat mustekasetit netistä
1
259
Vastaukset
- 1018
Mulla on itselläni HP:n monitoimitulostin, ei aivan halpamalli. Se tarkistaa aina, onko vaihtokasetti alkuperäinen. Varmaan tuonkin pystyisi jollakin keinolla kiertämään. Joka tapauksessa tulostin rekisteröi tiedot omaa muistiinsa. Tulostimella on kolmen vuoden takuu, josta nyt on mennyt jo yli vuosi.
Itse olen käyttänyt aitoja, koska on pieni pelko, että koko tulostin alkaa lakkoilla kakkosvalmistajien kaseteilla. Lisäksi tulostusjälki voi olla heikkoa.
Olen ostanut noita alkuperäisiä kasetteja pääosin Saksasta, joskus myös Englannista ja Ruotsista. Saa paljon halvemmalla kuin Suomesta. Kun lisäksi ostan vähän useamman kerralla, eivät postimaksutkaan tunnu siinä ohessa. Tässä on sen verran isot kasetit, että tulostus tulee niillä suhteellisen halvaksi alkuperäislläkin. Tämä on siis mustesuihkutulostin. Oikeastaan halvempaa tulostusta kuin lasereilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1636512
- 531903
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441630- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271069Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se491019Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13980Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897