Oisiko halukasta kotisivun tekijää

tietoturva

Oisiko kellään halua tehdä kotisivut mulle, en itse oikein osaa ja tein jo sivut mutta en ole niihin tyytyväinen. Tossa on osoite http://www.tietoturva.biz/
Jos sulla on kiinnostusta tehdä kotisivuja ja aikaa niin otahan yhteyttä, sivuillani on yhteys tiedot.

32

4674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaunista

      Hyvän näköinen sivu on. Tyylillä tehty.

      • Peeter

        Tuon kommenttisi kanssa?
        Erilliset valikot vasemmalla ja oikealla, bannereita pitkin sivua, Googlen logossa ikävä valkea reunus...


    • Eku65
      • Minja

        No eipä tollanen olis mikää kauheen vaikee väsää, aikaahan siinä jonkun aikaa menis, mut äkkii tollasen loppupeleissä tekee, ainaki jos ei satu olemaan kauheesti muuta tekemistä..


    • santas

      Tosiaan aiheena sivut on hyvät, mutta sitten ulkonäkö onkin toinen juttu ja niinhän sanoitkin, että et ole sivuihin tyytyväinen.

      Itse en osaa kunnon sivuja tehdä, mutta mielestäni viisasta olisi mennä sivujen ulkonäön kanssa ammattimaisempaan suuntaan eli turhat värit ja lirpattimet pois ja selkeät valikot yms.

      no toivotaan että löydät jonkun joka sulle duunaa noi sivut kuntoon

    • Tõppõ

      Voisihan tuota miettiä.
      Millaisesta korvauksesta puhutaan?





      Hauska pääotsikko muuten sivulla http://www.tietoturva.biz/virus.htm

      »Virus
      24 Tuntia seurassasi»
      Ja alla Firefoxin lätkä.. hmm.. jonkinlaista montaasinpoikasta:)

      • Eku65

        En ytään tiedä mitä te sivun tekijät otatte sivujen tekemisestä,mutta sanele hintasi niin katsotaan. Joo ,Firefox hmm.. ;)))


      • Tõppõ
        Eku65 kirjoitti:

        En ytään tiedä mitä te sivun tekijät otatte sivujen tekemisestä,mutta sanele hintasi niin katsotaan. Joo ,Firefox hmm.. ;)))

        En tiedä minäkään.

        Pitänee miettiä..


      • Töppö

      • Eku65
        Töppö kirjoitti:

        Pisti vähän silmään sivuillasi oleva juttu selaimista:
        http://www.tietoturva.biz/selaimet.htm

        Alkoi tuntumaan siltä että olen lukenut tuon ennenkin. Ja mitä löysinkään:
        http://www.pasiruhanen.net/selaimista/Miksi_sinun_pitaisi_hylata_Internet_Explorer

        On noissa jotain samaa..

        Oikein näit.. se on lainattu ja siellä sivuillani on
        muutama muukin lainattu ja kaikkiin on luvat kysytty
        henkilö kohtaisesti, samoin digiday uutisotsikoihin on kysytty luvat.
        Jos ei usko voit suoraan soittaa mulle mun numerooni ja selvitetään asia. Jos tarvitset kirjalliset todisteet nekin saat.


      • Eku65
        Eku65 kirjoitti:

        Oikein näit.. se on lainattu ja siellä sivuillani on
        muutama muukin lainattu ja kaikkiin on luvat kysytty
        henkilö kohtaisesti, samoin digiday uutisotsikoihin on kysytty luvat.
        Jos ei usko voit suoraan soittaa mulle mun numerooni ja selvitetään asia. Jos tarvitset kirjalliset todisteet nekin saat.

        Ups.. se numeroni unohtui 0417028842 soittele jos on epäselvyyttä.


      • Eku65
        Eku65 kirjoitti:

        Ups.. se numeroni unohtui 0417028842 soittele jos on epäselvyyttä.

        Minä olen täällä ihan rehellisesti omana itsenäni ja minusta on oma kuvani täällä ja yhteys tietoni on ihan näkyvillä myös. Mutta toista se on sinun olet vain nimimerkin takana piilossa ja heittelet huomautuksia.. mikä on tietysti hyvä juttu kun ottaa asioihin kantaa ja antaa hyviä neuvoja toisille. Sinäkin olet varmaan auttanut monta tällä palastalla oliaa. Mutta pääasia on että ollaan rehellisä ja jos sulla on ongelmia minun suhteeni tai asiaa niin otappa luuri käteen ja soita niin selvitetään asiat.
        Ystävällisin terveisin Eku65


      • Töppö
        Eku65 kirjoitti:

        Oikein näit.. se on lainattu ja siellä sivuillani on
        muutama muukin lainattu ja kaikkiin on luvat kysytty
        henkilö kohtaisesti, samoin digiday uutisotsikoihin on kysytty luvat.
        Jos ei usko voit suoraan soittaa mulle mun numerooni ja selvitetään asia. Jos tarvitset kirjalliset todisteet nekin saat.

        Ei sillä etteikö tekstejä saisi lainata. Mielestäni siinä vaiheessa kyllä menee vähän epäilyttäväksi kun koko sivun teksti on suoraan lainattu muualta eikä tekijästä ole muuta mainintaa kuin alla seisova »Copyright © 2004 Tietoturva».

        Lähteet varsinkiin pitempiin lainauksiin pitää aina mainita, silloinkin kun lainauksiin on lupa!

        Paitsi että laki vaatii sitä niin asiaa voi ajatella siltäkin kantilta että tekstiin on helpompi luottaa kun näkee että se on osaavien tahojen kirjoittama (Symantec, Daniel Miessler, hut, stadia jne.)
        Enkä oikein keksi syytä miksi sitä ei kannattaisi mainita.

        Mielestäni parempi tapa lainata on lyhentää artikkelia ja laittaa sitten linkki arkuperäiseen pitkään artikkeliin.

        »Minä olen täällä ihan rehellisesti omana itsenäni.. ...Mutta toista se on sinun.. »
        Siis nyt en kyllä ymmärrä. Onko niin etten saa asiallisesti huomauttaa sivullasi olevasti pahasta epäkohdasta jos kirjoitan pelkästään nimimerkillä?


        Vaan kahtellaan. Mieti mitä kaikkea sivuillesi haluat ja kokoa riittävästi materiaalia niin eiköhän niistä sivut kasaan saa.


      • Eku65
        Töppö kirjoitti:

        Ei sillä etteikö tekstejä saisi lainata. Mielestäni siinä vaiheessa kyllä menee vähän epäilyttäväksi kun koko sivun teksti on suoraan lainattu muualta eikä tekijästä ole muuta mainintaa kuin alla seisova »Copyright © 2004 Tietoturva».

        Lähteet varsinkiin pitempiin lainauksiin pitää aina mainita, silloinkin kun lainauksiin on lupa!

        Paitsi että laki vaatii sitä niin asiaa voi ajatella siltäkin kantilta että tekstiin on helpompi luottaa kun näkee että se on osaavien tahojen kirjoittama (Symantec, Daniel Miessler, hut, stadia jne.)
        Enkä oikein keksi syytä miksi sitä ei kannattaisi mainita.

        Mielestäni parempi tapa lainata on lyhentää artikkelia ja laittaa sitten linkki arkuperäiseen pitkään artikkeliin.

        »Minä olen täällä ihan rehellisesti omana itsenäni.. ...Mutta toista se on sinun.. »
        Siis nyt en kyllä ymmärrä. Onko niin etten saa asiallisesti huomauttaa sivullasi olevasti pahasta epäkohdasta jos kirjoitan pelkästään nimimerkillä?


        Vaan kahtellaan. Mieti mitä kaikkea sivuillesi haluat ja kokoa riittävästi materiaalia niin eiköhän niistä sivut kasaan saa.

        Tosta copyright c 2004 Tietoturva tekstistä sen verran että tämä minun ohjelma teki sen valmiiksi, ja niinkuin sanoin itse en osaa sivuja tehdä siksi siellä on paljon virheitä ja muuta turhaa. Siksi tarvitsen sivuntekijän ja sellaisen joka osaa todella tehdä eikä vain aukoa pärstäänsä.
        Saat huomauttaa sä olet ennenkin huomautellut mulle.
        Unohdetaan me töppö se sivunteko,etsin sellaisen joka ne tekee eikä auvo vaan päätä.


      • Tõppõ
        Eku65 kirjoitti:

        Tosta copyright c 2004 Tietoturva tekstistä sen verran että tämä minun ohjelma teki sen valmiiksi, ja niinkuin sanoin itse en osaa sivuja tehdä siksi siellä on paljon virheitä ja muuta turhaa. Siksi tarvitsen sivuntekijän ja sellaisen joka osaa todella tehdä eikä vain aukoa pärstäänsä.
        Saat huomauttaa sä olet ennenkin huomautellut mulle.
        Unohdetaan me töppö se sivunteko,etsin sellaisen joka ne tekee eikä auvo vaan päätä.

        »Unohdetaan me töppö se sivunteko,etsin sellaisen joka ne tekee eikä auvo vaan päätä.»

        Sitä kutsutaan "perse edellä puuhun" -tekniikaksi. Ensin tehdään hirveellä tohinalla ja sitten vasta mietitään mitä ja miten olisi pitänyt tehdä.

        Tapansa kullakin. Oma mielipiteeni on tosin ettei se ole välttämättä kaikkein paras tapa.


        Hyvät jatkot silti. Toivon vilpittömästi että saat aikaiseksi kunnon sivuston.


      • Eku65
        Tõppõ kirjoitti:

        »Unohdetaan me töppö se sivunteko,etsin sellaisen joka ne tekee eikä auvo vaan päätä.»

        Sitä kutsutaan "perse edellä puuhun" -tekniikaksi. Ensin tehdään hirveellä tohinalla ja sitten vasta mietitään mitä ja miten olisi pitänyt tehdä.

        Tapansa kullakin. Oma mielipiteeni on tosin ettei se ole välttämättä kaikkein paras tapa.


        Hyvät jatkot silti. Toivon vilpittömästi että saat aikaiseksi kunnon sivuston.

        Oletkos nyt tyytyväinen,käyppä sivuillani.
        Niinkuin sanoin helppo on siellä pelkän nimimerkin takana huudella..kun ei uskalla olla mies ja tulla kunnolla esille ;)


      • Töppö
        Eku65 kirjoitti:

        Oletkos nyt tyytyväinen,käyppä sivuillani.
        Niinkuin sanoin helppo on siellä pelkän nimimerkin takana huudella..kun ei uskalla olla mies ja tulla kunnolla esille ;)

        En kyllä ymmärrä miksi pitää herneitä nenuun vedellä jos joku huomauttaa että kutakuinkin kaikki sivuillasi oleva on muualta kopsattua mutta omiin nimiin laitettua. Mitä olisi pitänyt sanoa?
        "Hienoa, pääsenkö koodaamaan sulle hienot sivut joihin haet sisällön muualta? Innolla odotan, en itse nimittäin osaa copypastata."?

        Vaan omatpa ovat sivusi noin haluat noinhin lapsekasta sisältöä mitä mitä siellä nyt on.


      • Eku65
        Töppö kirjoitti:

        En kyllä ymmärrä miksi pitää herneitä nenuun vedellä jos joku huomauttaa että kutakuinkin kaikki sivuillasi oleva on muualta kopsattua mutta omiin nimiin laitettua. Mitä olisi pitänyt sanoa?
        "Hienoa, pääsenkö koodaamaan sulle hienot sivut joihin haet sisällön muualta? Innolla odotan, en itse nimittäin osaa copypastata."?

        Vaan omatpa ovat sivusi noin haluat noinhin lapsekasta sisältöä mitä mitä siellä nyt on.

        Toppas nyt puhelin pieneen käteesi ja soita mulle, niin selvitetään tämä asia kunnolla. Tossa on numeroni 0417028842


      • Töppö
        Eku65 kirjoitti:

        Toppas nyt puhelin pieneen käteesi ja soita mulle, niin selvitetään tämä asia kunnolla. Tossa on numeroni 0417028842

        ..en tiedä mitä selvitettävää tässä on mutta jos sinulla on jotain sydämelläsi niin voit kyllä laittaa sähköpostia:

        [email protected]


      • Eku65
        Töppö kirjoitti:

        ..en tiedä mitä selvitettävää tässä on mutta jos sinulla on jotain sydämelläsi niin voit kyllä laittaa sähköpostia:

        [email protected]

        Ei pysytynyt Töppö soittamaan ja keskustelemaan,se haluaa pysyä nimimerikin takana piilossa,elikkä näin tekevät pelkurit.


      • Tõppõ
        Eku65 kirjoitti:

        Ei pysytynyt Töppö soittamaan ja keskustelemaan,se haluaa pysyä nimimerikin takana piilossa,elikkä näin tekevät pelkurit.

        En todella ymmärrä miksi haluaisit että soitan sinulle?

        Ei ole pelkurimaista vaan pelkästään järkevää olla levittelemättä liikaa nimeään netin keskustelupalstoilla. Mielestäni uhoamisesi on lähinnä naurettavaa ja lapsellista.


        Minusta laiton kopioiminen ja omiin nimiin laittaminen on kaikkea muuta kuin rehellistä toimintaa.
        Kehtaat vielä väittää että Symantec Corporation, Helsingin Yliopisto, Stadia ja Lockergnome-verkkolehden toimittaja Daniel Miessler on antanut kopiointiluvat mutta pyytänyt ettei lähdettä mainita.

        On siinä meillä rehellinen sälli.


      • Nimimerkki
        Eku65 kirjoitti:

        Oletkos nyt tyytyväinen,käyppä sivuillani.
        Niinkuin sanoin helppo on siellä pelkän nimimerkin takana huudella..kun ei uskalla olla mies ja tulla kunnolla esille ;)

        Miksi poistit sisältöä, johon sinulla omien sanojesi mukaan oli julkaisulupa? Tässä tapauksessa sekä Lockergnomen Daniel Miesslerin (originaali) että suomennoksen tehneen Pasi Ruhasen luvat.

        Itseäni ainakin ottaisi päähän rankasti, mikäli omaa (vapaaehtoisesti tuotettua) käännösmateriaalia alkaisi löytymään jonkun toisen ylläpitämältä sivustolta, edes lähdettä mainitsematta. Linkkaaminen resurssiin sensijaan on erittäin suotavaa. Kun huomaa, että yliopisto listaa (ja linkkaa) projektiisi kurssin verkkoresurssina, sitä tietää tehneensä jotain oikeinkin :)

        Mitä töpön nimerkin käyttöön tulee, niin tuskin se tässä tapauksessa vähentää asian uskottavuutta. Ilmainen resurssi ei mielestäni ole synonyymi vapaasti levitettävälle.


      • Eku65
        Tõppõ kirjoitti:

        En todella ymmärrä miksi haluaisit että soitan sinulle?

        Ei ole pelkurimaista vaan pelkästään järkevää olla levittelemättä liikaa nimeään netin keskustelupalstoilla. Mielestäni uhoamisesi on lähinnä naurettavaa ja lapsellista.


        Minusta laiton kopioiminen ja omiin nimiin laittaminen on kaikkea muuta kuin rehellistä toimintaa.
        Kehtaat vielä väittää että Symantec Corporation, Helsingin Yliopisto, Stadia ja Lockergnome-verkkolehden toimittaja Daniel Miessler on antanut kopiointiluvat mutta pyytänyt ettei lähdettä mainita.

        On siinä meillä rehellinen sälli.

        Nyt aloit syyttämään minua ja nyt sinun myös täytyy vastata syytöksiisi, tee rikosilmoitus ja ratkotaan tämä tuolla oikeuden puolella.


      • Kyselijä
        Eku65 kirjoitti:

        Tosta copyright c 2004 Tietoturva tekstistä sen verran että tämä minun ohjelma teki sen valmiiksi, ja niinkuin sanoin itse en osaa sivuja tehdä siksi siellä on paljon virheitä ja muuta turhaa. Siksi tarvitsen sivuntekijän ja sellaisen joka osaa todella tehdä eikä vain aukoa pärstäänsä.
        Saat huomauttaa sä olet ennenkin huomautellut mulle.
        Unohdetaan me töppö se sivunteko,etsin sellaisen joka ne tekee eikä auvo vaan päätä.

        http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/tekoik/tekoik.html#sit


      • Tõppõ
        Eku65 kirjoitti:

        Nyt aloit syyttämään minua ja nyt sinun myös täytyy vastata syytöksiisi, tee rikosilmoitus ja ratkotaan tämä tuolla oikeuden puolella.

        Mun isi on vahvempi ku sun isi:)

        Eli terveisiä sinne lastentarhaan.


      • Eku65
        Tõppõ kirjoitti:

        Mun isi on vahvempi ku sun isi:)

        Eli terveisiä sinne lastentarhaan.

        Töppö sä syytit mua ja nyt ratkotaan toi sinun syytöksesi tuolla oikeuden puolella, elikkä otappahan yhteyttä.


      • Töppö
        Eku65 kirjoitti:

        Töppö sä syytit mua ja nyt ratkotaan toi sinun syytöksesi tuolla oikeuden puolella, elikkä otappahan yhteyttä.

        ..kertoisit mistä sinua syytin.

        Siitä olisi hyvä lähteä.


    • abc
      • Eku65

        Moro abc.
        Olet aivan oikeassa että matkaa on vielä paljon virustorjunta nettiin, mutta kun mä saisin sivun tekijän itselleni tai laittajan niin eiköhän pääsisi ainaskin aika lähelle sitä.. kaavailin tälläaista sivun pohjaa http://www.areamike.com/index.php?t=73
        mitäs mieltä olisitte?


    • Jimi

      Oletkos muuten sama henkilö joka pitää tuota http://koti.mbnet.fi/pattaya1/ -sivustoa? Ainakin jokainen ohjelmalinkki (latauslinkki) vie sinne???

      Mitä lisäarvoa sivusto tuo nykyiseen webbitarjontaan?

      • Eku65

        En ole sama henkilö,ajattelin laittaa linkit sinne koska niiden ohjelmien kyselijöitä näyttää olevan aika paljon,jos olet sattunut huomaamaan. Oma mielipiteeni sen kaverin sivuista on erittäin hyvät ja tarpeelliset. Minun sivut eivät varmaan tuo mitään uutta nykyiseen webbitarjontaan,mutta teen tämän omaksi ilokseni ja että sinun kaltaisilla ihmisillä olisi jutun aihetta ja ihmeteltävää.


    • nisu

      No etusivun johdantotekstissä 11 kielioppi- tai krjoitusvirhettä. Eikä tietenkään mitään nimiä, ei firman eikä henkilöiden.

      Siis täyttä huu-haata. Arvosana: 0

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1436
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1180
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1062
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      930
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      786
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe