Oon 16 v poika ja oon nyt puol vuotta ollu ilman boksereita. Käytän niitä oikeestaan vaan sillon jos meil on koulussa liikkaa ja joutuu vaihtaan verkkarit.
Mun mielestä on just mukavaa olla ilman boksereita. Siihen tottu aika nopee ja nyt o sellane hyvä vähä tuhma olo aina ;) Muuten mun tyyli on sellane vähä swäg, hollisterii ja jtn suht kireit farkkui ja snäpäri ym.
Onks ketkää muut jätkät kommandona? Ootteks vetäny pitkään? Mitkä fiilikset? Tietääks muut siitä?
Kommandona?
73
8467
Vastaukset
- uuttatietoo:)
no huhhuh mä en ees tienny et porukka oikeesti tekee tätä :o jotenki kuulostaa kyl vähä... tai siis kai niitä boksereita tehää sen takia että niitä käytettäis? en sinänsä tuomitse jos tuntuu paremmalle, mut silti :D
- Kommandoswag
Poika983, mikä sun tyyli muuten on, jos esim pidät farkkui kommandona nii kui korkeel pidät niitä? ja ooks swäg tyyline vai räp/metal/emo ym?
- poika983
Joo mulla farkut iha normaalisti, iha tavalliset kuluneet tumman siniset levikset,
- DFW
On meit kommandona kulkevii mut siit vaa ei puhuta. Ite ollu jo 2 vuotta. Oon 18 v jätkä
- kommandona kans
Täysin normaalia ja tuntuu todella vapaalta. Ite oon käyttäny farkkuja ja chino housuja kommandona monta vuotta. Kesäl ja talvel. Oon nyt 18 v. Esim. tänä syksynä ku ulkona oli aika leutoa tosi miellyttävää käyttää farkkuja ilman kalsareita. Ei erityisen tiukkoja vaan aika normit farkut. Jos talvel tulee kunnon pakkaset käytän snoukkahousuja sillei ettei mitään alla! Viimeks just äsken. Se itseasias tuntuu mielettömän ihanalta ja joskus teen sitä jo nollakelissäkin kun ei malta oottaa pakkasia :) Suosittelen!!
- Kmnd ruulz
Juu ite kans kommandona ja tykkään pitää vähä löysempii farkkuja ntäytyy vaan huolehtii siit et paita on tarpeeks pitkä aina, en haluu liikoi paljastaa :D Mut paljo mukavampi näin!
- kommandona kans
Käytätteks talvellakin ulkona ihan vaan farkkuja kommandona vai sit jotain muunlaisia housuja? Mun mielest pikku pakkasella viel menee ihan hyvin farkut ilman kalsareita mut kylmemmällä väkisinkin pallit jäätyy ainakin jos yhtää enempää joutuu ulkona liikkuu. Ite kehtaan käyttää topattuja lautailu housuja jos on tosi kylmä. Sellasii on suorastaan kiihottava pitää ettei alla oo mitään. Ois tosi kiva tietää onks joku muu koittanu samaa? :D Oon 18 v jäbä ja juuri koskaan en mitään kalsareita käytä. Reilu 3 vuotta kommandona, myös talvella :D
- kommandona kans
Täl hetkel vuorelliset eli sellaset paksummat Adidas tuulihousut ja ilman boksereita tietenkin. Todella mukavaa vaihtelua farkkuihin tai muihin verrattuna. Toisaalt farkut tuntuu sillo tosi mukavalt kommandona jos ei niitä oo käyttäny pariin päivään.
- Kommandokommodori
Ite en talvel pysty mut kesällä oon kommandona aina ku voi. Joutuu vaan muistaan et kiskoo housut aika korkeelle tai pitää pitkää paitaa... ;) oon 17. Onks sul kik?
- kommandona kans
Toi talvihaalari kuulostaa aika kiehtovalta :D Entä ootsä pitäny lautailu/toppahousuja ilman kalsareita? Tai jotain paksumpia tuulihousuja?
- kommandona kans
Harmi et ei oo kik, pitäs ehkä hommaa. Nimittäin tosi kiehtovaa et joku muukin on pitäny lautailu housuja ilman kalsareita. Pakko tunnustaa et mul aina kulli jäykistyy niissä ja lähes samantien ne on sisä puolelta märät ja tahmeet siit vetskarin lähistöltä. Se lautailu housujen liukas pintainen ja paksu vuori tuntuu vaan mielettömän hyvältä kun ei alla oo mitään! :D Toki paljon käytän myös farkkuja (hieman löysempiä) ja aina kommandona :D Mut mikään ei voita lautailu housuja! :)
- takapuolet kuntoon
Jos en laita boksereita niin nakki heiluu liikaa. Tuntuu ärsyttävältä. Muutenkin esim. takapuoli ei pysy muodossa.
- wertyui
Täysin totta. itsellä on sen verran kireät bokserit, että olen tottunut siihen, ettei se liiku ollenkaan. Ja takapuoli näyttää oudolta housuissa ilman boksereita.
- Joku vaa
Hollister homo
- poika983
Skypee ? Mulla skype ?
- freeballer boy
Pidän farkkuja ilman kalsareita joka päivä. Sama juttu kesäl vaikka ois 30 astetta hellettä aina tuntuu tosi hyvältä kun ei oo kalsareita alla. Varmasti tosi monet muutkin just teini pojat tekee samoin siit ei vaan niin paljoo puhuta.
- freeballerboy
Muut pojat jotka pidätte just farkkuja ilman kalsareita, pidättekö mieluummin farkkuja mis on napit vai vetskari? Mul ei ainakaan oo ikinä ollu mitään ongelmia farkkujen eikä chino housujen vetskarin kans, toisin sanoen se ei oo jääny väliin vaikka ois vähän tiukemmatkin farkut.
- kjvctgt
Jääny väliin? Aukeeko ja menee kiinni se itsestään? Sitä paitsi niissä on yleensä se suoja läppä välissä.
- fertuhysfswfffaaww
Kuole
Ei olisi koskaan tullut mieleenkään pitää housuja ilman boxereita. Vois kyllä koittaa joskus ;D
- freeballerboy
Koita ihmeessä! Ei siin oo mitään muuta ku bokserit pois ja housut ilman boksereita, kaikkein paras jos on farkut!
- mmhhhnams
Hyvää tietoa kun seuraavan kerran setä näkee niin setä vähän kokeilee poikien etumusta mmmhhh
- freeballerboy
Nyt ku säät lämpenee niin ihan pakko kysyy oiskohan enemmänki jengii ketkä tykkää jättää alkkarit pois alta? Eli onks muita jotka pitää farkkuja tai esim tuulihousuja kommandona ja siis yleisillä paikoilla?
- kommandoboy
Joo tottakai, just tollee, tuularit/collarit jalas melkee aina commandona ku kesä tulee! Just rentoo!
- freeballerboy
kommandoboy kirjoitti:
Joo tottakai, just tollee, tuularit/collarit jalas melkee aina commandona ku kesä tulee! Just rentoo!
@kommandoboy hyvä juttu mut täytyy kysyä et pidätkö joskus kans farkkuja tai chino housuja ilman alkkareita? Mä pidän useimmin farkkuja ja ne on parhaat ilman alkkareita. Joskus Adidas tuulihousuja ja tuntuu nekin hyvältä.
Mainitsit kesästä. Entä ootko talvella koskaan kommandona?
- freeballerboy
Ainakin etelä suomessa helteistä säätä niin oisko nyt enemmänki porukkaa ketkä jättää alkkarit veke alta?
- cmnd
kokeilin tota pari päivää mut sain koko ajan kuittii siit et perse näkyy... pidätteks muut sitte housut iha ylhäällä jos ootte kommandona?
- freeballerboy
No sillei on farkut et pari senttii on fillariteline esillä mut huppari just ylettyy sen peittää. Jos on lämmin ja on vaan lyhythihainen paita niin istuessa saattaa varsinki jos istuu vähän kyyryssä niin persvako näkyä sen pari senttiä. Ei niitä housuja tartte pitää niin erityisen ylhäällä vaan just sillei rennosti niinku suurin osa tekee. Ainut ero et alkkarit pois alta! Mitä housuja sä muuten käytit kommandona? Itellä just nyt ihan farkut.
- freeballerboy
Onks muita jotka menee kouluun ilman alkkareita ja käytätteks sillo farkkuja vai jotain muita housuja?
- freeballerboy
Onks muita jätkiä jotka myös talvella jättää alkkarit veke housujen alta?
- electroman
joo en o n. vuotee pitäny iha yksinkertasesti vaa siks et must se tunne ku dikki hankaa housui vaste o vaa nii hyvä fiilis ja sit o just hyvä sellane härski olo ku vaa kassit heiluu vapaan housuis. pidän sellasii vähä löysii farkkui nii on elintilaa. siis elin tilaa. just hyvä. valmistun kevääl sähkömieheks nii oon harjottelus just ja laitan himas aina jo duunihousut ku ei viitti sit siel duunis laittaa. niiski aina kommandona!
- freeballerboy
electroman kirjoitti:
joo en o n. vuotee pitäny iha yksinkertasesti vaa siks et must se tunne ku dikki hankaa housui vaste o vaa nii hyvä fiilis ja sit o just hyvä sellane härski olo ku vaa kassit heiluu vapaan housuis. pidän sellasii vähä löysii farkkui nii on elintilaa. siis elin tilaa. just hyvä. valmistun kevääl sähkömieheks nii oon harjottelus just ja laitan himas aina jo duunihousut ku ei viitti sit siel duunis laittaa. niiski aina kommandona!
Ootko joskus talvella pitäny esim lautailu housuja tai jotain muita vuorellisia housuja niin ettei mitään alla? Mä teen sillei ja tuntuu just rennolta!
- wertuers
Entäs jos joskus tulee yllättäen terveystarkastus ja pitää ottaa housut alas, niin sitte dildo on esillä xD
- freeballerboy
Eipä oo tullu siis noin yllättäen :D Kyl niistä ilmotetaan vähintään edellisenä päivänä :)
- freeballerboy
Muita jotka tällei kesällä pitää farkkuja tai chinoita niin ettei mitään alla?
- dcsk8
Tänään farkut kommandona kaupungilla ja kyl tuntu just rennolta ja samalla sopivan kiihottavalta! :)
- M17v
Mä pidän juoksutrikoita kommadona sekä lenkillä että salilla...tuntuu ihanalta kun lycrakangas hankaa kyrpää ja se näyttääkin kivalta ;)
Itse vedän usein reversecommandona, eli vain ilman housuja boksereiden kanssa. :)
- Slimguy1988
Mä oon kans salilla kommandona shortsessa.. bulgee saa kyl katseita ;)
Kellään kik tai skype?
- skaterdude
Ehkä tän talven kylmimpiä päiviä etelä-suomessa ja silti päätin sitkeesti lähtee kommandona. No ei ois farkuissa eikä chinoissa onnistunu, pallit ois tosiaan jäätyny. Kuitenki jotain -10 ulkona ja varsin kova tuuli. Mut lumilautailu housuissa ei mitenkään häiritsevästi palellu se mitä ulkona joutu kävelee joten kommandona tarkeni.
- Tuulihousupoju
Tänään ollu karhun vuorelliset tuulihousut päällä kommandona. Kyllä on hyvän tuntuiset. ;)
- skaterdude
Käytätkö mitään muita housuja myös kommandona? Toki tuulihousut on mukavat.
- Tuulihousupoju
Farkkuja välillä ja kesällä sellasia umbron urheilu shortseja. Adidas verkkareita en oo pitäny kun kotona kun näkyy aika hyvin pullotus.
- Anonyymi
Millasii urheilushortsei?
- bokseritpuree
Jostain se alkaa se pipipään vaihe. Koskaan ei ole tullut yhtäkkiä vaan aina on ensioireita.
- Tuulihousupoju
Vieläkö monet kommandona kulkee?
- skaterdude
Joo, ja talvellakin vaikka ois enemmänkin pakkasta.
- suosittelen
Kommandona on siistii mennä vaikka rappukäytävään ja runkata nällit housuihin. Jos joku tulee ni siinä ei tarvi ku ottaa käsi pois housuista eikä se huomaa mitään. Laukeeminen on ihan loistavaa! Tietty laukeemisen jälkeen näkyy kun sperma valuu pitkin reisiä ja housut kastuu, lahkeestakin voi valua vähän jne
- skaterdude
Mihin housuihin oot yleensä runkannu?
- suosittelen
skaterdude kirjoitti:
Mihin housuihin oot yleensä runkannu?
Tavalliset farkut, joskus ollu kans shortsit. Shortseissa sperma valuu jalkoja pitkin kohti sukkia ja kenkiä, se on aika jees tunne - ja tietty näkyy ja haisee, jos joku sattuu kohdalle :)
- Jönsi
Pihistin mutsilta sukkahousut ja laitoin ne farkkujen alle aamulla ilman aluhousuja jännitti koulussa hirveesti mutta samalla kiihotti niin että kävin välillä kädellä
- licldsfnsdfs
Tänää kans koulus sukkikset farkkujen alla oli aika siistii... lolz
- henkka05
Lol tota pitää kokeilla, mutsi ei käytä, joten on ostettava ja millaset kandee ostaa?
- licldsfnsdfs
Käske mutsin ostaa sulle omat xD
En mä tiedä mitkä nää on semmoset tavalliset
- suosittelen
H&M:stä voi tilaa postimyynnissä. Sit ku seisoo ja koettaa tunkee munaa niihin pikkareihin ni laukee sinne ja spermaa pikkarit täynnä se on aika jees
- licldsfnsdfs
Tänää oli liikuntaa niin en voinu laittaa sukkiksii huomenna niillä mennää taas xD
- suosittelen
Oots kokeillu laueta niihin, valuuks sperma reisille niissä vai mihin se menee
- Anonyymi
Oikeestaan useemman vuoden kommandona ja siihen kun tottuu niin tuntuis tosi ahistavalta käyttää mitään alushousuja.
- Anonyymi
Mukava tunne kun on kangas ihoa vasten. Itse tykkään tosin enemmän että on tukea niin stringit ovat hyvä vaihtoehto koska saa molemmat.
- Anonyymi
Oot kuitenkin testannu kommandona kulkemista? Millaset housut oli?
- Anonyymi
Muita jotka koulussa ja yleisillä paikoilla kommandona?
- Anonyymi
En oo ollut kommandona mutta aina stringit päällä
- Anonyymi
Farkkuja käytän aina kommandona. Ei se mitenkään harvinaista oo. Rentoa ja mukavaa.
- Anonyymi
mulla aina juoksutrikoot ja muut urheiluvaatteet ilman mitään alla :) -16v
- Anonyymi
Mitä noi muut urheiluvaatteet on mitä käytät ilman alushousuja?
- Anonyymi
Itekin oon alkanut käyttää boksereita vähemmän ja vois lopettaa kyl kokonaan. Itsel o melki kaikki bokserit sellaisia kireitä ja ovat olleet mulla varmaan ala-asteajoilta asti. Viime viikolla kokeilin ekan kerran mennä ilman boksereita pelkät adidaksen housut jalassa ja juoksin puolet siitä minkä normaalisti ja ei ollut ne adidakset hyvä valinta. Munat jäätyi melkein kuolioon ja kauppakeskuksessa alkoi seisomaan kun katselin tyttöjen perseitä. Bokserit jotka eivät kunnolla jousta olivat auttaneet peittämään mun seisokkeja, mutta kun niitä ei ollut niin seisokki olisi näkynyt kilometrien päähän. Oli kuiteski iha hyvä tunne mennä ilman boksereita. Paljon paremmalta tuntui kun ei bokserit ympäröineet penistä ja puristaneet kasseja ja penis näkyi levossakin paremmin housujen läpi. Oon 15v
- Anonyymi
Mä en pysty adidas verkkareita käyttää julkisilla paikoilla just koska talvella niin kylmät ja sit kiki erottuu liiankin selvästi. Farkkuja käytän aina kommandona ja suosittelen muillekin! Tosin jos pakkanen lisääntyy niin otan lasketteluhousut käyttöön.
- Anonyymi
Talviolosuhteista huolimatta edelleen menny kommandona ja tarkotuksena tehä niin koko talvi.
- Anonyymi
Mulla on farkkujen alla sukkikset kun on pakkast. Ja poika oon siis.
- Anonyymi
Aina ilman alushousuja. Todella mukavaa, ei ahista.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833825
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322699Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952164Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201677Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251531Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261488- 281471
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71444Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731423- 211300