Mistä tilata tämmösii vaatteit?

Voiks joku auttaa

Eli mistä saan tilattuu swag mäisii vaatteita esim. Kannabis kuvioiset paitoja, ja sit jotain siistejä housuja kaikkee mikä niinku on swag tapaisii vaatteita

29

1321

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannabis on perseestä

      Internetistä

      • Aloittaja swag

        Joo ihan ku en ois tienny et internetistä voi vittu. Sä oot tyhmä pelle ei pahal vaan tahal.


      • Novittumieti

        Miksi kysyit jos tiesit , vittu eti


    • pliisaikuistu

      Kannabis ei oo swäg Se on elämäntapa..tämmösten ihmisten takia emme saa suomessa koskaan tuota luonnon lääkettä käyttää.. Pistä verkkarit vaa jalkaa ja leiki apinaa

      • Aloittaja swag

        Olenko väittänyt että olisin vetämässä sitä paskaa? Öö.. En haluan vain semmosen paian


      • Aloittaja swag
        Aloittaja swag kirjoitti:

        Olenko väittänyt että olisin vetämässä sitä paskaa? Öö.. En haluan vain semmosen paian

        Haukut kannbista paskaksi mutta haluat paidan jossa on kuva siitä, voi anteeks en voi lopettaa nauramista. Oot säälittävä pieni olento


      • Aloittaja swag
        Aloittaja swag kirjoitti:

        Haukut kannbista paskaksi mutta haluat paidan jossa on kuva siitä, voi anteeks en voi lopettaa nauramista. Oot säälittävä pieni olento

        Vittu että säkin olet tyhmä kannabis on paskaa jos sitä käyttää mut mitä paskaa sit siinä on jos käyttää sen kivisiä vaatteita ? Vittu jos jollaki olis kannabis kuvioinen paita ni sä vrm oot sillei siis ooks käyttäny kannasbista ku sul on tommonen paita siis ei oikeesti nyt tuli päivän naurut haahaahaaaaa XDDD


      • Aloittaja swag
        Aloittaja swag kirjoitti:

        Vittu että säkin olet tyhmä kannabis on paskaa jos sitä käyttää mut mitä paskaa sit siinä on jos käyttää sen kivisiä vaatteita ? Vittu jos jollaki olis kannabis kuvioinen paita ni sä vrm oot sillei siis ooks käyttäny kannasbista ku sul on tommonen paita siis ei oikeesti nyt tuli päivän naurut haahaahaaaaa XDDD

        Meinasin kuule URPO että jos SUN mielestä kannabis on paskaa niin miks helvetissä haluat semmosen paidan. Oi älä vastaa oot semmonen ananasletti joka luulee olevansa kaupunkinsa seksikkäin jäbä.


      • Aloittaja swag
        Aloittaja swag kirjoitti:

        Meinasin kuule URPO että jos SUN mielestä kannabis on paskaa niin miks helvetissä haluat semmosen paidan. Oi älä vastaa oot semmonen ananasletti joka luulee olevansa kaupunkinsa seksikkäin jäbä.

        Ei mun tartte luulla et oon seksikkäin koska mähän oon. Sä oot joku ruma rotta. Hanki pesää ja tuu sit ruikuttaa runkku.


      • pilvi666

        Siis pitäkää ny lättynne kii vitun jonnet. Kaikki ketkä käyttää kannabis paitoja ja ei polta on vitun nuteja ja esittäviä apinoita ketä pitäs vetää lättyyn ei pahalla


    • mieti 2 kertaa

      no voiskohan ihan kaupasta käydä ite ostamas

      • Aloittaja swag

        Voi kuule tääl mis asun ei myyä senmosii paitoi ne pitää tilata ja tässä hän mä kysyin et mikä netti liike myis semmosii paitoi


      • Hörhö
        Aloittaja swag kirjoitti:

        Voi kuule tääl mis asun ei myyä senmosii paitoi ne pitää tilata ja tässä hän mä kysyin et mikä netti liike myis semmosii paitoi

        Swag vaatteita? huh huh. Tiesitkö että swag tarkottaa: Secreitly we are gay
        Lue vaikka wikipediasta.


      • Aloittaja swag
        Hörhö kirjoitti:

        Swag vaatteita? huh huh. Tiesitkö että swag tarkottaa: Secreitly we are gay
        Lue vaikka wikipediasta.

        Kyllä tiedän mutta sana swag on muitakin merkityksiä


      • kokeile
        Aloittaja swag kirjoitti:

        Voi kuule tääl mis asun ei myyä senmosii paitoi ne pitää tilata ja tässä hän mä kysyin et mikä netti liike myis semmosii paitoi

        Käy kattoo topstreetwear ja defshop saattaa vaikka löytyy ite oon tilannu noist molemmist kestää pari viikkoo korkeintaa et tulee suomee


      • Novittumieti
        Aloittaja swag kirjoitti:

        Voi kuule tääl mis asun ei myyä senmosii paitoi ne pitää tilata ja tässä hän mä kysyin et mikä netti liike myis semmosii paitoi

        Missä asut? Ai tos roskiksessa pihalla... Aijaa ymmärrän


    • asdfghjklöä

      Mitä hemmettiä? :D

    • hinntttttttari

      hyppä kaivoon swagis kanssa hintti

      • Aloittaja swag

        No hyppää eka niin voin hypätä perässä pälli!


    • Good God! Tämä on syy miksi häpeän olla ihminen...

      • Aloittaja swag

        Jätkä häpee vittu itteesä ouuuu... Strue nolo XDD


      • punk
        Aloittaja swag kirjoitti:

        Jätkä häpee vittu itteesä ouuuu... Strue nolo XDD

        Vähän oot lapsellinen massateini


    • volkSWAGen

      eii vittu mikä nolo. vittu tappa ittes. swag on homojen hommaa.

      • Aloittaja swag

        Tapavaanittes mä en oo niin alasvajonut kun sä! Että YOLO vitun runkku.


      • Ohikulkija00
        Aloittaja swag kirjoitti:

        Tapavaanittes mä en oo niin alasvajonut kun sä! Että YOLO vitun runkku.

        So Sarcastic . Ite oot joku 10v


    • real2482

      Jos halut tietää mistä saa kunnon swag pääl nii (real n swag) luotettava ja pelkää hullu swag.

      • gdsg

        tilasin sunnuntaina tuolt mut ei tullu sähköpostiin mitään viestiä, onko normaalia? :D


    • jolkl

      Fuck the swag vitun homot itsekästä paska olla ylimielinen

    • PelatkaaosuaXD

      Junkyardista vois saaha :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe