Hei, ongelmamme alkoi välittömästi kun tuli ensimäiset jäät ja piti lämppäriä ajaa täysillä. Nyt kun tulin keikalta yöllä vinkui "hanskalokero" riippumatta ajonopeudesta ja kun saavuin parkkikselle tuli sieltä ihan näkyvää savuakin sisätiloihin. Ei vaikuta öljyiseltä savulta koska haisee lähinnä lämpövastuksen kaltaiselta savulta.
Onko vika siis puhaltimen moottori vai lämpövastus vai mikä? Lisäksi auto jää "tuulettumaa" eli puhaltamaan sammutuksen jälkeen minuutiksi. Auton varoitus matriisinäytöllä lukee "Engine temperature high".
Onko jollakulla kokemuksia tai tietoa?
Focus 2005 hanskalokeron alta kuuluu vihellystä ja savua
Fordongelmainen
2
139
Vastaukset
- geriwewewe
ja olihan meillä jäähdytysnestettä tarpeeksi säiliössä
- jkohkdfhfhdfh
joko siel on linnunpesä.
tai sit joku tukos jäähdytys järjestelmäs tai sit just ollu liian vähän pakkasnestettä ja päässy ilmaa järjestelmään
kone käy liian kuumana ja flekti jää päälle tuulettamaan konetta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833338
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442777Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742316- 612288
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512221Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162206Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202007Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv211993- 621934
- 961790