Me odotamme susianalyysiä.
Mestari
8
94
Vastaukset
- huvittavaa
"mestari" pyytää omaa analyysiaan...
- Kiittikiitos
Nii justiinsa, veit sanat suustani!
Tervehdys, Sinä fiksu kansalainen.
En nyt viitsi laittaa sitä tänne kokonaan näkösälle, koska sain ylläpidolta varoituksen, jotta minut pannaan jäähylle jos sen teen. Sopivia lainauksia analyysista tosin jatkuvasti heittelen tänne.Susianalyysi tekee siis liian kipeää joillekin ja he eivät kestä valittamatta siitä aiheutuvaa kipua. Mutta tämä kipuhan johtuu pohjimmiltaan heidän omista pinnan alla olevista pelkotiloista, jotka analyysi nostaa esiin. Tämä on harmillista, koska analyysia tutkimalla ja työtä tekemällä näistä peloista voisi kuitenkin päästä kokonaan eroon. Minähän yritän oikeasti auttaa ja tukea hysteerisesti sutta pelkäävää ihmistä.
Susianalyytikko kirjoitti:
Susianalyysi tekee siis liian kipeää joillekin ja he eivät kestä valittamatta siitä aiheutuvaa kipua. Mutta tämä kipuhan johtuu pohjimmiltaan heidän omista pinnan alla olevista pelkotiloista, jotka analyysi nostaa esiin. Tämä on harmillista, koska analyysia tutkimalla ja työtä tekemällä näistä peloista voisi kuitenkin päästä kokonaan eroon. Minähän yritän oikeasti auttaa ja tukea hysteerisesti sutta pelkäävää ihmistä.
Mulla on sellanen idea että voisit esitellä tuon analyysis jollekki ammattipsykologille. Mä voin tulla kuvaamaan sen ilmeen :D Ja sen ku se soittaa valkotakkisia hakemaan sua XD
- Sinut on nähty
jagdpanzer kirjoitti:
Mulla on sellanen idea että voisit esitellä tuon analyysis jollekki ammattipsykologille. Mä voin tulla kuvaamaan sen ilmeen :D Ja sen ku se soittaa valkotakkisia hakemaan sua XD
Analyysihan on täyttä tavaraa. Dynamiittia. Itse olet sen todistanut odottamalla uhria ja eritoten lapsiuhria. Tämä kaikki lukee analyysissa ja käyttäydyt juuri sen kuvailemalla tavalla, olet siis malliesimerkki susihullusta.
- Me tiedämme
Teet hyvää työtä Mestari. Pelkuriapinoita nyt saattaa pesiytyä mihin tahansa. Toivottavasti saamme paljon otteita jatkossa. Ikävää että totuuden esittämistä on estetty omien pelkojensa takia.
- todella sääli
Esimerkiksi venäjällä aikoinaan ajateltiin, että totuuden mukaiset mielipiteet täytyy kieltää. Aika säälittävää toimintaa ylläpidolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086