mikä ihmeen lesbokatse?!

lasketaan saamiseksi

Keskusteluissa olen pari kertaa törmännyt tuohon sanaan, joka tarkoittanee jotain tietyntyyppistä katsekontaktia tuntemattoman tullessa vastaan. Se on kai jotain " tunnistin sinut, eikö vain? "- tyyppistä viestiä.

Kuvailkaa nyt miltä tuo maaginen katse näyttää! Onko se flirttakleva, hymyilevä, hiukan liian pitkä... Eikö toisilla ole tapana hymyillä aina jokaiselle vastaantulijalle jos katseet kohtaa? Itsellä ainakin on tapana jos ei nyt oma mieli ole ihan maassa. Ainakin vähän hymyillä ja useimmiten saan hymyn myös takaisin jos toinen vain ehtii reagoida. En näe siinä mitään flirttiä ja tuskin näkee useimmat muutkaan ihmiset, en mä nyt niin vetovoimainen ole vaikka ihmiset hymyileekin.

Eroaako tämä lesbokatse siis jotenkin ystävällisestä hymystä?

4

556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhuttu

      Tästä on koko keskustelu kun etsit täältä palstalta

    • forever alone

      Olen varmasti surkea selittää tai sanoa :). Vastaantulijalle kyllä hymyillä ja hymyilen takaisin yleensä ,mutta tuskin se olisi merkkiä. Katseet voivat olla 2-5 sekuntia mikäli voisi olla merkkiä. Muistan silloin nuorena ,että yksi oli katsekontaktia minuun kahdesti pitkään ja aavistelin outoa eli hän oli kylläkin ihastunut. flirttailu voi olla monta asiaa vaikka olisivat ystävä tai työtoveri tai tuttava mutta eivät aina niin ihastumista. Hiukan liian pitkä katseita on minusta aika selvä kyllä muuta.
      1. Hymyile, se toimii aina.

      2. Ole avoin ja kiinnostunut. Kohota kulmakarvojasi ylös, kun kuuntelet.

      3. Kumarru eteenpäin toista kohti. Nyökkää, se on merkki siitä, että pidät toisesta ja otat hänet vastaan.

      4. Kosketa nätisti ja lempeästi. Halaa, jos siihen on lupa.

      5. Katso toista silmiin. Jo kolme sekuntia pitkä katse on merkitsevä.
      Siihen suuntaan jotain.

    • lesbojenkatse

      tiedän katseen.
      hieman ns. liian pitkä ilman sitä seksuaalista latausta tai ilman sitä flirttailevaa milenkiintoa, mutta sopivan pitkä katse suoraan silmiin jonka ikana olemus kertoo. olkapäät, kehon kieli kertoo. Ei suoraa flirttiä ei seksiä, ei kumpaakaan. sen tunnistaa, kun siihen jää ja sen muistaa. Kaikki näistä katseen luojista eivät vielä omaa seksuaalisuuttaan tuune tai tunnusta. hetskuna elävän katseen luojan kontakti on smanlainen, mutta hymy lievä ja kehon kieli, ollapäiden liikkeet olemattomammat

    • Sonne

      Lesbo kertoi minulle, että lesbokatsetta ei sinänsä tunneta, mutta tunnetaan lesbotutka, eli homotutka.

      Tämä henkinen kyky vain terävöityy ja vahvistuu iän myötä.



      (Naurua)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe