aapeli.com ei toimi?

Onko muilla sama ongelma? Eilen toimi vielä, tänään ei lataa sivua ollenkaan, sanoo vain että "Verkkosivu ei ole käytettävissä". Kokeilin myös eri selaimella, samaa herjaa.
Ilmoita

Sama juttu!
1 VASTAUS:
Ihan kökköä kun ei toimi, vieroitusoireita...
+Lisää kommentti
Joo ei toimi. Jokohan tuo sivusto kokonaan lopahti?
Ilmoita
ei toimi ei. Joskus on ollut viikonloppuisin katkoja, koska eivät ole töissä silloin. jossei maanantaina toimi, niin pahalta näyttää
Ilmoita
Aapeli saa luvan hyvittää tämän!! Jokaiselle vähintään 50 taatelia ja 200 pelimerkkiä!
2 VASTAUSTA:
Aapeli on lopettanut toimintansa kokonaan 7.1.2018
Joten turha sinne on enää yrittää kirjautua.
SPASA kirjoitti:
Aapeli on lopettanut toimintansa kokonaan 7.1.2018
Joten turha sinne on enää yrittää kirjautua.
Sorry 7.1.2019 Aapelin toiminta on loppunut kokonaan.
+Lisää kommentti
Jonnet alkavat jo turhautua...
Ilmoita
aapeli ja playforia on hakkeroitu ! voin sanoa vain että se on voi voi xD
Ilmoita
Sais jo alkaa toimimaan! En kestä enään. :D
Ilmoita
juu ei toimi taaskaa
Ilmoita
Tämä on kohta jo perinne näin lauantaisin. Tämmösestä pitäisi saada jo korvausta!
Ilmoita
Heti kun tulee takaisin online, tekisimme ison avauksen siitä ja vaadimme korvauksen! Tämä on sietämätöntä!!
3 VASTAUSTA:
Ostin taatuilla lisäaikaa Timangi Classicciin kun meni yhteys. "#¤%&
aapeli PRLK kirjoitti:
Ostin taatuilla lisäaikaa Timangi Classicciin kun meni yhteys. "#¤%&
Olin itse pelaamassa Yatzy taateleista ja meni yhteys. Tää on ollut vuosia eikä ne hommannu paremmat serverit...
Ei toimi...taaskaan kirjoitti:
Olin itse pelaamassa Yatzy taateleista ja meni yhteys. Tää on ollut vuosia eikä ne hommannu paremmat serverit...
Itse pääti jo alkuviikosta, että sitten lauantaina mä pelaan kunnolla ja nyt ei toimikkaan... tästä pitää saada taateleita korvaukseksi!

Itsenäisyyspäivän takia korjaaminen menee varmaan huomiseen iltapäivään/iltaan..
+Lisää kommentti
Aapeli ei toimi. Kookos on kateissa. Toivottavasti ei pysyvästi. Terveisin Ananas
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

aapeli.com ei toimi?

Onko muilla sama ongelma? Eilen toimi vielä, tänään ei lataa sivua ollenkaan, sanoo vain että "Verkkosivu ei ole käytettävissä". Kokeilin myös eri selaimella, samaa herjaa.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta