luukku.com lakkasi toimimasta. Ilmoittaa että joko salasana tai käyttäjätunnus ei ole oikea.
Vimoset 20 vuotta ollut käytössä. Onko maikkari lopettanut palvelun ihan yhtäkkiä noin vaan?
Ainoa yhteydenottotapa arkisin virka-aikana näkyy olevan maksullinen puhelin.
Näköjään on sitä, että sitä saa mitä tilaa?
luukku.com lopetti kokonaan
14
1743
Vastaukset
www.gmail.com
Sinne kun teet tilin niin muuta ei tarvita.- Mirkkunenkin
Jaa, kuinkas sillä pääsee sitten luukun mailiin? En löytänyt sellaista vipusta siinä. Jos olet noinkin viisas, niin pikaiset ohjeet ovat tarpeen.
Ei siihen tarvitakaan päästä. Luukku on ollut aina huono sähköpostipalvelu ja siitä kannattaa päästä eroon.
Miksi pysyä huonossa kun parempia on saatavilla?- Vanhempi täti
Jos joku, kuten aloittaja on käyttänyt luukkua jo parikymmentä vuotta, niin epäilemättä siellä on paljon arvokasta tietoa ja runsaasti osoitteita. Se parikymmentä vuotta on enemmän kuin sinun koko kakaraikäsi. Sinun vähättelysi on tietysti jo noilla älynlahjoillasikin vanhempia ihmisä halventavaa.
Jos esiinnyt palstan seriffinä, niin ei se tarkoita, että joka paikkaan pitää työntää typeriä neuvojasi sen lisäksi.
Ole hiljaa äläkä paljasta typeryyttäsi kaikille. - ksdlöfkslfkslklsökfs
Vanhempi täti kirjoitti:
Jos joku, kuten aloittaja on käyttänyt luukkua jo parikymmentä vuotta, niin epäilemättä siellä on paljon arvokasta tietoa ja runsaasti osoitteita. Se parikymmentä vuotta on enemmän kuin sinun koko kakaraikäsi. Sinun vähättelysi on tietysti jo noilla älynlahjoillasikin vanhempia ihmisä halventavaa.
Jos esiinnyt palstan seriffinä, niin ei se tarkoita, että joka paikkaan pitää työntää typeriä neuvojasi sen lisäksi.
Ole hiljaa äläkä paljasta typeryyttäsi kaikille.tuskin on sillä luukkua on pienennetty ja paljon aikojen saatossa...
Eli = Ilmaisen Luukku postilaatikon levytila on 10 Mt ja Luukku Plus postilaatikon levytila on 200 Mt. Voit halutessasi ostaa Luukkuusi jopa 500 Mt levytilaa.
Siinäpä sitä tilaa joo... - 5+6
ksdlöfkslfkslklsökfs kirjoitti:
tuskin on sillä luukkua on pienennetty ja paljon aikojen saatossa...
Eli = Ilmaisen Luukku postilaatikon levytila on 10 Mt ja Luukku Plus postilaatikon levytila on 200 Mt. Voit halutessasi ostaa Luukkuusi jopa 500 Mt levytilaa.
Siinäpä sitä tilaa joo...Jos sinulla on vaikka vain puolen megan edestä osoitteita, niin on melkonen riesa edessä löytää niitä enää kaikkia, jos ei ole tallennettu mihinkään muualle.
Toisaalta en maksaisi heidän levytilastaan yhtään mitään. On se sen verran hatara systeemi niinkuin näkyy ja luotettavampia on runsaasti tarjolla.
Tärkeistä on otettu varmuuskopio. Varmuuskopio koskaa siis myös sähköposteja ja pilvipalveluita.
- Jeesistä kiitos
Kyllä minulla luukku toimii.
Minulla on gmailin, että luukun sähköpostiosoite ja kyllä luukulla on selkeämpi systeemi.
Gmaili ei ole ehkä niin selkä, mutta parempi,
on enemmän tilaa ja muita hyviä lisäominaisuuksia.
Sit, puolustan hieman luotsia.
vapunen on varmaan vain gmailin kannalla ja siitä saattoi tulla vaikutelma, että olisi kaikkitietävä ( nimimerkille vanhempi täti).
Olen itsekin ikä -ihminen ja olen kysynyt täällä tosi tyhmiäkin, mutta kyllä vapunen on jaksanut selittää , vääntää rautalagastakin välillä.
Esim lapseni "seurantalaitteista".- Setämies III
Esim lapseni "seurantalaitteista".
Kerro lisää noista. - tässäpä tämä
Setämies III kirjoitti:
Esim lapseni "seurantalaitteista".
Kerro lisää noista. - Jahoo
tässäpä tämä kirjoitti:
Olen käyttänyt sähköpostia palvelun mail.yahoo.com kautta yli 10 vuoden ajan ja edelleen toimii. Jopa kaikki vanhat sähköpostit on tallessa.
- Anonyymi
Mulle tulee laskuja luukkuun, mitä nyt teen??
- Anonyymi
Jos käytät mobiililaitetta niin.......
"Luukku tiedottaa. Luukun mobiilisivusto poistuu käytöstä 1.9.2021 ..."
Olis se kiva, kun kansa itsekin oppisi etsimään tietoja.- Anonyymi
Joillakin kaikki aika kuluu vanhojen keskustelujen penkaamisessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2116531Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 972164
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 801444
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3881261