Harkitsen ensimmäisen mäkkini ostoa. Mikähän on airin ja pron ero käytännössä? Pro on ilmeisesti parempi pelaamiseen mutta onko jotain erityistä muuta eroa noissa?
Ja onhan se nyt niin ettei Applen koneisiin edelleenkään tarvita virusohjelmia tai palomuureja tms?
Airin ja Pron ero?
2
163
Vastaukset
- pikkuomena
Ainiin ja onko retinä- näytöllä oikeasti kovin mitään eroa tavalliseen näyttöön verrattuna?
- 1stMacFinn
Tostahan sen näkee:
http://www.apple.com/fi/mac/compare/notebooks.html
Haittaohjelmien torjunta on sisäänrakennettuna OS X:ssä. GateKeeper sallii tai estää ohjelmien asentamisen, riippuen siitä mistä ne ovat koneelle tulleet. Xprotect taas ylläpitää tunnettujen haittojen estoa. Jopa esim. vanhentunut Flash Player saa toimintakiellon. Palomuuri on OS X:ssä aina ollut mukana, sen voit itse valita onko se päällä vai ei.
Virusohjelmille ei ole tuon takia tarvetta.
Ja kyllä, Retina-näyttö erottuu selvästi ei-retinasta. Minä en ostaisi nyt Airia koska siinä ei sitä Retinaa ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981572Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1271314- 541113
- 72985
- 46909
- 58903
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 106892
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820