KUVATAITEILIJA HALUAA RAHAA RAHAA RAHAA RAHAA RAHAA!!!!!!!!!!

RAUHA RAHAISA

Minä Kuvataiteilija haluan RAHAAAAA. Minä haluan rahaa. Antakaa minulle rahaaa. Maksakaa minulle palkkaa kuten te maksatte muillekin alan edustajille. Minä haluan normaali työmiehen palkkaa yli 2000 euroa kuukaudessa.

Minä haluan taidetyötä. Minä haluan taidetyötä. Minä haluan tehdä työtä. Valtion pitää antaa kuvataiteiljalle työtä. Olen väsynyt työttömyyteen, tarpeettomuuteen, välinpitämättömyyteen, köyhyyteen, puutteeseen, sortoon, vitutukseen, jähmettymiseen, toimettomuuteen, väärinymmärrykseen. Antakaa kuvataiteiljalle töitä, mitä ei oltu koskaan annettu. Minä haluan rahaa ja olla normaali työssäkäyvä taiteilija!!! Minä haluan elää normaali elämää, omata onnellista avioonnea, käydä ulkomaanmatkoilla ilman että sossupaska ja työkkärin paskat kyttää minua ja antaa karenssia, että minua ei pidettäisi toisen luokan kansalaisena!!!!!


Valtio, *******, anna minulle yli 2000 euroa kuukaudessa ja ***** anna minulle taidetöitä!!!!!!!!

Valtio sortaa taiteilijoita. He tekevät taidetta ilmaiseksi kirjaistoihin ja yleiseen käyttöön ja taiteilijalle maksetaan 500 euroa kuukaudessa työttömyyskorvausta. Tällä määrällä rahaa kuolee. Minä en ole vammainen. Minä haluan olla työllistetty taiteilija. Onko minun vikaa, että virkamies on ollut huono taideopiskelija peruskoulussa, mutta minä olin sitä aina. Kuvataidetta kriminalisoidaan. Tämä on rikos. Minä haluan olla riippumaton sossutädeistä, jotka tuhoavat minua ja perhettäni jatkuvalla kyttäämisellä ja väärinymmärtämisellä. En ole tyhmä en ole väärässä. Minä haluan rahaa. Minä haluan rahaa. Minä haluan rahaa ja taidetyötä. Kiitos.

Taide on suhteessa henkiseen kapasiteettiin. Jos yhteiskunta on heikko, niin taide on heikko. Suomessa taide on heikko. Minä haluan yli 2000 euroa kuukaudessa ja että valtio antaa minulle taidetöitä. TaideSuomi kunniaan!!! Tai vien osaamiseni ulkomaille niin pian kuin mahdollista.


Minä haluan RAHAA
MINÄ HALUAN RAHAA
KUKA RIKAS VARASTI
MINUN RAHAA
ANNA MINULLE RAHAA
RAHAA RAHAA
RAHAA
RAHAA
RAHAA
RAHAA
RAHAA

kukaan ei tunnusta taidetta,kaikki sortavat taidetta, mutta
kaikki käyttävät taiteilijan luomaa henkistä taidekapasiteettiä
500 euroa kuukaudessa ei riitä
minä haluan yli 2000 euroa ja taidetyötä
maailmaa osaa sotia
mutta taide ei saa mitään
vaikka taide on ydinase

tehkää minua onnettomaksi
NIIN
minä teen teidät

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe