Pikku vipeistä kertyy 18 000 e
Kuukaudessa menee tonni lyhennyksiin
Palkka on 2500 brutto
Mitä teen
Mie olen ajanut itseni vippikierteeseen
4
156
Vastaukset
- hyvin pärjäät
Sulle jää vielä 1500,- brutto kuussa. Sillä on vaan tultava toimeen. Mikä sut ajoi kierteeseen? Voisitko myydä jotain? Aika pienelläkin tulee toimeen kun on pakko.
- ...
Taitaa ainoa vaihtoehto olla muuttaa auomesta jonnekin, missä ei ole luovutussopimusta tänne, vaihtaa nimi ja aloittaa kaikki alusta.
Surkea provo, ei tällaiselta nettipalstalta kukaan mitään neuoja kysele, kysele viranomaislta velkaneuvontaa.
=DW= - velaton mie
Lusikka kauniiseen käteen ja pikkuhiljaa alat lipittää itse tehtyä soppaa.Työllä ja säästämällä siitä selviää.
- pankkiin käy tie
Jos sulla on vielä luottotiedot tallella mene pankkiin ja ota laina koko velkasummalle. Näin sun ei tarvitse maksaa tonnia kuussa yksittäisiä lainoja, vaan voit sopia maksavasi pankille vaikka 300 e /kk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770