Näin tänään kun Kampin kukkakaupassa (Lapinlahden kadulla) käväisi kaksi n 10 tyttöä ja koira. Koira oksensi ulkomatolle ja tytöt kertoivat siitä kauppiaalle. Kauppias raivostui ja huusi ja kiroili kaikkien asiakkaiden edessä. Kauppias käski heidän painua ulos pesemään matto omin käsin lumen kera. Kauppias huusi heille vähän väliä ja kiroili joka väliin hän myös puhui pahaa tytöistä minulle ja muille asiakkaille. Eihän se ollut nuorten tyttöjen syytä? Kauppias myös pyysi tyttöjä maksamaan maton joka maksoi 38€ tietääkseni kauppa on hyvin menestyvä mutta tällä menolla ainakin minä lopetan siellä käymisen. Tytöt pyyteli hirveästi anteeksi ja olivat hyvin kohteliaita toisin kun kaupan omistaja eli kauppias huusi heille tästä ULKOMATON jota muutenki muut tallovat likaisella kengillään pyydettiin pieniä tyttösiä pesemään matto käsin? Sanoisin vaan että Kampin kukkakauppa minun osaltani saa 0 tähteä.
KAMPINKUKKA
Lapsillekunnioitusta
1
206
Vastaukset
- niin se on.
Hyvä että kerrot. Boikotoin kyseistä kauppaa tästä lähtien!
Ja tytöt, jotka siellä kävitte. Jos satutte lukemaan tätä, niin olette miljoona kertaa fiksumpia kuin tuo ääliö kauppias, joka teidät haukkui ja pisti pesemään maton! Teidän sietäisi saada tunnustuspalkinto siitä, että kestitte tuon kaiken!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292855- 1091132
- 58931
- 66895
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6887olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26867Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65824Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37820Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75754Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136749