hei. ajattelin mainostaa täällä sellasta rotua kun SAUKKOKOIRA. aivan mahtava rotu sil pystyy metsästämään jänistä, sorsia, karhua yms..oikea moni "ajo" rotu. on myös todella ihana seurakoirana. ainut ehkä vähän huono puoli on että saukkokoirat eivät tule kauhean hyvin toimeen muiden koirien kanssa. ja HUOM:saukkokoirien ääni on jotain aivan erikoista. kuulostaa kuin ne huutaisivat "hullu hullu" se on semmone hululu ääni aivan mahtava ja ainut laatuinen. jos pystytte niin tutustukaas rotuun on nimittäin tutustumisen arvoinen.ja aika uusi suomessa. ensimmäinen koira suomeen tuli muistaakseni 1985 et tämmöstä! mut hyvät talven odottelut kaikille ja jos haluutte lisää tietoo niin kerron mielelläni kaikkea mitä tiedän. 041-4823601 t:satu ja koirat
saukkokoira
4
2852
Vastaukset
- saukkoa
myös jään alla?
- satu
no ei se kyl jään alla aja mitään! eikä minun ymmärryksen mukaan kyl taida mikään koira tehdä sitä...
satu kirjoitti:
no ei se kyl jään alla aja mitään! eikä minun ymmärryksen mukaan kyl taida mikään koira tehdä sitä...
Koira kyllä sukeltaa saukonperään.
Mutta järkikin sen sanoo ettei pidä
koiraa päästää jään alle.
Kotisivuillani muutama kuva saukkokoirasta.
Todella ihanteelinen myös seurakoirana.
Koitahan etsiä filmi nimeltä
Tarkka saukon tarina.
Siinä näet miten koiraa on käytetty ajueena saukonmetsästyksessä.
- otter
saukot toisten koirienkans tulee toimeen.ei kertaanka murissut toisille,kaksi saukkoa omistanut.enkä päivääkään vaihtais pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446