Olisin koneeseen ostamassa näytön ohjainta ja koneessa on 750 w poweri jossa on 6 pinninen ja 6 2 ylimääräisenä. Emolevynä toimii msi 970a g43 ramia koneessa on tarpeeksi ja kotelo sopivan kokoinen. Mutta maksimihinta 200 e postineen merkillä ei niin väliä. Pitäisi vaan kestää ns uudenajan pelin hyvällä fpssällä. Joten tuonne alas kirjoitatte omia kokemuksia mitenkä pyörittää Cs go, far cry 4,Bf 4 ja muita. Jos ei ole omia kokemuksia niin voi kumminkin kommentoida minkä juuri sinä itse laittaisit, kiitos jo etu käteen
Näytön ohjaimita tietoa ?
Tietämätön
1
156
Vastaukset
- 5123515
Tämä on kaikkien näytönohjainten käyttäjien raamattu:
http://www.tomshardware.com/reviews/gaming-graphics-card-review,3107-7.html
Sietlä sitten kukkarolle ja koneelle sopiva, AMD CrossFire takia valintasi kallistuneen amd ohjaimiin.
Hlökohtaisesti olen pykännyt meidän koneet intel nvidia pohjalta virrankulutuksen ja yhteensopivuuden takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395268- 853762
- 503170
- 623045
- 113035
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1461867Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751