Eivät taida suuremmin kuormittaa syöpäläisiä verrattuna takavuosiin?
Me pidämme yhdet ainoat pikkujoulut ja nekin kahdestaan. Lähdemme torstaina viideksi vuorokaudeksi Prahan joulumarkkinoille.
Joskus 80-luvulla kävin kerran verikokeessa epäillessäni pikkujouluputken vaikutusta maksani toimintaan. Ei ollut vaikutusta.
Hölmö mutta ajankohtainen kysymys. Pikkujoulut?
6
280
Vastaukset
- njaaa
Aha
- Bora Bora
nooh olisiiko syöpikselle iskenyt ira syndrooma,minä minä minä.
Kerro jos lomiasi vietät Bora Boralla niin kiinnostaisi ehken lukea,no siellä tosin lomailee tosenlaiset kuin kuin suomalaiset duunarit :)))))- Bärsaus
Mukava, kun tulee pikkujouluja, joissa saa syödä ja mässäillä. Ihanaa aikaa.
- syöpis
Bärsaus kirjoitti:
Mukava, kun tulee pikkujouluja, joissa saa syödä ja mässäillä. Ihanaa aikaa.
On ilo havaita, ettei syöpä ole haitannut kaikkien muiden sosiaalisten suhteiden hoitamista.
Runsaan 3:n vuoden takaiset syöpäleikkaukset olivat minulle jonkin sortin vedenjaka.
Pikkujoulukaudella en pystynyt lähtemään mihinkään ja jotenkin se vaihde jäi päällee.
Työelämään verrattavaa jouluputkea ei toki ollutkaan mutta ne muutamakin jäivät pois.
Syökää, ryypätkää ja mässätkää niin kauan kuin maistuu ja kykenette!
Olen hengessä mukana. - syöpis
En katso oikeudekseni puhua toisten puolesta.
Naurettava viittauksesi Bora Boraan ei kyllä kovin kauas totuudesta lippase.
Jää sopivasti kahden väliin.
- rs ollut
Aivan, jokainen tavallaan ja hyvä näin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 914493
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2321749- 761440
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401140Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3301072Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051060- 491039
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en142990- 104957
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85944