Full HD ja CD/DVD

Onko?

Hei olen nyt tässä etsinyt uutta läppäriä. En ole löytänyt mitään läppäriä jossa olisi Full HD ja CD/DVD asema (tai ehkä olen sokea) Osaisitteko auttaa? Hinta olisi 700-1400€

15

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+5
      • Onko?

        Jaaha... Onko muita? Minua ei ihan nyt sytytä tuo 17.3 näyttöinen..


    • Vaikkei tuota asemaa olisikaan niin se ei nykypäivänä ole suuri huonopuoli. Sellaisia kun myydään usb piuhalla varustettuina netissä ja monissa tekniikan liikkeissä.

      • Ei ulkoista

        Ulkoinen DVD asema? Ei tuo maksaisi vielä koneen päälle. On kyllä kätevämpää, että koneessa olisi valmiiksi DVD Asema. Ja sitä minä tulen mielessäni tarvitsemaan


      • Ei ulkoista kirjoitti:

        Ulkoinen DVD asema? Ei tuo maksaisi vielä koneen päälle. On kyllä kätevämpää, että koneessa olisi valmiiksi DVD Asema. Ja sitä minä tulen mielessäni tarvitsemaan

        Muutaman kympin tulee lisähintaa. Itselläni oli aikoinaan tällainen ja hyvin pelasi. Kulki hyvin mukana läppärilaukussa.


      • teemu okko
        vapunen kirjoitti:

        Muutaman kympin tulee lisähintaa. Itselläni oli aikoinaan tällainen ja hyvin pelasi. Kulki hyvin mukana läppärilaukussa.

        Nolla sun mielipiteillä ei kyllä ole mitään logiikkaa. Väliin toitotat kuin hyviä on langattomat laitteet, Näppikser, hiiret, reitittimet jne. Sit DVD pitäis olla letkulla.
        Tavan kannettava jossa on valmiiks liitin ja paikka pitäis ostaa sitä ilman ja säästää ostohinnassa parikymppii ja sitten ostaa jäkikäteen letku-DVD. Oi Syvia. :D


      • teemu okko kirjoitti:

        Nolla sun mielipiteillä ei kyllä ole mitään logiikkaa. Väliin toitotat kuin hyviä on langattomat laitteet, Näppikser, hiiret, reitittimet jne. Sit DVD pitäis olla letkulla.
        Tavan kannettava jossa on valmiiks liitin ja paikka pitäis ostaa sitä ilman ja säästää ostohinnassa parikymppii ja sitten ostaa jäkikäteen letku-DVD. Oi Syvia. :D

        Vielä ei ole keksitty edullista langatonta dvd asemaa. Jos olisi niin toki olisin sitä ehdottanut:D


      • teemu okko
        vapunen kirjoitti:

        Vielä ei ole keksitty edullista langatonta dvd asemaa. Jos olisi niin toki olisin sitä ehdottanut:D

        WiFi DVD-laitteita on XP ajoista asti ollut saatavilla. Nytkö se sitten onkin hintakysymys, kun ei muuta keksi. Noh langalliset näppiksetkin on halvempia ja vieläpä toimivia. Halvemmaksi kuitenkin tulee kun DVD-asema on alunalkaen mukana, ja valitsee sellaisen kannettavan jossa on hyvänlaatuinen näppis itsessään.


      • teemu okko kirjoitti:

        WiFi DVD-laitteita on XP ajoista asti ollut saatavilla. Nytkö se sitten onkin hintakysymys, kun ei muuta keksi. Noh langalliset näppiksetkin on halvempia ja vieläpä toimivia. Halvemmaksi kuitenkin tulee kun DVD-asema on alunalkaen mukana, ja valitsee sellaisen kannettavan jossa on hyvänlaatuinen näppis itsessään.

        Juu ei kannata satojen eurojen dvd laitetta hankkia kun samantapaisen saa alle 20 eurolla.


      • vapunen kirjoitti:

        Juu ei kannata satojen eurojen dvd laitetta hankkia kun samantapaisen saa alle 20 eurolla.

        Mikä ihmeen "satojen eurojen dvd laite". Tollanen tarvii kaverikseen korkeintaan Raspberry-Pi tehosen laitteen / ohjainpiiritkin riittää. Tommosen rakentelee hetkessä parilla kympillä.
        Toki niistä voi joku valmistaja pyytää vaikka mitä, mutta mitään "satojen eurojen laitteita" se ei niistä tee.

        Enkä kyllä ymmärrä mistä löydän "muutaman kympin" ulkoisia DVD asemia, eiköhän ne 20€ luokkaa ole.


      • timekillerx kirjoitti:

        Mikä ihmeen "satojen eurojen dvd laite". Tollanen tarvii kaverikseen korkeintaan Raspberry-Pi tehosen laitteen / ohjainpiiritkin riittää. Tommosen rakentelee hetkessä parilla kympillä.
        Toki niistä voi joku valmistaja pyytää vaikka mitä, mutta mitään "satojen eurojen laitteita" se ei niistä tee.

        Enkä kyllä ymmärrä mistä löydän "muutaman kympin" ulkoisia DVD asemia, eiköhän ne 20€ luokkaa ole.

        Sellainen jonka toimii langattomasti,

        muutaman kympin laitteita löytyy Googlen mkautta ja vieläpä suomesta.


      • vapunen kirjoitti:

        Sellainen jonka toimii langattomasti,

        muutaman kympin laitteita löytyy Googlen mkautta ja vieläpä suomesta.

        Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. USB DVD aseman arvo ja oikea hinta on max 20€. Sen enempää siitä ei kannata maksaa ellei nyt satu olemaan ubersuperhienopakkosaada tai ellei se viittä vaille lennä itsestään.

        Langattomasti toimivan arvo ei sen enempää ole, koska sellaisen pystyy helposti tekemään itse.

        Giganttien ja muiden suomalaisten kauppojen hinnat eivät kerro mitään realiteeteista. Tota krääsää (kaikki johdot, oheissälät, tarvikkeet, ulkoiset kuoret, jne) kannattaa tilata DX:stä tai muualta Kiinasta.


    • Tuollaisen itse hankkisin:

      http://www.kannettavatietokone.fi/Tuotteet/20AV005KMS?LIAB.html

      Budjetillasi saisi myös pelikoneen, mutta jos et pelaa, on kalliista ja kuumenevasta näytönohjaimesta vain haittaa.

    • 3+5

      "Jaaha... Onko muita? Minua ei ihan nyt sytytä tuo 17.3 näyttöinen.. "

      Onhan niitä pilvin pimein tietokonekauppojen nettisivuilla. Kun et ole mitenkään kertonut, mikä sinua sytyttäisi, minun on turha kuluttaa ikaani sen arvaamiseen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7996
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      38
      2893
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2208
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1865
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1378
    Aihe