4smile

Aikuinen nainen

Hei taas. Katsotko miksi kaikki niin raskasta ja vaikeaa. Uusi ihmissuhde loppu kesästä enkä voi luottaa enkä innostuu enää. Mitä tämä on?

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4 Smile

      Minen ymmärrä näitä kortteja nyt ollenkaan.
      Ensin täällä on ollut joku erittäinkin vaikea asia - joissakin tapauksissa miekkojen ysi myös varoittaa sairaudesta. Omasta, tai läheisen. Sitten täällä on ollut niin kovin valoisaakin aikaa ja kaiken tän sekamelskan keskellä, vaaleahko aikuinen mies. Sit täällä on ollut, että kotikin ois oikeinpäin ollut, mutta sitten tässä on vaaleahko nainen ja jotakin selän takana puuhastelua - tässä sinulla kuitenkin on ollut mahdollisuutesi onnistuakin.... ei kyl sano mulle mitään koko rivi :(

      joku juttu tullut ilmi ja 'sota' on valmis. Tää ahistaa sua kovin nyt ja jäytää ajatuksiasi.. nyt on viisastakin ottaa järjen lamppu käteen ja pohtia itse tykönänsä asioita. Kaikelle on aikansa. Niin myös näille asioille ja tää voi jatkua vielä pitkäänkinja luottamuksen palautumisen kanssa on aikalailla työ sarkaa. Sitten saat jonkun viestin, joka entisestään lisää tyytymättömyyttäsi, mutta nyt pitää osata jättäävanhat, kannattamattomat asiat pois. Tämä muutos on iso ja voi vaatia sinulta paljon, mutta nyt pitää tukeutua vain faktoihin.
      Jotakin sulle tullaan ehdottelemaan, jotakin uutta toivoa valavaa. Täällä on menestymisen kortti ja uusi tilaisuus. Tähän liittyy joku eri paikkakunnalla asuva, sinulle läheinen ystävä. Kun häly ympäriltäsi laantuu, vaivut ajatuksiisi, ehkä edelleen haaveiletkin, mutta tässä on vaarana paikalleen jähmettyminen.
      Huh.., tulikohan nyt sitte kaikki pakan sydän kortit tähän.. Romantiikkaa janoat todella ja kun tässä on herttojen ysi ja kymppi, tämä tarkoittaa yleensä häitä, mutta nyt sinuna olisin varovainen, koska jokin saattaa muodostua tälle uhkaksi ja voi käydä niin, että tämätie kulkee kohti eroa. Tää liittyy asiaan, jossa oot tuntenu ollees kaikesta pikkusen pihalla, mitä liittyy tulevaisuuden suunnitelmiisi.
      Tässäon, että jokin tulee sulle täysin puskista ja sulle aiheuttaa todella paljon töitä pitää ittes aisoissa, kovin sun kanssas yritetään hieroa sopua ja sulle sinkoilee viestejä, jotka laitetaan sulle pikkusen ajattelematta sen enempää, mille susta ne tuntuu.
      Älä unohda olla ylpeä siitä, mitä olet jo saavuttanut. Ristiverinen nainen ja jokin tieto/uutinen. Vaalea nainen ja kilpailutilanne. Tässä on, että olet saamassa hengähdystauon ja se tulee kyllä tarpeeseen.., olkoonkin, vaikka olet murehtimisen maailmanmestari.
      Viestiä tulossa, joka liittyy johonkin harvemmin tapaamaasi henkilöön ja koti asioihin. Oikeus tapahtuu, mitä tulee johonkin petolliseen naiseen liittyen. Täällä on virkamies tai sit joku, jolla on tekemisiisi suuri valta. Nyt puhutaan isoista summista rahaa.
      Et voi silmitään, et aineellisis asiois, joku juttu yllättää sut täysin. Tää tulee auttamatta ja kysyy sinulta tahdon lujuutta. Nyt töppöset maahan ja fundeeraa kunnolla ja rauhassa, miten asian ratkaiset.
      Täällä on myös, että on tartuttava toimeen, vaikka tilanne haastava onkin. Kun olet valintasi tehnyt, on sinulla oikeus iloon ja juhlaan. Tämä kysyy sinulta jonkun verran rohkeutta, mutta tuo raha-asioihisi niitä toivottuja muutostentuulia myös.
      Summa summarum.., maailmalta kiirii uutisia, joitten takia stressaannut ja joita sun on aika vaikea sulattaa, mutta kuitenkin kuljet nyt kohti yhden vaiheen loppua ja uuden alkua. Täällä on ristiverinen aikuinen mies, joka pistää sut miettimään asioita uusiks, tiä sit liittyykö vaaleaan aikuiseen mieheen, joka merkitsi/merkitsee sinulle todella paljon. Tässä on, että tuon tapahtuman myötä, löydät uuden vakauden, miten hommien kuuluu olla

      En mä saaku tähän mitään sun lieltäs piristävää, olen pahoillani :(

      • Vanhempi nainen

        Hei ja kiitoos. Onko joku uusi ihminen tulossa vai joku tuttu? Rahaasiat onko tulossa jostain, näetkö mistä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe