Olin kokeilu haluinen lapsi: Ja sit mä sain Skidin ja SPTN

Tässä on taaskin paha esimerkki siitä miten Suoli24 voi saada typeriä ideoita.

Ja sitten ideoiden vaaroisa ei kerrota. Typerähän minä oon, mut emmie sillo mistää mitään tienny.

Olinhan mä jo kerran seurauksetta kokeillu. Täl kertaa vaan vähän yritteliäämmin. Mie vaan yritin selvittää milt se tuntu.


Noo oon aika onnekas. Ei tullu ebolaa tai vastaavia. Ja mikä olisi kouluterveyden hoitajalle selitys itselleen tulevist. Ois kai pitäny ottaa ne jotka mulle joskus tarjottiin. No tyhmä mikä tyhmä.

Noniin kerroin totuuden. Mä olin sillo hei 14v ja en mää mistään tienny. Ei kato koskaan koulus opetettu. Haastan koulun oikeuteen. (Saanpahan kivst korvaukset) Katos nää asiat pitäs opettaa jo yläasteen alus. Kyä myö ny ne SPT ja sellaset tiesin, mutta ei kukaan opettanut et kolmosest sais. Eikä kukaan mainninnu S24 ketjuissa mitään.

En mä voi tiätää. Selvää otin asioidt, mut kaikkivaikutti nii turvalliselt , et ei muutkun menoks. Vai pitäisikö sanoo panoks?

Pitäisikö koulussa opettaa SPTeistä jo seiskalla?
Onko nuoret liia kokeiluhalusia?

Tarinan opetus: Älä ikinä kokeile mitään, koska voit saada siitä Ebolan/HIV, mutta et saa joten saat oireettoman herpeksen.

Saanko mä nyt lapsen?

Se on ite tehty ja sen nimeks tulee skidi rape.

E oo mun syy, et koulus ei opeteta.Tää o tätä nykyaikaa. Ku lapselle ei opeteta se tekee jotain tyhmää.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rölöpeniii
      • ooce

        Yrität sie ny sanoo et oot paneskellu ko oot 14v ja saat lapsen sul on joku sukupuolitauti....?

        Pls ihmiset elkää harrastako seksiä ennen ko ootta 16 seurustellee ainaki 3kk seksikumpaninne kanssa. Ei oo hankala toteuttaa.

        ocetherunq


      • ooce kirjoitti:

        Yrität sie ny sanoo et oot paneskellu ko oot 14v ja saat lapsen sul on joku sukupuolitauti....?

        Pls ihmiset elkää harrastako seksiä ennen ko ootta 16 seurustellee ainaki 3kk seksikumpaninne kanssa. Ei oo hankala toteuttaa.

        ocetherunq

        En. En oo ikinä pannu ketään. (Jos nyrkytysleluja ei lasketa) Ja kyl mä ny kondomeita käyttäsin jos panisin! En oo idiooti.


      • ooce
        suolistohomoraippari kirjoitti:

        En. En oo ikinä pannu ketään. (Jos nyrkytysleluja ei lasketa) Ja kyl mä ny kondomeita käyttäsin jos panisin! En oo idiooti.

        No hyvä.
        Ite en kyl käytä kondomia vaikka mulla niitä tuol jemmas onki. Tähtään nimittäin suurimpaan mahdolliseen nautintoon. mulla on yhdistelmäpillerit. Ei multa ainakaa oo haluja vieny. Päinvastoin. Ne on käteviä:
        - Tietää millon menkat alkaa
        - Ei kipuja, paitsi perus krampit ko alkaa
        - Yhdistelmäpillerit eli ehkäisy samassa.
        - Kuukautisia voi siirtää jos on välttämätön tarve.

        ocetherunq


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5539
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      476
      3589
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      159
      3383
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2623
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2429
    6. 264
      2019
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1517
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      105
      1436
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1399
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1180
    Aihe