Hei tämä tapahtui menneenä kesänä, erään rakennusliikkeen palveluksessa jossain päin suomea, puhelin soi kiireisenä päivänä jälleen kerran jossa hempeä naisasiakas pyytää kustannustarjousta omakotitalon sisäsaneerauksesta, pomo oli luvannut tänään iltapäivällä jossain 14 paikkeilla ja kertoi kävisinkö tämä sulle Rami 40 v….mitä
kysyin kun työkaverit lastasivat omia autojaan ja tavaroiden heittely aiheutti sen verran meteliä tehdas hallissa niin että käviskö sulle arviointi keikka 14 paikkeilla tänään….joo kyllä se varmaan käy… minne päin se on kysäisin….pomo sanoi että
vähän sinne missä sinä asut mutta eteenpäin jonkin verran keskustan halki siis….
kun mun pitää poiketa siellä missä sanoin ….ai missä pomo kysyi uteliaana….
pitkäripasessa kun meillä on ne pileet viikon lopulla ….jaa…niinhän sinä jotain kerroit ….käy siellä ja meet sitten ajoissa sinne….on meinaan naisasiakas ja voi olla hyvännäkönenkin iskien silmää pomo selitti ….no voin mä piipahtaa siellä annanko millaisen arvion nyt sitten heti tehtäväksi ..vai joo katso ja kilauta mulle kerron aikataulun sitten tarkemmin
minä hyppäsin pakettiautooni ja suunnaksi keskustan pitkäripainen pitää käydä juhliin ostamassa vähän juomia kun porukoita tulee kyläilemään, menin alkoon sisään katselmus ympärille näytti olevan aika hiljaista, päiväsaikaan menin hyllykköjen ohitse myymälän taka osaa kohden ja kävellessäni sinne näin pari naisasiakasta keskusteli keskenään että mitä ihmettä me ostaisimme kuulin ohimennen puheen
naiset oli komeita 30 – 40 maissa vaalea ja tumma mini hameet molemmilla tummalla naisella satiiniset kuvioidut mustat puoli sukat ja vaalealla tumman siniset puolisukat sääret kauniit ja vartalo hoikka pieni pyllyiset, povet molemmilla kiinteät hivenen pyöreän näköiset ohi mennessäni kuiskasin että viiniä sen olla pitää
tummempi nainen käänsi päänsä, vilkaisi olkansa ylitse ja jatkoi keskusteluaan ystävättärensä kanssa kunnes katsoi uudelleen, ja kauniit huulet joita somisti punainen huuli puna….ja miltei mustat mutta hoidetut kulmat koristi tätä salaperäistä naista sinäpä se olot Raimo, napitin naista kauniisiin ruskeisiin silmiin ja kerroin että Satu ….siitä onkin aikaa vierähtänyt… mikä sinut siihen taikoi….vaalea nainen seurasi hivenen hämillään mutta ystävällisesti kohtaamistamme, minä liikuskelen työasioissa kuten huomaat….niin joo..huomasin toki….kuule Raimo nyt tuut kyllä käymään kahvilla…kun sulle sopii, asutko sinä täälläpäin… olen muuttanut tähän kaupunkiin …tuonne toiselle puolelle ostin ok-talon ja minulle tulee arvioitsija pitää remonteerata se heti alkuunsa …vai niin ….voisin minä joskus poiketakin….mutta nyt minä valitsen ne juomat ja pitää mennä sitten, kun meille tulee ne pileet viikonlopulla…aivan …joo..ja terve tuloa vain jos kiireiltäsi ehdit…kiitos kovasti
milloinka ne olivatkaan…nyt tulevana viikonloppuna no en uskalla vielä luvata
mutta katsotaan ehtisinkö
niin jatkoin tapaamisen jälkeen matkaa tulin autolle ja kaivoin kartan ja sen osoitteen missä piti arvioida huoneisto remppa suuntasin siis keskustasta länttä kohti ja pois omakoti alueelle, ajelin rauhassa ja kello näytti tikittävän piti laittaa hivenen vauhtia että ehtisin se naisen talosaneerauksen arvioimaan aloin hiljentelemään ja nyt sen pitäisi olla ihan tässä näin, hitto ei sitä täällä olekaan, mutta mikä se siihen on rakennettukaan päättyvän kadun oikealla puolella kaunis 80 luvun ok-talohan se siinä ajoin pihaan
kävelin laatoisusta pitkin kuin kapeaa katua ulko-ovelle ja nousin rappusille painoin ovikelloa, sisältä kuului kellon ääni joten kello oli ainakin kunnossa odottelin, painoin uudelleen ovikelloa, sisältä kantautui nainen hempeä ääni että hetkinen…vain olen tulossa askelten ääni kantautui ulko-oven läpi kun askeleet lähestyivät ulko-ovea avaamaan korkokengistä kopsien lattialla, ovi avattiin…katseemme kohtasivat jälleen
yllättäen töiden merkeissä, intohimon leimahdus syttyen molemmilla sisäisesti sisällä huulet molemmilla hivenen raolaan, napitusta kauniisiin ruskeisiin silmiin….jähmettyneenä toisiamme katsellen….Raimo…Satu…sinäkö se oletkin minun ihana tilaamani remonttimies …Satu mikä ihana jälleen näkeminen että olenkin sua kaivannut samalla luonollisesti painauduimme hellään ja intohimoiseen suudelmaan hetken jälkeen, Satu kuiskasi että tule nyt sisään….jonka jälkeen painoin
pehvallani ulko-oven lukkoon ja jatkoimme hellää suutelemista ja kaluni seisoi kuin lipputanko pystyssä
Sadulla tuntui povi niin pehmoiselta niin kimmoisalta ja nännien päät alkoi kovettumaan ja nököttämään hän piti suunnattomasti siitä kun suudeltiin hengitys alkoi kiihtymään ja Satu kietoi kätensä kaulani ympäri ja painoi itseään vasten samalla näykkien korvannipukkaa ja suudellen kaulaani vastaavasti laitoin käteni Sadun ympäri ja ristiin hänen pehvan päälle, Satu puristi niin hellästi mutta lämpöisesti yhä tiukemmin ja avasi samalla jalkaväliään että toivoi minun laittavan jalkani hänen jalka väliin…laitoin vaistomaisesti niin ja molemmat vaihtoi
kielisuudelmin niin hellästi ja intohimoisesti että minulla kalu pakosta melkein tuli puolihaalareista Satu tuumi leikkisästi että onko pikkiusella noin kuuma olla…
anna mu nautaa sitä hieman, nyökkäsin ja Satu alkoi riisumaan haalariani minulla oli haalareiden alla vain pikku housut, haalarit putosi lattialle ja pikkuinen pinnisteli kaikin voimiensa takaa että halusi housuista vapaaksi, keskeytin kiusallisesti ja aloin näykkimään Sadun kaulaa samalla hellästi puristelemaan pyllyä vieden molemmat kädet pyllyvakoon ja äärettömän hitaasti hivellen molempia pakaroita ihanasti puristellen hyväellen Molemmat huohotti kuin höyty veturi asemalta lähtiessään
siirsin käteni Sarin muodokkaalle mutta treenatulle keinuvalle lanteelle, hyväelin nyt lanteen seutua, tunsin ilmassa selvästi pillun eritteen ihanan tuoksun Näykin ja suutelin kaulalle riisuin hellästi puseron jonka alta paljastui ne ihanan kiinteät…söpöt pyöreät rinnat joiden nännit oli aivan kovana, suudellen nännin päitä tunsin Sadun villiintyvän silmät painuivat kiinni, hän kuiski vain Rami..tätä hetkeä minä olen odottanut koppasin Sadun käsi varsilleni ja suuntasin kohti ….Jatkuu
Tapahtui menneenä kesänä
Kiihkeä
4
9770
Vastaukset
ihan turhaa paskan jauhamista. Just kun jotain olis saatt
Jatkuu- HuLi
Taas kerran näyte peruskoulumme tasosta...
Älä jatka!
Kiitos!
- puuroo
Kauheeta kieltä... ei mitään jännitettä.
Pliis... älä jatka, menee aika hukkaan tommosen sivun avaamisessa.
Hyvin sanottu sinulta, joka sanoit, että taas hyvä esimerkki peruskoulumme tasosta. - Kirjoittaja
Hai !
Luin kirjoituksenne ja minusta se on hyvä,älä välitä noista mies lausunnoista mielestäni kaikki ei voi pitää kaikesta odotan jatkoa innolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617660- 1334404
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.313675- 213028
- 232582
- 272553
- 472130
- 252130
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3842080- 322028