Kuka tietäisi kokemuksesta, että onko Brasiliassa ja erityisesti Natalissa moskiittooja tms. hyttysiin kuuluvia pistäviä hyönteisiä, joille voi olla allerginen? Olen nimittäin kovin allerginen Suomen hyttysille ja moskiitot ovat minulle vieläkin kamalempia. Eli täytisikö ottaa hyttyskarkotetta mukaan ja tehoaako Suomen offit? Vai saako paikan päältä jotain paikallista karkotetta, jos siellä on jotain hyttysiä.
Natal
3
950
Vastaukset
- ses
Ei ainakaan toissa talvena ollut hyttysen hyttystä , sitä vähän ihmettelimmekin,mutta varmaan siksi , kun siellä kävi aina mereltä hienoinen tuuli. Ja jos nyt niitä tapaatte, kaupasta saa ostaa myrkkyä.
Minä olen myös allerginen hyttysille...mistähän ne minut aina löytävätkin.. mutta tuo paikka oli hyvä, ei ollut,tai eivät ainakaan minua löytäneet ;-)
Hyvää matkaa !! - muuttaja
En tavannut viime maaliskuussa yhtään ötökkää. Tehtiin päivän autoretkikin noin 100km päähän Natalista. Ei ötökän ötökkää ilmassa. Maassa näki ISOJA koppakuoriaisia.
Natal on niin kiva paikka, taidan muuttaa asumaan sinne.- itsenainenelisabeth
Olin toissavuonna Natalissa pari viikkoa. Ihana paikka, ei hyttysiä. Tosin siellä oli paljon muita eläimiä. Esim. gekko liskoja hotellin ym seinillä, ampiaisia (luokkaa isoja) ja sitten esim. Natalin alueella asuu pienikokoisia apinoita. Pelottavin otus johon törmäsin oli merestä noussut meduusa (aniliininvärinen) jota tyhmyydessäni koskin kädelläni. Se kosketus kirveli monta tuntia. Ja sitten rannalla oli yksi jonkinsorttinen pallokala yhden hyvin tuulisen päivän iltana.
Muuten Natal on aivan ihana paikka. Siisti kuin mikä, ja turvallinen. Pipan kylään tehty retki kannattaa tehdä, siellä näkee paljon.
Olen itse asiassa suunnittelemassa jo toista matkaa siihen suuntaan.
Oikein mukavaa matkaa sinulle.
t
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882