Morjes! Aattelin kokeilla kauluspaitaa, niin hommasin sellasen tonne kaapin perälle. Nyt olis yhden tutun valmistujaiset tulossa, ja ajattelin pistää päälle.
Onko ok, jos pitää pelkkää kauluspaitaa, ilman muita paitoja alla tai päällä?
Kannattaisko ainakin ylin nappi jättää auki? Mun mielestä näyttäis paremmalta, mut ei kehtaa useempia avata jos ei oo muuta paitaa alla :D
Niin ja tykkääkö tytöt näistä vai
onko ihan turnoff, meinaan näähän on jopa ihan mukavia mun mielestä ;o
Kertokaa ylipäätään mielipiteitä kauluspaidoista pojilla, ja jotain vinkkiä saa heittää tosiaan. :)
- 17v poika
Kauluspaita-asiaa
Kauluspaitatestiä
3
124
Vastaukset
- jafo22
T-paita on hyvä ratkaisu kauluspaidan alle. Kantsii jättää useempi nappi auki, vaikka 4-5. Hihat vois kääriä tai ainaskin jättää napit auki. Riippuu vähän paidasta, kantsiiko jättää housujen päälle. Rento ja retee tyyli sopii johonkin valmistujaisbileisiin ... ja puree naisiin.
Lisää vinkkejä saat varmaan, jos kerrot millaisen paidan oot ostanu. - seksityyttä
Itse en pidä paitaa alla, ja ylin nappi, välillä kaksi ylintä on auki. Ei kuitenkaan rinta näyt, mutta vähän seksikkyyttä tulee. ;)
- kauluspaitoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863567Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871743- 1441601
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621453
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961406Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671371Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267