Morjes! Aattelin kokeilla kauluspaitaa, niin hommasin sellasen tonne kaapin perälle. Nyt olis yhden tutun valmistujaiset tulossa, ja ajattelin pistää päälle.
Onko ok, jos pitää pelkkää kauluspaitaa, ilman muita paitoja alla tai päällä?
Kannattaisko ainakin ylin nappi jättää auki? Mun mielestä näyttäis paremmalta, mut ei kehtaa useempia avata jos ei oo muuta paitaa alla :D
Niin ja tykkääkö tytöt näistä vai
onko ihan turnoff, meinaan näähän on jopa ihan mukavia mun mielestä ;o
Kertokaa ylipäätään mielipiteitä kauluspaidoista pojilla, ja jotain vinkkiä saa heittää tosiaan. :)
- 17v poika
Kauluspaita-asiaa
Kauluspaitatestiä
3
109
Vastaukset
- jafo22
T-paita on hyvä ratkaisu kauluspaidan alle. Kantsii jättää useempi nappi auki, vaikka 4-5. Hihat vois kääriä tai ainaskin jättää napit auki. Riippuu vähän paidasta, kantsiiko jättää housujen päälle. Rento ja retee tyyli sopii johonkin valmistujaisbileisiin ... ja puree naisiin.
Lisää vinkkejä saat varmaan, jos kerrot millaisen paidan oot ostanu. - seksityyttä
Itse en pidä paitaa alla, ja ylin nappi, välillä kaksi ylintä on auki. Ei kuitenkaan rinta näyt, mutta vähän seksikkyyttä tulee. ;)
- kauluspaitoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389