Siis mä oon niin kyllästynyt käymään tuttavaperheen luona kun lapset elävät kuin pellossa, ymmärrän että lapset voivat olla hankalia, muttei se tarkoita sitä, ettei heitä huomioitaisi... Minulla itsellä on 2 v lapsi ja joka kyläilyn aikana saa kokea kovakouraista käsittelyä monessa muodossa näiden lasten taholta, ei ihme että jo pelkääkin heitä. Minä joudun aina olemaan välissä ja komentamaan kun vanhemmat eivät sitä tee!
kun vanhemmat eivät kasvata lapsiaan
2
141
Vastaukset
- Ei niin usein kylään
Sama tilanne kuin sinulla.
Meillä on tuttava/sukulais perhe jossa on 3 lasta. Yksi isompi ja kaksi pienempää.heillä meno on aina aivan kaaottista, lapset eivät leiki koskaan mitäön vaan sekoilevat vain ympäri asuntoa. Ja se meteli, kyllä se on jotain ennenkuulumatonta.
Itselläni nyt 3 vuotias rauhallinen lapsi. On aina arkaillut muiden lasten seurassa ja uskon että se johtuu huonoista kokemuksista näiden tuttavien lasten kanssa. Saattavat tulla tönimään tai potkimaan ilman mitään syytä. Lasten vanhemmat eivät ole koskaan kommentoineet tätä mitenkään vaikka vieressä ovat olleet. Tappelevat myös keskenään kokoajan ihan kovin ottein. Tähänkään vanhemmat eivät puutu.
Onneksi oma lapseni nyt on alkanut pikkuhiljaa saamaan kavereita ja ymmärtää etteivät kaikki riehu, huuda ja lyö... - Elämä opettaa
Tunnen vastaavanlaisia lapsia, joilla vaikuttaisi olevan psyykkisiä ongelmia. Nyt eräät, pienet isänmaantoivot ovat keksineet hypätä kadulla leikkiessään kädet levällään autojen ja polkupyörien eteen. Näillä kakaroilla on ikää noin 6-7 vuotta. Taitaa olla aivan ajan kysymys, koska heidät on jälkiehkäisty. Mahtaa sitten vanhempia itkettää, kun jäi kasvatustyö puolitiehen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 686882
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on636803Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1485456Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504493En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204099Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53680- 373258
- 283183
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris752789Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta402269