Siis mä oon niin kyllästynyt käymään tuttavaperheen luona kun lapset elävät kuin pellossa, ymmärrän että lapset voivat olla hankalia, muttei se tarkoita sitä, ettei heitä huomioitaisi... Minulla itsellä on 2 v lapsi ja joka kyläilyn aikana saa kokea kovakouraista käsittelyä monessa muodossa näiden lasten taholta, ei ihme että jo pelkääkin heitä. Minä joudun aina olemaan välissä ja komentamaan kun vanhemmat eivät sitä tee!
kun vanhemmat eivät kasvata lapsiaan
2
114
Vastaukset
- Ei niin usein kylään
Sama tilanne kuin sinulla.
Meillä on tuttava/sukulais perhe jossa on 3 lasta. Yksi isompi ja kaksi pienempää.heillä meno on aina aivan kaaottista, lapset eivät leiki koskaan mitäön vaan sekoilevat vain ympäri asuntoa. Ja se meteli, kyllä se on jotain ennenkuulumatonta.
Itselläni nyt 3 vuotias rauhallinen lapsi. On aina arkaillut muiden lasten seurassa ja uskon että se johtuu huonoista kokemuksista näiden tuttavien lasten kanssa. Saattavat tulla tönimään tai potkimaan ilman mitään syytä. Lasten vanhemmat eivät ole koskaan kommentoineet tätä mitenkään vaikka vieressä ovat olleet. Tappelevat myös keskenään kokoajan ihan kovin ottein. Tähänkään vanhemmat eivät puutu.
Onneksi oma lapseni nyt on alkanut pikkuhiljaa saamaan kavereita ja ymmärtää etteivät kaikki riehu, huuda ja lyö... - Elämä opettaa
Tunnen vastaavanlaisia lapsia, joilla vaikuttaisi olevan psyykkisiä ongelmia. Nyt eräät, pienet isänmaantoivot ovat keksineet hypätä kadulla leikkiessään kädet levällään autojen ja polkupyörien eteen. Näillä kakaroilla on ikää noin 6-7 vuotta. Taitaa olla aivan ajan kysymys, koska heidät on jälkiehkäisty. Mahtaa sitten vanhempia itkettää, kun jäi kasvatustyö puolitiehen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065587Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453703Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4542589Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611620- 871366
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321293- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511196