Tulipa ostettua tuollainen hökötys ensimmäiseksi aseeksi. Onkohan kenelläkään muulla kokemusta tuosta vehkeestä. Ainakin se kärsiin helvetillisistä syöttöhäiriöistä. Graaah!
Armi Jäger Ap-74
3
1549
Vastaukset
- Juha
Mulla oli kans Armi Jäger ap-joku, oli AK-47 kopio siinä oli kanssa syöttö-häiriöitä paljon kunnes ostin Federaaleja, niissä ei ole vahaa pinnassa vaan joku kuparipinta. Ak-kopion sai ampumaan sarjatulta kun sahas siitä pienen peltipalasen pois, lystiä riitti kunnes iskurin piikki meni poikki;)
- Lanttu
Mulakin oli Armi Jägerin "AK-47" puoliautomaattipiekkari. Normaaleilla paukuilla ei saanut ammuttua lippaallistakaan ilman häiriöitä, mutta hieman kovempia patruunoita (esim. Winchester Laser ja Remingtonin patruunat) käyttäessä se pelasi jonkin verran siedettävämmin.
Ja mullakin iskurin piikki katkesi...muutenkin se oli aika surkea vehje.
- Anonyymi
Minulla on sellainen ja oli sama ongelma plus jätti välillä sysyttämättä. Iskuri iski jäljen ammulsen rimmiin, mutta ei aina riittänyt laukaisuun.
Aseseppä sorvasi luistin etupäästä kymmenesosamillin pois ja siitä lähtien ei yhtää häiriötä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836329
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj534522- 764277
- 1314091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?563327Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263068Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72737- 352376
- 2042181
- 462026