Hei!
Kiitos että jaksat katsoa... tilanteeni näyttää menevän koko ajan syöksykierrettä, ja voimat vähenee koko ajan. Onko tilanteeseen tulossa mitään helpotusta ja pääsenkö yli tästä ilman suuria vaurioita? pieniä vaurioita on jo, alkaa tuntua tosi pahalta, kun mikään mitä teen, ei auta vaan koko ajan kaikki valuu kuin vesi Saharan hiekkaan haihtuakseen heti.
Apua yritän hakea, mutta tuntuu että se on lähinnä sanahelinää mitä kuuluu. Se ei auta, että ihmiset louskuttaa leukoja lämpimikseen.
Tähdenlento...
5
125
Vastaukset
- Vain tähdenlento
Hei!
Saan näin että pikkuseikatkin asiaa hoitaessa pitää nyt ottaa huomioon ja tuo että puhumiseen liittyvät asiat voivat todella osoittautua tarkkuutta vaativaksi, elikkä siis aiemmin sanoin jo tuosta, että ole tässä asiassa hyvin tarkkana. Näitä ristiriitoja nyt pitäisi välttää ihan viimeisen päälle, että voimasi säästyy itse asain hoitoon. Tähän tulee tämä että ei saa lannistua, vaikka se tuntuisi sanahelinältä Näen jotain johtajuutta joka liittyisi sinuun, siis haluat itse toimia ja pitää hanskat omissa käsissäsi. Väärinkäsityksiäkin on ollut ilmassa ja sitten kun olet vielä väsynyt niin se on se että siitä kannattaisi nyt pyrkiä eroon vikkelästi, nimittäin seuraava jakso tulee olemaan parempi heti.
Minä saan ihan tähän että toiveesi toteutuu,. uutta alkua olisi tulossa ja se että pääset taas alkuun....vielä kerran sanotaan että sinun pitää tuntea sitä empatiaa vaikka et haluasikaan niitä vastustajiasi kohtaan. Se on paljon vaadittu mutta lienee annettu tiellesi jonkin tason "oppimisläksyksi".
Ihan sanon että pitäisi nyt päästä pois tuosta olotilasta joka on sinun oma tilasi, minä itseäsi pidät, miten sinua on kohdeltu, mitä et voi sietää, kuka on syyllinen mihinkin, miksi ihmiset käyttäytyy näin????
Puhdista nyt itsesi mieli ja tähän tulee että puhdista ja luo mielikuva kun näen että selviät tästä tukalasta tilanteesta, joku on miettinyt asiaa.
Muista että meille tulee kaikille hankaluuksia ja harva saa kulkea sileää tietä.
Tunnen hyvän energian liikkuvan kun tätä kirjoitan.
Joten valoita mielesi ja usko itseesi ja tulevaan, selviät!!!!!!!
yst. Voimaa tiellesi, Vain tähdenlentoHei!
Vaikka taloudellinen tilanteeni ei vielä olekaan parantunut, niin jotenkin jo tuntuu että käänne parempaan lienee tapahtumassa. Onko jostain tulossa rahaa, jota en osaa odottaa vai mistä on kysymys?
Olen saanut muuten voimia lisää, ja saanut juurikin noita pieniä asioita kuntoon päin. Kun soitin eräästä viasta, jonka arvelin vaativan huoltokäyntiä, sainkin sieltä ohjeet miten voisin asian itse korjata. Noin 10 min myöhemmin olin vian saanut korjattua, ja olinkin koko loppupäivän hyvin tyytyväinen itseeni.
Pysyykö minulle tärkeät asiat minulla vai pitääkö vielä luopua tietyistä asioista? Ainakin olen laittanut erään asennusvelvoitehomman pois käsistäni, sillä tällä tietoa en niitä pysty tekemään. Samaten olen ilmoittanut parille työtä tilaavalle, etten tiettyä kauemmas nyt lähde. Tuntuu, että olen tehnyt oikeita liikkuja sen asian suhteen. Kunhan nyt vain pääsen irti velkaantumisestani, koska minua kiusaa se että olen velkaa joka suuntaan.mies791 kirjoitti:
Hei!
Vaikka taloudellinen tilanteeni ei vielä olekaan parantunut, niin jotenkin jo tuntuu että käänne parempaan lienee tapahtumassa. Onko jostain tulossa rahaa, jota en osaa odottaa vai mistä on kysymys?
Olen saanut muuten voimia lisää, ja saanut juurikin noita pieniä asioita kuntoon päin. Kun soitin eräästä viasta, jonka arvelin vaativan huoltokäyntiä, sainkin sieltä ohjeet miten voisin asian itse korjata. Noin 10 min myöhemmin olin vian saanut korjattua, ja olinkin koko loppupäivän hyvin tyytyväinen itseeni.
Pysyykö minulle tärkeät asiat minulla vai pitääkö vielä luopua tietyistä asioista? Ainakin olen laittanut erään asennusvelvoitehomman pois käsistäni, sillä tällä tietoa en niitä pysty tekemään. Samaten olen ilmoittanut parille työtä tilaavalle, etten tiettyä kauemmas nyt lähde. Tuntuu, että olen tehnyt oikeita liikkuja sen asian suhteen. Kunhan nyt vain pääsen irti velkaantumisestani, koska minua kiusaa se että olen velkaa joka suuntaan.Hei!
Tuntuu ettei apua vain ole tulossa vaan olen menossa yhä syvemmälle koko ajan. En edes tiedä kunnolla enää mitä tehdä, kun kaikki vain koko ajan valuu kuin vesi hiekkaan....mies791 kirjoitti:
Hei!
Tuntuu ettei apua vain ole tulossa vaan olen menossa yhä syvemmälle koko ajan. En edes tiedä kunnolla enää mitä tehdä, kun kaikki vain koko ajan valuu kuin vesi hiekkaan....Nosto... tähdenlento.
Nyt eilen oli pitkästä aikaa hyvä päivä, vaikka vaikeuksiakin on vielä edessä. Voimia oli nyt paljon paremmin kuin on aiemmin ollut.
Olen pyrkinyt tarkkuuteen, mutta jotenkin tuntuu että asioita valuu vieläkin käsistäni.
- Vain tähdenlento
Hei!
Ole vaan luottavainen itseesi näin sanoma tulee.
Voit henkisesti levähtää nyt, oli tilanne mikä tahansa ja suunnittele seuraava askelta kuin kärpäsenä katossa. Sinä saat nyt mahdollisuuksia saada ihan mahtavia edistysaskelia, ja vaan että luotat tulevaan.Sinulla on kykyjä ja lahjoja hyödyntää sitä mitä halajat, älä jätä tätä tekemättä se voi poikia mahdottoman hyvän potin jatkossa.
Mutta kuitenkin kuten olen sanonut vältä ylilyöntejä, siis mene vaakakupit tasoissa.Joten varoitetaan että keskittyminen ei saa herpaantua voiton varmistamiseksi. Katso että saat sopimuksia joista voit pitää kiinni.
Näen että mielpiteiden vaihto on hedelmällisessä maaperässä tällä hetkellä.
Kaikkea mukavaa ja onnistumista kun et jää laakereillesi.
yst. tv Vain tähdenlento
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367549Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361833Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251830- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104958- 49890
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja21709