Oikeastaan otsikon nainen pitäisi varmaan laittaa lainausmerkkeihin. Selitänpä tollolle, mitä tarkoitan:
On totta, että naisiakin metsästää jonkin verran. Nythän metsästäjäpojat leikkivät akkoiltansa piilossa miehisiä leikkejä metsästystamineissaan ja nämä leikit ovat usein hyvinkin eroottisia. Metsästäjäpojat siis tykkäävät pojista (vaikka heillä usein myös on akka kotona) ja aivan sama asia on naistenkin keskuudessa. Nyt ei puhuta mistään perinteisestä naisesta vaan miehisestä lesbosta. Metsästäjänaiset siis ovat kauttaaltaan lesboja.
Suomessahan ei tiettävästi ole yhtä ainuttakaan heteropariskuntaa, joka yhdessä kävisi metsästämässä.
Nainen metsästäjänä
2
271
Vastaukset
Ny paljastuki porukan johtajien synkkä salaisuus... Uskoni koko metsästäjäkuntaan on nyt romuttunut. Ootko ny iloinen ku oot tuhonnu mun elämän! Pfff....
- Niinpä...
Sinäkin käyt salaa "metsällä" pikkupoikaystäväsi kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227