Tässäpä minun uskomaton epäonnisuuteni tarina... Olemme kohta 1,5 vuotta yrittäneet mieheni kanssa lasta tuloksetta. Jo 5 kk sitten varasin ensimmäisen kerran ajan kunnalliselle puolelle tutkimuksiin, mutta aika peruttiin ilman syytä pari viikkoa ennen kun sen piti olla. Samoihin aikoihin olin muuttamassa eri kuntaan pikku pitäjään, ja minun piti varata uusi aika sieltä. Odotin muutaman viikon että osoitetietoni päivittyivät väestönrekisteriin. Viimein sain uuden ajan kuukauden päähän. Menin lääkäriin, jossa minulle ilmoitettiin, että aikani on peruttu, sillä jollekkin oli sattunut onnettomuus ja lääkäriä tarvittiin paikalla koko aamupäivä. Sain taas uuden ajan. Sen piti olla tänään. Puhelimessa minulle oltiin sanottu että aika on samalle lääkärille, ja näin menin odottamaan terveysaseman yläkertaan aikaani, minne minut viime kerrallakin oltiin opastettu. Odotin puoli tuntia, mutta ketään ei tullut kutsumaan minua sisään. Menin kysymään alakerran luukulta ajastani, ja siellä vastattiin että aika olisikin ollut eri lääkärille, joten olin odottanut kokoajan aikaani väärässä paikassa. Tämähän oli osittain oma mokani, kun en heti tajunnut mennä luukulta asiaa kysymään. Sain taas uuden ajan, viikon päähän keskiviikolle.
Tuntuu todella toivottomalta, ja jotenkin arvaan jo valmiiksi että taas tapahtuu jotain ja aikani peruuntuu. Tiedän jo valmiiksi, että kuukautiseni alkavat pian ja ovat juuri sillon päällä kun tuon ajan pitäisi olla, joten minulle ei kai voida tehdä käynnillä mitään tutkimuksia? Yksityiselle ei ole varaa mennä.
Kunnallisenpuolen lapsettomuustutkimuksista...
3
104
Vastaukset
- 3v.yritetty
minut kyllä tutkittiin vaikka oli vielä menkat päällänsä.
toivottavasti olet päässyt jo lääkäriin ja kaikki olisi kuitenkin hyvin 1,5v. on vielä melko vähän. - näinsemenee
Entä pieni hyppy, tuntemattomaan, ja vatta pystyyn POKS?
Autan mielelläni, ja kerta riittää..tiedän että tarjousta toiset paheksuu, miettikääs että miksi? En ole hajottamassa kenenkään liittoa, tms. vaan auttamassa, sikäli, kuin lapsettomuus johtuu miehestä! - jepsss
Mulle ainakin ekalla kerralla tehtiin vain lähete lapsettomuustutkimuksiin. Otettiin kyllä papakoekin, mutta vain siksi, ettei sitä oltu otettu aikoihin. Jos haluaa nopeuttaa tutkimuksia, kannattaa käydä miehen antamassa yksityisellä klinikalla spermanäyte. Meillä tuo tuo tutkimus tehtiin ennen ekaa lääkärikäyntiä ja nopeutti paljon. Ja sen joutui ainakin silloin vuosia sitten tekemään joka tapauksessa omaan piikkiin... Sitten lapsettomuushoidoissa muutamat tutkimukset ja suoraan hoitoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289