Kunnallisenpuolen lapsettomuustutkimuksista...

huonoonninen

Tässäpä minun uskomaton epäonnisuuteni tarina... Olemme kohta 1,5 vuotta yrittäneet mieheni kanssa lasta tuloksetta. Jo 5 kk sitten varasin ensimmäisen kerran ajan kunnalliselle puolelle tutkimuksiin, mutta aika peruttiin ilman syytä pari viikkoa ennen kun sen piti olla. Samoihin aikoihin olin muuttamassa eri kuntaan pikku pitäjään, ja minun piti varata uusi aika sieltä. Odotin muutaman viikon että osoitetietoni päivittyivät väestönrekisteriin. Viimein sain uuden ajan kuukauden päähän. Menin lääkäriin, jossa minulle ilmoitettiin, että aikani on peruttu, sillä jollekkin oli sattunut onnettomuus ja lääkäriä tarvittiin paikalla koko aamupäivä. Sain taas uuden ajan. Sen piti olla tänään. Puhelimessa minulle oltiin sanottu että aika on samalle lääkärille, ja näin menin odottamaan terveysaseman yläkertaan aikaani, minne minut viime kerrallakin oltiin opastettu. Odotin puoli tuntia, mutta ketään ei tullut kutsumaan minua sisään. Menin kysymään alakerran luukulta ajastani, ja siellä vastattiin että aika olisikin ollut eri lääkärille, joten olin odottanut kokoajan aikaani väärässä paikassa. Tämähän oli osittain oma mokani, kun en heti tajunnut mennä luukulta asiaa kysymään. Sain taas uuden ajan, viikon päähän keskiviikolle.
Tuntuu todella toivottomalta, ja jotenkin arvaan jo valmiiksi että taas tapahtuu jotain ja aikani peruuntuu. Tiedän jo valmiiksi, että kuukautiseni alkavat pian ja ovat juuri sillon päällä kun tuon ajan pitäisi olla, joten minulle ei kai voida tehdä käynnillä mitään tutkimuksia? Yksityiselle ei ole varaa mennä.

3

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3v.yritetty

minut kyllä tutkittiin vaikka oli vielä menkat päällänsä.
      toivottavasti olet päässyt jo lääkäriin ja kaikki olisi kuitenkin hyvin 1,5v. on vielä melko vähän.

• näinsemenee

Entä pieni hyppy, tuntemattomaan, ja vatta pystyyn POKS?
      Autan mielelläni, ja kerta riittää..tiedän että tarjousta toiset paheksuu, miettikääs että miksi? En ole hajottamassa kenenkään liittoa, tms. vaan auttamassa, sikäli, kuin lapsettomuus johtuu miehestä!

• jepsss

Mulle ainakin ekalla kerralla tehtiin vain lähete lapsettomuustutkimuksiin. Otettiin kyllä papakoekin, mutta vain siksi, ettei sitä oltu otettu aikoihin. Jos haluaa nopeuttaa tutkimuksia, kannattaa käydä miehen antamassa yksityisellä klinikalla spermanäyte. Meillä tuo tuo tutkimus tehtiin ennen ekaa lääkärikäyntiä ja nopeutti paljon. Ja sen joutui ainakin silloin vuosia sitten tekemään joka tapauksessa omaan piikkiin... Sitten lapsettomuushoidoissa muutamat tutkimukset ja suoraan hoitoihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      52
      1171
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      90
      1157
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1030
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      17
      868
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      783
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      112
      758
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      722
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      12
      697
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      609
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      70
      591
    Aihe