Voortia ja taavetti täytys päivittää ja tuo faaripuimurikin joutas vaihtua kopilliseen. Minkäslaisia vaihtoehtoja olisi edukkaasti tarjolla 25 ha tilalle josta 10 omaa ja 15 vuokralla ja 3 hehtaaria metsää.
http://i5.aijaa.com/t/00433/11465226.t.jpg
Traktorin ja puimurin päivitystä
12
231
Vastaukset
- ana 111
Laita joku viistonnine voortti.
- JouniOpel
Liian kallis. Hih.
- SS Kuivamaa
Kyllä siniseen voimaan voi luottaa siksi valintani on Ford.
- Köntys
Juu ja 680 zampo
- OpeImies
Mitäs jos laitaisit vain hytit noihin peleihis jos muuten hyväkuntosia.
- TuuIia
Noin pienen tilan hommat hoitaa urakoitsija kepeästi. Jää sullekin enemmän aikaa Agroon.
- Opelimes
Olen sitkofreeninen räkäsyttävä rakki.
- BACKBASE
Jounikos se täällä taas revittelee.....
- OpelSKNJouniBaksaPas
taas esimerkki häiriintyneen kirjoittelusta yksinpuhelu jatkuu täällä kuten agronetissa.
- tonniperä
Kyllä tuolla faarilla 25 hehtaarin kahut tappuroi kepeesti. Ei tarvi sun investoida koneisiin kun ei kerran rahaakaan oo ja pankistakaan et enää saa.
- Köntys
Myy nuo 3 hehtaarin perämetsät ja osta koneita ennekuin ehdit ne ryypätä
- SKN
Joo juomatonta metsää tosiaan vielä 3 hehtaaria
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163345Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3713069Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772908Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362759Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582268- 491899
- 861816
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141799Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181779- 571669