Kytkykaupan kanssa ongelmia...

needhelp3

Eli minulle ostettiin iPhone5, 2 vuotta sitten kytkykaupalla Soneralta.Tässä jokin aika sitten äitini vaihtoi liittymän Elisaan, vaikka kytkykauppa oli voimassa. Hänelle ei puhelimessa sanottu että joutuu maksamaan kahta laskua tai että kytky on voimassa. Joten olisiko myyjän pitänyt niin tehdä?

Kiitos avusta etukäteen. Olen siis alle 18 v en mikää äidin helmoissa pyörivä vässykkä.

2

53

Vastaukset

• Soneran myyjä on tämän varmasti kertonut ja sopimusehdoista tuo selviää. Omaa tyhmyyttä siis.

• Pitäshän sen järjen jo sanoa että jos on kahden vuoden sopimus niin se sitoo sen ajan maksamaan liittymämaksut. Asia on kyllä varmaan kerrottu sopimusta tehdessä, miksi uusi operaattori ei kertonut tätä...ei olisi äiti siirtynyt asiakkaaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aamun kolari ja tienhoito

Aamulla tapahtui kuolonkolari hiljaisten risteyksen kohdalla. Ajettiin juuri ennen kolaria Kuusamo-Suomusalmi väliä. Ehdittiin Suomussalmelle kun alk
    Suomussalmi
    45
    1237
  2. Oliko autokolarissa ollut...

... lapsia? Tämän aamusessa.
    Suomussalmi
    1
    635
  3. Sun katseessa on jotain mikä ei sovi sinne

Sellaista surumielisyyttä. Vaikka muuten vaikutat olevan iloinen ja puhelias. Kerran aiemmin ajattelin, että se on voisi olla halveksuntaa mua kohtaan
    Ikävä
    31
    508