Eli minulle ostettiin iPhone5, 2 vuotta sitten kytkykaupalla Soneralta.Tässä jokin aika sitten äitini vaihtoi liittymän Elisaan, vaikka kytkykauppa oli voimassa. Hänelle ei puhelimessa sanottu että joutuu maksamaan kahta laskua tai että kytky on voimassa. Joten olisiko myyjän pitänyt niin tehdä?
Kiitos avusta etukäteen. Olen siis alle 18 v en mikää äidin helmoissa pyörivä vässykkä.
Kytkykaupan kanssa ongelmia...
needhelp3
2
337
Vastaukset
- 55599
Soneran myyjä on tämän varmasti kertonut ja sopimusehdoista tuo selviää. Omaa tyhmyyttä siis.
- 6987
Pitäshän sen järjen jo sanoa että jos on kahden vuoden sopimus niin se sitoo sen ajan maksamaan liittymämaksut. Asia on kyllä varmaan kerrottu sopimusta tehdessä, miksi uusi operaattori ei kertonut tätä...ei olisi äiti siirtynyt asiakkaaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Huumekohussa marinoitu Redrama Vain elämää -kuvauksista: "...valehtelevan, jos sanoo, ettei..."
Juhannuksen jälkeen Redrama oli aiheuttanut lähipiirissään huolta kuukauden mittaisella katoamistempullaan. Vain elämää -leiri pidettiin toukokuun lop113607- 1703088
Ohhoh! Michele Murphy-Kaulanen hämmentää vauvauutisella - Totuus on hieman toisenlainen!
No nyt on aikamoinen "vauva"! Michele Minttu Murphy-Kaulanen on jakanut Instassa "iloisen perhetapahtuman". Lue juttu ja katso kuvat: https://www.su72315- 581363
Kuu kaipaa tähtiään...
mutta nalle kaipaa tähtisilmäänsä vielä enemmän. Runoa ei täksi illaksi viel ole, mut toivottavasti pidät tästä laulusta :) olen vähä epävarma onko tä1871146Kerran vielä...
Minä tiedän ja sinä tiedät...Anteeks omasta puolesta🤗... toivon oikeasti sulle kaikkea hyvää, vaikka viisaasti et toiminutkaan, mutta mä alan olla ta531039Sanna on aivan sekaisin Venäjästä, auringonpistosko?
Sannan mielestä tavallinen venäläinen ei saisi matkustaa Euroopassa ja käydä katsomassa nähtävyyksiä. Tällä hetkellä hävettää olla suomalainen, niin t2741026Miksei Martinaa kutsuttu Leppilampi en häihin
Pelättiin varmasti että jos käyttää siellä "äidillisiä otteita" muihin vieraisiin tai nuolee jonkun miehen korvaa.641006Mies, kudoin sulle villahaalarin
Sellasen kirjavan, jossa on huppu ja avattava lappu takalistossa. Laitathan sitten joka päivä sen töihin. ☺️124847