Moikka! onko kellään jo täysikäsellä kokemusta tämmöisesta ns. "17 ikävuoden kriisivaiheista" jossa oikeesti siinä viime hetkinä haluu jo tyylii hakata päätä seinää eikä mieti jo kirjaimellisesti mitää muuta oikeest ku täysi-ikäisyyttä eikä juuri osaa nauttii elämäst.. Se tunne ku haluut ja osaat ottaa vastuuta ite sun muuta mut sitä ei odoteta tai oleteta eikä yleensä anneta samalla tavalla eli tavallaa sua ei kohdella aikusena. Ja sit ny tietenki auto, baarit, pelikoneet sun muut ku suurin osa frendeistki viettää viikoloput baaris tai klubeil ja on jo oma auto.. Tuntuu ettei pysty iha oikeesti tehä MITÄÄN mitä olis valmis tekee ja haluais tehä eikä pitää hauskaa.... Oonks yksi tän tunteen kaa vai oks muut kokenu saman? Poika 17 v 6 kk
alaikäinen
lain mukaan lapsi
3
255
Vastaukset
- hohhoijjaa
Eei, elämä on jatkunut täysin normaalina. Ensi vuoden alussa olen siis 19 vuotta.
Baareissa toki olen välillä käynyt, mutta ei ole halua vetää perseitä.
Ei kannata stressata. - 19weeh
Se odottaminen on kivempaa ku olla täysi-ikänen :D oikeesti
- 18veeGirl
No mulla ei muistaakseni ollu tollasta ns.kriisivaihetta ollenkaa.. en sillee kauheen rajusti odottanu 18 v syndejä, ne tuli vähän niiku yllättäen :D oon 18 ni vasta nyt tajuun että Hei täähä on kivaa:D mutta varmaan suurin osaa odottaa täysi ikäisyyttä ihan hulluna, tuskinpa oot ainoo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4382507Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek142320Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2521465Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821129Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel621046Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4131022- 153905
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41898- 56859
- 79845