Kun noille virus- ym. palstoille tehtiin niitä alaplastoja, ihmiset ei enää näkökjään viitti mennä kahlaamaan sinne, vaan lähettää viestit tänne aloittelijapalstalle. Nyt tän palstan viestimäärä on niin huikee, ettei näitä jaksa enää lukea.
Palauttakaa entinen jako, niin viestit menee paremmin omiin lokeroihinsa.
Ei tätä palstaa jaksa enää lukea
6
578
Vastaukset
- Eetu
Puhut asiaa siinä suhteessa että tämän palstan lukeminen vie aikaa. Samoja asioita kysytään päivästä toiseen.
Kaikki mulle heti!
taitaa olla päivän sana!! :-) No tietoturva on kuitenkin niin tärkeä asia että siihen pitää mielestäni vastata siellä missä kysymys on!!!! kyllä siellä örkkipalstalla niitä hjt lokeja silti piisaa. Täällähän lähinnä käsitellää sitä mitä ja mistä pitäisi hankkia että asiat on kunnossa.
Eikä tätä palstaa ole aihepiireiltää mitenkään rajattu!?? riittää kun kysyjä kokee olevansa aloittelija!!! - Elli
Pitäis olla yks viesti, mutta ei vaan näy mitään. Näkyykö muilla?
- voidaanko auttaa
Voidaanko auttaa Elliä
- Elli
voidaanko auttaa kirjoitti:
Voidaanko auttaa Elliä
Kakkoshuoli hävis, viesti ilmestyi, mutta tuo ensimmäinen on edelleen akuutti. Jospa voisit auttaa meitä kaikkia, niin kyllä me sua kiitettäis.
- lukeva
Jos sinulla lukemisen puutetta esiintyy, mene ihmeessä kirjastoon. Siellä on lukemista odottavaa tavaraa hyllyt täynnä.
Mulla menee tunti tai enemmän et oon katsastanu kaikki vakiopalstat. Kotona en tähän palstaan jaksa kajota. Menis varmaan 2 tuntia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1322782
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562227Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.251783- 1291548
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641318- 681293
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?721270- 891075
- 90999
- 130954