Kysymys spermanluovuttajille!

Vastauksia halutaan

Terve teille!

Minua kiinnostasi kovasti tietää, minkälaisia motiiveja teillä miehillä on, jotka haluatte luovuttaa omaa spermaanne tai olette sitä ajatelleet. Mitä ideologisia tai muita perusteita teillä on? Minkälaisia pelkoja teillä on asian suhteen? Ja millä perusteella valitsette (valitsetteko?) naisen, jolle luovutatte spermaa.

10

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isä

Veikkaampa, et ainakin tällä palstalla olevat spermanluovuttajaehdokkaat haluaa lähinnä päästä panemaan.

• Tyydytyskone

Niin on. Jotain luuseriporukkaa.

• Rami8000

Mä oon kyllä luovuttanu useammankin kerran erilaisissa tilanteissa oleville naisille ja kahta poikkeusta lukuunottamatta homma on hoidettu aina "muumimukilla". Seksi on kyllä melkoista sähläystä tuntemattoman kanssa ekalla kerralla selvinpäin! Oma motiivi on ollu kyllä aina puhdas halu auttaa kun tietä kuinka suuresta lahjasta täs on kyse sen saajalle.

• Ramin munat pölkylle

Sinäkin Rami voisit jättää kuset luovuttamatta. Vetäisin sut munista hirteen jos saisin kiinni. Olet vastuuton paskaläjä ja saatat näitä vastuuttomia älykääpiövamppeja jatkamaan passkoja geenejänne, niin haloo!!

• Tigru

Vaikuttaako muumimukin kuva-aihe tulevan lapsen persoonaan? Voiko käyttää myös muita mukeja, esimerkiksi Nalle Puh -mukeja?

• ei kaikille luovutus

Rami8000 kuuleppas rami kyllä se pitää katsella kenellä luovuttaa tarkemmin en minä ainakaan luovuta huume riippubaiselle naiselle tai sellaiselle joka juo viinaa joka päivä on alkoholisti juuri näille ei kannata luovuttaa mitään monet miehet eivät sitä katso kenelle luovuttaa mutta siinä he tekevätkin ison virheen

• rami8000

tais siihen mukiin viime kerralla kusta tulla mukaan tiedä sitten minkälaisia pentuja tulee

• muummuki

Mitäs pahaa siin on jos muumit saa ramin tulemaan kuppiin.

• rami8000

mielummin tulisin jonkun jannun anukseen

• Hoitoon ja heti!!

Menkää nyt vitti vie mt-toimistoon ja hakekaa apua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3718
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      27
      2970
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      273
      2765
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      5
      1925
    5. 221
      1451
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      75
      1261
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      1078
    8. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      2
      1037
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      31
      984
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      95
      951
    Aihe