Kysymys spermanluovuttajille!

Vastauksia halutaan

Terve teille!

Minua kiinnostasi kovasti tietää, minkälaisia motiiveja teillä miehillä on, jotka haluatte luovuttaa omaa spermaanne tai olette sitä ajatelleet. Mitä ideologisia tai muita perusteita teillä on? Minkälaisia pelkoja teillä on asian suhteen? Ja millä perusteella valitsette (valitsetteko?) naisen, jolle luovutatte spermaa.

10

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isä

Veikkaampa, et ainakin tällä palstalla olevat spermanluovuttajaehdokkaat haluaa lähinnä päästä panemaan.

• Tyydytyskone

Niin on. Jotain luuseriporukkaa.

• Rami8000

Mä oon kyllä luovuttanu useammankin kerran erilaisissa tilanteissa oleville naisille ja kahta poikkeusta lukuunottamatta homma on hoidettu aina "muumimukilla". Seksi on kyllä melkoista sähläystä tuntemattoman kanssa ekalla kerralla selvinpäin! Oma motiivi on ollu kyllä aina puhdas halu auttaa kun tietä kuinka suuresta lahjasta täs on kyse sen saajalle.

• Ramin munat pölkylle

Sinäkin Rami voisit jättää kuset luovuttamatta. Vetäisin sut munista hirteen jos saisin kiinni. Olet vastuuton paskaläjä ja saatat näitä vastuuttomia älykääpiövamppeja jatkamaan passkoja geenejänne, niin haloo!!

• Tigru

Vaikuttaako muumimukin kuva-aihe tulevan lapsen persoonaan? Voiko käyttää myös muita mukeja, esimerkiksi Nalle Puh -mukeja?

• ei kaikille luovutus

Rami8000 kuuleppas rami kyllä se pitää katsella kenellä luovuttaa tarkemmin en minä ainakaan luovuta huume riippubaiselle naiselle tai sellaiselle joka juo viinaa joka päivä on alkoholisti juuri näille ei kannata luovuttaa mitään monet miehet eivät sitä katso kenelle luovuttaa mutta siinä he tekevätkin ison virheen

• rami8000

tais siihen mukiin viime kerralla kusta tulla mukaan tiedä sitten minkälaisia pentuja tulee

• muummuki

Mitäs pahaa siin on jos muumit saa ramin tulemaan kuppiin.

• rami8000

mielummin tulisin jonkun jannun anukseen

• Hoitoon ja heti!!

Menkää nyt vitti vie mt-toimistoon ja hakekaa apua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      3023
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1517
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      220
      1336
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1161
    6. 37
      1031
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1012
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      967
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      954
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      887
    Aihe