Kysymys spermanluovuttajille!

Vastauksia halutaan

Terve teille!

Minua kiinnostasi kovasti tietää, minkälaisia motiiveja teillä miehillä on, jotka haluatte luovuttaa omaa spermaanne tai olette sitä ajatelleet. Mitä ideologisia tai muita perusteita teillä on? Minkälaisia pelkoja teillä on asian suhteen? Ja millä perusteella valitsette (valitsetteko?) naisen, jolle luovutatte spermaa.

10

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isä

Veikkaampa, et ainakin tällä palstalla olevat spermanluovuttajaehdokkaat haluaa lähinnä päästä panemaan.

• Tyydytyskone

Niin on. Jotain luuseriporukkaa.

• Rami8000

Mä oon kyllä luovuttanu useammankin kerran erilaisissa tilanteissa oleville naisille ja kahta poikkeusta lukuunottamatta homma on hoidettu aina "muumimukilla". Seksi on kyllä melkoista sähläystä tuntemattoman kanssa ekalla kerralla selvinpäin! Oma motiivi on ollu kyllä aina puhdas halu auttaa kun tietä kuinka suuresta lahjasta täs on kyse sen saajalle.

• Ramin munat pölkylle

Sinäkin Rami voisit jättää kuset luovuttamatta. Vetäisin sut munista hirteen jos saisin kiinni. Olet vastuuton paskaläjä ja saatat näitä vastuuttomia älykääpiövamppeja jatkamaan passkoja geenejänne, niin haloo!!

• Tigru

Vaikuttaako muumimukin kuva-aihe tulevan lapsen persoonaan? Voiko käyttää myös muita mukeja, esimerkiksi Nalle Puh -mukeja?

• ei kaikille luovutus

Rami8000 kuuleppas rami kyllä se pitää katsella kenellä luovuttaa tarkemmin en minä ainakaan luovuta huume riippubaiselle naiselle tai sellaiselle joka juo viinaa joka päivä on alkoholisti juuri näille ei kannata luovuttaa mitään monet miehet eivät sitä katso kenelle luovuttaa mutta siinä he tekevätkin ison virheen

• rami8000

tais siihen mukiin viime kerralla kusta tulla mukaan tiedä sitten minkälaisia pentuja tulee

• muummuki

Mitäs pahaa siin on jos muumit saa ramin tulemaan kuppiin.

• rami8000

mielummin tulisin jonkun jannun anukseen

• Hoitoon ja heti!!

Menkää nyt vitti vie mt-toimistoon ja hakekaa apua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      178
      6545
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1804
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1588
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1310
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      992
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      40
      973
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      96
      933
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      859
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      241
      835
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      819
    Aihe