Kysymys spermanluovuttajille!

Vastauksia halutaan

Terve teille!

Minua kiinnostasi kovasti tietää, minkälaisia motiiveja teillä miehillä on, jotka haluatte luovuttaa omaa spermaanne tai olette sitä ajatelleet. Mitä ideologisia tai muita perusteita teillä on? Minkälaisia pelkoja teillä on asian suhteen? Ja millä perusteella valitsette (valitsetteko?) naisen, jolle luovutatte spermaa.

10

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isä

Veikkaampa, et ainakin tällä palstalla olevat spermanluovuttajaehdokkaat haluaa lähinnä päästä panemaan.

• Tyydytyskone

Niin on. Jotain luuseriporukkaa.

• Rami8000

Mä oon kyllä luovuttanu useammankin kerran erilaisissa tilanteissa oleville naisille ja kahta poikkeusta lukuunottamatta homma on hoidettu aina "muumimukilla". Seksi on kyllä melkoista sähläystä tuntemattoman kanssa ekalla kerralla selvinpäin! Oma motiivi on ollu kyllä aina puhdas halu auttaa kun tietä kuinka suuresta lahjasta täs on kyse sen saajalle.

• Ramin munat pölkylle

Sinäkin Rami voisit jättää kuset luovuttamatta. Vetäisin sut munista hirteen jos saisin kiinni. Olet vastuuton paskaläjä ja saatat näitä vastuuttomia älykääpiövamppeja jatkamaan passkoja geenejänne, niin haloo!!

• Tigru

Vaikuttaako muumimukin kuva-aihe tulevan lapsen persoonaan? Voiko käyttää myös muita mukeja, esimerkiksi Nalle Puh -mukeja?

• ei kaikille luovutus

Rami8000 kuuleppas rami kyllä se pitää katsella kenellä luovuttaa tarkemmin en minä ainakaan luovuta huume riippubaiselle naiselle tai sellaiselle joka juo viinaa joka päivä on alkoholisti juuri näille ei kannata luovuttaa mitään monet miehet eivät sitä katso kenelle luovuttaa mutta siinä he tekevätkin ison virheen

• rami8000

tais siihen mukiin viime kerralla kusta tulla mukaan tiedä sitten minkälaisia pentuja tulee

• muummuki

Mitäs pahaa siin on jos muumit saa ramin tulemaan kuppiin.

• rami8000

mielummin tulisin jonkun jannun anukseen

• Hoitoon ja heti!!

Menkää nyt vitti vie mt-toimistoon ja hakekaa apua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      81
      2717
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      291
      2382
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      167
      1323
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1082
    5. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      951
    6. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      908
    7. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      115
      886
    8. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      874
    9. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      76
      870
    10. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      837
    Aihe