Tympii MS valheelisuus!
Ilmoittivat kun win 8 tuli myyntiin että kaikki win 7 toimivat ohjelmat toimii myös win 8:ssa!!!
Miten kävi!
En onnistunut asentamaan LinuxMint 17:ssa win 8.1 koneeseen!
Miten te olette ongelmasta selvinneet?
Missä suomen kielinen ohje?
Ärsyyntynyt
13
165
Vastaukset
- mieoonmeiltä
http://linuxmint-fi.info/
tuossa.
Kai se hölmö winukka täytyy asentaa ensin.
Piti kerran kokeilla ja tehdä winukalle oma osio Linux kovolle ja kokeilla asentaa, mutta se jäi. Nykyisin ovat omilla kovoillaan pääosin kaikki.- .lkju42
Tarvitseeko tehdä omaa osioo kun mun kannettavassa on ssd kovis C: win8.1 käytössä ja D: on 1T kovis vapaana eikö Linuksen voisi asentaa D:hen?
- kyllä voi
.lkju42 kirjoitti:
Tarvitseeko tehdä omaa osioo kun mun kannettavassa on ssd kovis C: win8.1 käytössä ja D: on 1T kovis vapaana eikö Linuksen voisi asentaa D:hen?
"D: on 1T kovis vapaana eikö Linuksen voisi asentaa D:hen? "
Lyhyesti: Voi. - ,mjhg
kyllä voi kirjoitti:
"D: on 1T kovis vapaana eikö Linuksen voisi asentaa D:hen? "
Lyhyesti: Voi.Yritin mutta asennus ei käynnisty!
Lukee ilmeisesti vaan boot ja siiten hiljenee.
Toisella tietokoneella testasin asennuksen dvd tarkistamiseksi ja siinä toimi.
- Windows on parempi
Minua tympii enemmän linukshihhulien valheellisuus: kehutaan, miten hyvä se linuks on, mutta jo heti asennuksen jälkeen alkaa ongelmat, eikä niille ole vieläkään loppua tullut!
- ------>>
Älä kakru kitise, kun Linuxia ei ole tässä vielä edes asennettu.
- win-trollille
"Minua tympii enemmän linukshihhulien valheellisuus: kehutaan, miten hyvä se linuks on, mutta jo heti asennuksen jälkeen alkaa ongelmat, eikä niille ole vieläkään loppua tullut! "
Minua taas tympii näiden windows-hihhulien valheellisuus, tullaan haukkumaan ja valehtelemaan miten huono linux on mutta ei olla edes kokeiltu koko käyttistä! Lisäksi tuo että mitä ihmeen ongelmia mukamas alkaa asennuksen jälkeen?? Siihen kaipaan vastausta ja perusteluja!
PS. Linux ON hyvä, miljoona kertaa parempi kuin Windows!
- ↯↺↶↲↴↖↓↗↳↱↙
Ei onnistu minkään muun käyttöjärjestelmän asennus Windows 8:n tilalle, ellei ensin ole poistettu käytöstä Microsoftin estoviritelmä UEFI:
http://itsfoss.com/disable-uefi-secure-boot-in-windows-8/ - Helppo ohje
Helpointa ja varminta on asentaa Mint virtuaalikoneeksi Virtualbox:n alaisuuteen. Näin voit käyttää molempia käyttiksiä samanaikaisesti.
- iSpy
Hyvin onnistuu useamman käyttiksen todellinen samanaikaiskäyttö ilman virtualboxia.
Täytyy vain pistää ne toiset koneet tekemään ja sitten voi tulla tänne tällä pa$kaa jauhamaan väliajalla. - -----
Virtualboxissa toiminta on muuta kuin varmaa.
Rinnalle asennus on oikea asennus.
- Win8+Mint17
Selvisin ongelmasta tekemällä live USB-tikun Rufusilla, jolla pystyi valitsemaan GPT ja UEFI.
- ,kithb
Olen kateellinen, mahtavaa...
Onnittelen!
Minä en osaa...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773671
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271375- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191048- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90999Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk111921- 62775