Ärsyyntynyt

kertokaa

Tympii MS valheelisuus!
Ilmoittivat kun win 8 tuli myyntiin että kaikki win 7 toimivat ohjelmat toimii myös win 8:ssa!!!

Miten kävi!

En onnistunut asentamaan LinuxMint 17:ssa win 8.1 koneeseen!

Miten te olette ongelmasta selvinneet?
Missä suomen kielinen ohje?

13

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieoonmeiltä

      http://linuxmint-fi.info/

      tuossa.

      Kai se hölmö winukka täytyy asentaa ensin.

      Piti kerran kokeilla ja tehdä winukalle oma osio Linux kovolle ja kokeilla asentaa, mutta se jäi. Nykyisin ovat omilla kovoillaan pääosin kaikki.

      • .lkju42

        Tarvitseeko tehdä omaa osioo kun mun kannettavassa on ssd kovis C: win8.1 käytössä ja D: on 1T kovis vapaana eikö Linuksen voisi asentaa D:hen?


      • kyllä voi
        .lkju42 kirjoitti:

        Tarvitseeko tehdä omaa osioo kun mun kannettavassa on ssd kovis C: win8.1 käytössä ja D: on 1T kovis vapaana eikö Linuksen voisi asentaa D:hen?

        "D: on 1T kovis vapaana eikö Linuksen voisi asentaa D:hen? "

        Lyhyesti: Voi.


      • ,mjhg
        kyllä voi kirjoitti:

        "D: on 1T kovis vapaana eikö Linuksen voisi asentaa D:hen? "

        Lyhyesti: Voi.

        Yritin mutta asennus ei käynnisty!
        Lukee ilmeisesti vaan boot ja siiten hiljenee.

        Toisella tietokoneella testasin asennuksen dvd tarkistamiseksi ja siinä toimi.


    • Windows on parempi

      Minua tympii enemmän linukshihhulien valheellisuus: kehutaan, miten hyvä se linuks on, mutta jo heti asennuksen jälkeen alkaa ongelmat, eikä niille ole vieläkään loppua tullut!

      • ------>>

        Älä kakru kitise, kun Linuxia ei ole tässä vielä edes asennettu.


      • win-trollille

        "Minua tympii enemmän linukshihhulien valheellisuus: kehutaan, miten hyvä se linuks on, mutta jo heti asennuksen jälkeen alkaa ongelmat, eikä niille ole vieläkään loppua tullut! "

        Minua taas tympii näiden windows-hihhulien valheellisuus, tullaan haukkumaan ja valehtelemaan miten huono linux on mutta ei olla edes kokeiltu koko käyttistä! Lisäksi tuo että mitä ihmeen ongelmia mukamas alkaa asennuksen jälkeen?? Siihen kaipaan vastausta ja perusteluja!

        PS. Linux ON hyvä, miljoona kertaa parempi kuin Windows!


    • ↯↺↶↲↴↖↓↗↳↱↙
    • Helppo ohje

      Helpointa ja varminta on asentaa Mint virtuaalikoneeksi Virtualbox:n alaisuuteen. Näin voit käyttää molempia käyttiksiä samanaikaisesti.

      • iSpy

        Hyvin onnistuu useamman käyttiksen todellinen samanaikaiskäyttö ilman virtualboxia.
        Täytyy vain pistää ne toiset koneet tekemään ja sitten voi tulla tänne tällä pa$kaa jauhamaan väliajalla.


      • -----

        Virtualboxissa toiminta on muuta kuin varmaa.
        Rinnalle asennus on oikea asennus.


    • Win8+Mint17

      Selvisin ongelmasta tekemällä live USB-tikun Rufusilla, jolla pystyi valitsemaan GPT ja UEFI.

      • ,kithb

        Olen kateellinen, mahtavaa...
        Onnittelen!
        Minä en osaa...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7949
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4522
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2210
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1925
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1689
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe