Oon soittanu viuluu kakkosluokasta asti. Nyt oon seiskalla ja haluisin lopettaa sen soiton pääasiassa sen vuoksi, että kiinnostusta ei enää ole ja koulupäivät ovat pidempiä kuin ala-asteella. En vain tiedä mitä/miten sanoisin opettajalleni, koska olen soittanut niin pitkään, että hänestä on tullut hyvin läheinenkin henkilö.
Miten te ootte lopettanu harrastuksianne?
Miten lopetan harrastuksen?
1
114
Vastaukset
Hei!
Ikävää jos kipinä viulun soittoon on hiipunut. Soittaminen on kuitenkin hieno taito ja hyvä harrastus, ei kannata sitä heti lopettaa. Mitä jos aluksi ehdottaisit opettajalle, että kävisit tunneilla harvemmin, vaikka joka toinen viikko, ettei koulunkäynti kärsi? Voithan soitella kotona myös omaksi iloksi, jos et tunneilla halua käydä. Kyllä opettajasi varmasti ymmärtää, että koulupäiväsi ovat pidentyneet ja soittaminen vie paljon aikaa.
Itse soitin pianoa koko ala-asteen ja lopetin sen kun en enää jaksanut harjoitella kotona. Kävin itsekin tunnilla ensin harvemmin ja lopulta lopetin kokonaan. Nykyään harmittaa, koska olen unohtanut taidon kokonaan.
Tsemppiä loppuvuoteen!
Terveisin Jyväskylän NettiSaappaat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846925- 353721
- 443258
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402482- 2032192
- 1202153
- 402102
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292089Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241788Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna181664