Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

onko väärin?

Mämeenuuteekouluu6viikon

Moi oon tämmöne 11-12v tyttö. Mul ei oo viel rintoi eli ostil rintsikan ja pistin sinne täytteet. Voinko tehä näin vai onko se kauhee valhe

10

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alex DeLarge

      Tottakai sä voit tehä nii jos huvittaa. Mikään ei estä sua. Mutta sanoisin kuitenkin, että jätä tekemättä. Mieluummin reilusti lauta kuin paperiset tissit. Usko pois, tossakin iässä se mukavuus ja jos ulkoisia seikkoja katotaan niin naama on tärkeämpi potenssiin kaksi

      • Alotttajaaaa

        Kiitos mutta taidan silti koittaa


      • lautaliisa 65A kuppi
        Alotttajaaaa kirjoitti:

        Kiitos mutta taidan silti koittaa

        Ihan hyvin voi koittaa ehän se keltään oo pois vaikka sulla on topatuut rintsikat ja toppaukset niissä. Mäkin oon tehny just samat eikä kukaan oo huomannu mitään.


      • Alottajaaaa
        lautaliisa 65A kuppi kirjoitti:

        Ihan hyvin voi koittaa ehän se keltään oo pois vaikka sulla on topatuut rintsikat ja toppaukset niissä. Mäkin oon tehny just samat eikä kukaan oo huomannu mitään.

        Ok teen parhaani mul on 34B


    • Kyllähän sinä voit, mutta se on mun mielestä aika noloa

      • tiukat liivit

        34B=75B Onks sun ympärys tissien alta 80-85? Löysät liivit on ällöttävät.


    • tyttttttttttönen

      No jos et aio mennä uimaan tuttujen kanssa niin eipä sitä kai kukaan huomaa... Biksuihin on kato vähän paha pistää täytteitä... :'D

      • Apuuuäkkiii

        Juu tota mä ny kadun ei ois pitäny valehella no miten pääsen täst valheest ny pois!!


      • mieti itte
        Apuuuäkkiii kirjoitti:

        Juu tota mä ny kadun ei ois pitäny valehella no miten pääsen täst valheest ny pois!!

        Kantsis miettii seuraukset ennen kuin mitään tekee.


    • Pupu.

      Tisseillä ei ole mitään merkitystä.
      Pojat piirittää mua aina, eikä se johu mun pikku pikku tisseistä (65A) vaan mun hymystä ja positiivisuudesta.
      Lopeta valehtelu. Oon jutellu jätkien kanssa tästä ja ne on sanonu, että mieluummin pienet tissit ku valehtelu. Eikä sun ikäsellä tarviikkaa olla vielä tissejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2464
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2163
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1360
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe