Mulla on sellainen johon itse lataan rahaa edeltä päin. Ongelma on että se kuluttaa saldoa yötä päivää vaikken itse tekisi mitään. Ei surfaamista ei soittoja.
Miten on sellaisen liittymän kanssa josta maksetaan kuukausimaksu?
Miten sellainen laskuttaa "extraa" ja miten sen nettisurfauksen kanssa on? Lasktuttaako sellainen liittymä kaikesta tekemisestä vielä erikseen?
Onko Soneralla halpaa liittymää?
7
123
Vastaukset
- valitse mieleisesi
No on.
Josko nyt vaan menet ihan suosiolla sinne Soneran sivuille ja valitset sieltä mieleisesi liittymän,siellä on mistä valita jokaiseen käyttö tarkoitukseen.
Ja kun nyt mainitsit maksaako joku vielä erikseen kiinteähintaisessa liittymässä,ei maksa.Esim, jos otat liittymän, jossa on rajattomasti puheluita,viestejä,dataa,eli netin käyttöä,ja hinta on mainittu esim 21.90kk,niin se maksaa sen 21.90 kuukaudessa vaikka paahtasit yötäpäivää, vuorokaudet ympäriinsä netissä, ja puhut puhelimessa ja laitat textareita,se hinta ei muutu siitä.
Ja huomioi nettiliittymää valitessasi että,siinä sopimuksessa lukee
-Kuukausihintaan sisältyy liikkuvan netin rajaton käyttö kotimaassa. Verkon yli voi siis huoletta ladata isojakin paketteja tai pelailla nettipelejä-.
Noilla tiedoilla kun alat valitsemaan liittymää niin johan alkaa pelittää.
Ja ellet luota kykyihisi netin kautta liittymän tilaamiseen,soita myyntipalveluun,(puhelu on ilmainen 0800 alkuinen)siellä on ihan oikea immeinen vastaamassa ja saat kysellä kaikki mikä liittyy liittymäsi tilaukseen.
Ja se että onko Soneralla halpaa liittymää,se riippuu ihan sinun käyttötarkoituksesta,mihin käyttöön liittymä tulee ja mikä on mielestäsi halpa tai kallis,sitä meidän muitten täällä on mahdoton sanoa.- jiokku
Kaikissa Soneran liittymissä vaikka rajaton onkin, netti hidastuu jossain datamäärässä .
Toki kalliit liittymät sisältää 50GT ja halvemmat vähemmän. Kun katsoo tarkat tiedot osion Soneran sivuilta niin ei ylläty. - sorjastisopi b
jiokku kirjoitti:
Kaikissa Soneran liittymissä vaikka rajaton onkin, netti hidastuu jossain datamäärässä .
Toki kalliit liittymät sisältää 50GT ja halvemmat vähemmän. Kun katsoo tarkat tiedot osion Soneran sivuilta niin ei ylläty.Mulla on 10gt tiedonsiirtoa 1000 minuuttia ja 1000 viestiä. Hinta normaalisti. 24'90" ei ole koskaan mennyt yli rajasta. Tosin en lähetä viestejä kymmeniä ja sata minuuttia puhetta riittää. 4g puhelimen myötä vaan mentiin tähän. Sääliksi käy ne jotka ovat latausliittymän varassa
- ei oo kallis
sorjastisopi b kirjoitti:
Mulla on 10gt tiedonsiirtoa 1000 minuuttia ja 1000 viestiä. Hinta normaalisti. 24'90" ei ole koskaan mennyt yli rajasta. Tosin en lähetä viestejä kymmeniä ja sata minuuttia puhetta riittää. 4g puhelimen myötä vaan mentiin tähän. Sääliksi käy ne jotka ovat latausliittymän varassa
Minulla on dna:n rajaton 4G liittymä hintaan 16,90/kk eikä mitään rajoituksia.
- anna ker
No niin.
Kiitos hyvästä ja valaisevasta vastauksestasi. - 19,95e
Mulla sonera jätti . 150 nettiä rajattomat puhelut ja tekstit 19,95e . Ollut jo kauan soneralla tarjouksena, ja jatkuu 2016 asti . Silmät auki ihmiset kun selaatte tarjouksia siellä .
- ja tää vie
Niija tohon vielä tuplasim 5e , niin on tabletissa samalla numerolla viestit , puhelut, netti kokonaishintana 24,95e kahdessa vehkeessä . Vaivatonta , eiks ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511248Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä14892- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 39832