eli mietin tässä että kannattaako yrittää itse putsata pelikonsolia sisältä? Nintendo 64sen pelin aikana näyttö meni pimeeksi, mutta kone kuitenkin menee päälle(äänetkin toimi vähän aikaa). voisko vika olla siinä että on pölyä sisällä? sitten myös ps 3 tilttailee aina peliä asentamassa ja vähän aikaa peliä pelattaessakin. harmikseni en tunne ketään joka näitä osais hoitaa paitsi, niin mietin että varmaan kannattaa ammattilaisella käyttää putsauttamassa.
Sitten myös ps kolmonen iloitti ettää pitäisi ottaa yhteyttä tekniseen tukeen ja ilmoitti numero sarjan. yritin ettiä netistä mutta ei löytynyt apua. Otanko yhteyttä tukeen? Maksaako se? pitkän etsiskelyn jälkeen löysin numeronkin (kamalan monimutkaisia nää nykyajan nettisaitit :D).
kiitos jo etukäteen että autatte tälläistä blondi typyä :D ( vaikka brunette olenkin :D) Kiitti! Moi!
pelikonsolin putsaus
tilttaus
2
153
Vastaukset
- teuvo neuvoo
Töpseli irti seinästä ja astianpesukoneeseen, kunnon kuivaus niin pitäisi taas toimia.
- tilttaus
Voi idiootti. Eikö muuta tekemistä ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku605016Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362289Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti632180- 2222153
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181373Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191284- 89976
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47953- 66897
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12879