Saavuin juuri Irlannista ja ihanaa oli! Suosittelen lämpimästi!
Irlannin rauhaa
2
659
Vastaukset
- Sinead
Hei! Irlanti on kerrassaan upea maa! Toivottavasti mäkin pääsen sinne pian uudestaan, olin kesällä -03 Dublinissa ja käväisin myös maaseudulla. Hienoa oli, todellakin!=) Missä päin Irlantia kävit?
- Girlie
Vietin nelisen kuukautta Irkuissa. Voin kyllä sanoa että nyt olen nähnyt että siellä tosiaankin sataa. Ihmiset ovat todella ystävällisiä ja iloisia. Välillä meinasi tylsyys iskeä mutta kaikinpuolin voisin sanoa näin jälkeen päin että kokemuksen arvoinen reissu.
Käytiin moherin vuorella oli muuten aikalailla kaunista ja huikee puotos.
En kuitenkaan tiedä lähtisinkö enää sinne asumaan mutta lomalle voisin mennä ja mieluiten kesällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298